kownas19 Zgłoś #141 Napisano 1 Stycznia 2017 witam , czy temp.otoczenia i silnika ma wplyw na wymiane rozrzadu tzn , na instrukcji napinacza jest rysunek - silnik-termometr-napinacz ? wymienialem rozrzad przy +5 stopniach , przy rozgrzanym silniku wskazowka troche wychodzi za wyciecie w napinaczu , czy nie jest zbyt mocno napiety pasek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #142 Napisano 25 Stycznia 2017 wiecie gdzie w Gorzowie Wlkp lub Szczecinie ktoś ogarnie mi temat ustawienia synchronizacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #143 Napisano 26 Stycznia 2017 Jak masz kabel i laptopa to sam zarobisz. Sent from my SM-G360F using Tapatalk Gdybym miał,nie pytałbym. Niestety kabel który kupiłem na alle zupełnie nie działa.Więc nie będę kupował następnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #144 Napisano 26 Stycznia 2017 A z czystej ciekawości zapytam dlaczego sądzisz że masz źle ustawiony kąt synchronizacji? Sent from my SM-G360F using Tapatalk Po zmianie rozrządu spalanie wzrosło i jakoś "inaczej" (słuchowo) pracuje.Poza rozrządem i wymianą filtra powietrza ( w którym mieszkało wiele ciekawych rzeczy) nic nie było robione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #145 Napisano 30 Stycznia 2017 Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy kąt mam na 0 ustaniony??Niestety dostęp miałem tylko do takiego małego czegoś.Wg instrukcji czwarta wartość jest podobno kątem ale nie pasują mi jednostki.Wg. tej samej instrukcji pozycja 1-obroty,pozycja 2 kąt wtrysku wymagany,pozycja 3 kąt wtrysku rzeczywisty,pozycja 4 kąt synchronizacji.Patrząc na to jednostki 3 i 4 odpowiadają raczej temu co powinno być na 2 i 3. Ktoś wie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #146 Napisano 30 Stycznia 2017 Nie wiem jak to jest w tym skanerze ale w vcds powinieneś czytać 4 pozycję, więc może tu też :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #147 Napisano 30 Stycznia 2017 [ATTACH=CONFIG]150905[/ATTACH] Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy kąt mam na 0 ustaniony??Niestety dostęp miałem tylko do takiego małego czegoś.Wg instrukcji czwarta wartość jest podobno kątem ale nie pasują mi jednostki.Wg. tej samej instrukcji pozycja 1-obroty,pozycja 2 kąt wtrysku wymagany,pozycja 3 kąt wtrysku rzeczywisty,pozycja 4 kąt synchronizacji.Patrząc na to jednostki 3 i 4 odpowiadają raczej temu co powinno być na 2 i 3. Ktoś wie?? Wartości wskazują, że właśnie 4 pozycja to synchronizacja PD, a 3 pozycja to czas wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #148 Napisano 31 Stycznia 2017 Po sprawdzeniu programem okazuje się że tutaj również 4 pozycja.Było na 1,6. Pozdrawiam i dziękuję. A tan na marginesie ktoś wie jak ogarnąć działanie VAg na Win7 i jaki kabel jest potrzebny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #149 Napisano 16 Lutego 2017 Hej koledzy,metodą prób i błędów doszedłem do tego że moje auto ma ustawiony kąt na 2,2 tyle tylko że odchyłka jest do 3,3.Generalnie mam 2,7 z wachaniami raz na 3,3 raz na 2,2 pytanie czy tak może być co coś jest nie tak??Przy ustawieniu na zero wachania miałem do -0,6....tyle że spalanie nie było satysfakcjonujące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #150 Napisano 16 Lutego 2017 a kiedy silnik lepiej pracował? spalanie chwilowe czy po dłuższej obserwacji niesatysfakcjonujące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #151 Napisano 16 Lutego 2017 Lepiej pracuje teraz,zobaczymy jak rano odpali.Spalanie teraz bez odbiorników (tylko z radiem) mam 0,5 l/h, po przejeżdzce ok 30 km po mieście i kawałek autostradą poznań średnie spalanie 6,5 l.Jutro dłuższa trasa zobaczymy jak będzie.Martwi mnie tylko to "pływania od 2,2 do 3,3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #152 Napisano 16 Lutego 2017 Kiedy rozrząd był robiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #153 Napisano 16 Lutego 2017 2 miesiące temu. przejechane 4 tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #154 Napisano 16 Lutego 2017 2 miesiące temu. przejechane 4 tys km. Przed wymianą spradzales kąt? Czy problem z,, pływającym,, synchro pojawił się teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #155 Napisano 16 Lutego 2017 przed wymianą nie miałem pojęcia o czymś takim jak synchronizacja...gdybym wiedział że jest takie coś to bym sprawdził.Tak jak napisałem wyżej jak ustawię na 0 to pływa w zakresie 0,-0,6 ale wtedy spalanie jest nie satysfakcjonujące.Spalanie które mnie satysfakcjonuje mam przy 2,2 do 3,3 pływa o 1. W temacie napisane że pływanie od 0 do -0,6 jest ok. Więc nie wiem czy to co jest u mniej jest ok czy nie.Ale przy ustawieniu na 0 pływa tak jak innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #156 Napisano 16 Lutego 2017 Ogólnie każdy silnik reaguje inaczej, nie ma co się sugerować wartością 0. Moim zdaniem najlepsza wartość to - 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirgonzo Zgłoś #157 Napisano 16 Lutego 2017 niedawno nabylem 1.9 PD AVF i sprawdzalem kąt synchronizacji ktory na vagu wynosi -2.2 do -2.8. spalanie w miescie na fis 10- 11l. realnie ok 9-9.5l/100km. mam wrazenie że silnik pracuje dość twardo. proszę o informację jak zachwywaly się wasze samochody przy takich parametrach. jakie sa w ogóle tendencje? kiedy silnik paliw wiecej/mniej kiedy pracuje twado/miękko i jak z moca? w weekend jak pogoda pozwoli bede to regulował. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #158 Napisano 17 Lutego 2017 niedawno nabylem 1.9 PD AVF i sprawdzalem kąt synchronizacji ktory na vagu wynosi -2.2 do -2.8.spalanie w miescie na fis 10- 11l. realnie ok 9-9.5l/100km. mam wrazenie że silnik pracuje dość twardo. proszę o informację jak zachwywaly się wasze samochody przy takich parametrach. jakie sa w ogóle tendencje? kiedy silnik paliw wiecej/mniej kiedy pracuje twado/miękko i jak z moca? w weekend jak pogoda pozwoli bede to regulował. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Mój AVF ma 0,0 . Spalanie na postoju 0,6. Spalanie teraz w zimie 8,8 -9,0 miasto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #159 Napisano 17 Lutego 2017 średnia z trasy Poznań-Gorzów prędkość około 130 miejscami 140 miejscami 110 komp wypluł 6,9 ty chyba dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #160 Napisano 17 Lutego 2017 Akceptowalne, nie szukałbym problemu przy tym spalaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach