kajos Zgłoś #41 Napisano 21 Lutego 2015 dziwny ten krociec albo samorobka jakac np. do zegara cisnienia turbiny albo odplyw szyberdachau chociarz orginalnie pewnie inaczej ida odplywy moze dmychnik w niego powietrzem a druga osoba niech slycha w srodku gdzie uchodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #42 Napisano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Któtkie pytanko: czy przedstawiany na zdjeciach przewód ma prawo być luźny? Wczoraj po przejechaniu 550 km nagle stracił moc. A zpod maski dochodzi dziwny dźwięk powietrza jakby tam ktoś kompresorem dmuchał. Ale tylko gdy naciskam pedał gazu. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt .2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #43 Napisano 7 Kwietnia 2015 o ile dobrze widzę to podciśnienie , napewno nie powinien być luźny itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #44 Napisano 7 Kwietnia 2015 Czy jest to przewód z pompy hamulcowej? Końcówka wychodząca z silnika była zbrudzona świerzym olejem. 2 dni temu była wymieniany olej i był czysty. Jedynie co zauważyłem to że jest za dużo oleju (ponad max) może to być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 7 Kwietnia 2015 Jest to przewód od pompy podciśnienia/vacum idący do serwa. Prawdopododnie słynny juz któcieć się poluzował w gnieździe... mocy nie ma bo brak podciśnienia i nie steruje turbiną. A hamulce czasem się są też słabsze ? A olej mógł skapnąc z tej grubej rury nad nim... tam często jest olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #46 Napisano 8 Kwietnia 2015 Jest to przewód od pompy podciśnienia/vacum idący do serwa. Prawdopododnie słynny juz któcieć się poluzował w gnieździe... mocy nie ma bo brak podciśnienia i nie steruje turbiną. A hamulce czasem się są też słabsze ?A olej mógł skapnąc z tej grubej rury nad nim... tam często jest olej Pare razy wydawało mi się że słabiej hamują ale różnica była minimalna. Dzisiaj podłączymy go pod komputer. Zobaczymy. Najgorsze że akurat przebywam za granią. Nie wiem czy można w takim stanie jeździć. Ewentualnie podbije do jakiegoś tutejszego mechanika. Zobaczymy. Dzięki za odp. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #47 Napisano 8 Kwietnia 2015 Witam. Komputer pokazal blad: 17964 Regulacja cisnienia. Takye chyba pompa vacu do wymiany. Co myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #48 Napisano 8 Kwietnia 2015 Dobrze by było najpierw podłączyć wakuometr bezpośrednio do pompy vacum (w miejscu zaznaczonym na pierwszym zdjęciu) wtedy się okaże czy pompa do wymiany. Gdyby błąd 17964 (zbyt małe ciśnienie w układzie dolotowym) spowodowała sama pompa vacum to myślę że hamulce osłabły by znacznie a nie tylko minimalnie. Osobiście zmierzyłbym podciśnienie na pompie i jeśli będzie ok to szukałbym przetartego wężyka w układzie podciśnienia. Jeśli będzie za małe no to wiadomo - pompa kaput. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #49 Napisano 8 Kwietnia 2015 Rozumiem. Dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris7 Zgłoś #50 Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam. Wizyta u mechanika przesuneła się na poniedziałek. W sierpniu będę w kraju, mam zamiar zrobić w passacie gruntowny przegląd z ewentualną wymianną zużytych części. Moje pytanie: może mi ktoś polecić dobrego mechanika (okolice Krapkowic woj. Opolskie)? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach