Jericho Zgłoś #21 Napisano 16 Listopada 2008 Przecież to normalne ...Ustawiając przykładowe 22 stopnie - na początku grzeje mocniej aby stworzyć wymaganą temperaturę, następnie tylko delikatnie dogrzewa aby ją utrzymać ... Chyba mnie nie zrozumiales. Dokladny problem opisalem wyzej. Zanim na zegarach pokaze sie 90C to czy ustawie 18C czy 29C z nawiewu daje jednakowo cieple/gorace powietrze. Dopiero gdy silnik sie w pelni zagrzeje ustawienie zadanej temp dziala jak nalezy. Pozniej w ciagu dnia nie zauwazam juz takich problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #22 Napisano 6 Października 2015 Odgrzewam temat czy któryś z forumowiczów przeprowadził operacje demontażu silniczka V70 bez demontażu deski rozdzielczej ? Generalnie u mnie wywala błąd silniczka V70 i w chłodne dni czuć jak z nawiewu centralnego z lewej strony nic nie wieje natomiast z prawej kratki gorące powietrze. Tak jakby klapa się nie domykała, aczkolwiek może ktoś ma inny pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #23 Napisano 6 Października 2015 Każdy serwomotor da się wyjąć bez demontażu deski. Trzeba mieć króciutki kluczyk nasadowy 5,5 oraz płaski 5,5. Wszystko samoróbki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #24 Napisano 6 Października 2015 Odgrzewam temat czy któryś z forumowiczów przeprowadził operacje demontażu silniczka V70 bez demontażu deski rozdzielczej ? http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach