Skocz do zawartości
bazyli

kąt synchronizacji PD

Rekomendowane odpowiedzi

witam , czy temp.otoczenia i silnika ma wplyw na wymiane rozrzadu tzn , na instrukcji napinacza jest rysunek - silnik-termometr-napinacz ? wymienialem rozrzad przy +5 stopniach , przy rozgrzanym silniku wskazowka troche wychodzi za wyciecie w napinaczu , czy nie jest zbyt mocno napiety pasek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie gdzie w Gorzowie Wlkp lub Szczecinie ktoś ogarnie mi temat ustawienia synchronizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak masz kabel i laptopa to sam zarobisz.

 

Sent from my SM-G360F using Tapatalk

 

Gdybym miał,nie pytałbym.

Niestety kabel który kupiłem na alle zupełnie nie działa.Więc nie będę kupował następnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A z czystej ciekawości zapytam dlaczego sądzisz że masz źle ustawiony kąt synchronizacji?

 

 

Sent from my SM-G360F using Tapatalk

 

Po zmianie rozrządu spalanie wzrosło i jakoś "inaczej" (słuchowo) pracuje.Poza rozrządem i wymianą filtra powietrza ( w którym mieszkało wiele ciekawych rzeczy) nic nie było robione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt synch.jpg

 

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy kąt mam na 0 ustaniony??Niestety dostęp miałem tylko do takiego małego czegoś.Wg instrukcji czwarta wartość jest podobno kątem ale nie pasują mi jednostki.Wg. tej samej instrukcji pozycja 1-obroty,pozycja 2 kąt wtrysku wymagany,pozycja 3 kąt wtrysku rzeczywisty,pozycja 4 kąt synchronizacji.Patrząc na to jednostki 3 i 4 odpowiadają raczej temu co powinno być na 2 i 3. Ktoś wie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest w tym skanerze ale w vcds powinieneś czytać 4 pozycję, więc może tu też :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]150905[/ATTACH]

 

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy kąt mam na 0 ustaniony??Niestety dostęp miałem tylko do takiego małego czegoś.Wg instrukcji czwarta wartość jest podobno kątem ale nie pasują mi jednostki.Wg. tej samej instrukcji pozycja 1-obroty,pozycja 2 kąt wtrysku wymagany,pozycja 3 kąt wtrysku rzeczywisty,pozycja 4 kąt synchronizacji.Patrząc na to jednostki 3 i 4 odpowiadają raczej temu co powinno być na 2 i 3. Ktoś wie??

 

Wartości wskazują, że właśnie 4 pozycja to synchronizacja PD, a 3 pozycja to czas wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu programem okazuje się że tutaj również 4 pozycja.Było na 1,6. Pozdrawiam i dziękuję.

 

A tan na marginesie ktoś wie jak ogarnąć działanie VAg na Win7 i jaki kabel jest potrzebny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej koledzy,metodą prób i błędów doszedłem do tego że moje auto ma ustawiony kąt na 2,2 tyle tylko że odchyłka jest do 3,3.Generalnie mam 2,7 z wachaniami raz na 3,3 raz na 2,2 pytanie czy tak może być co coś jest nie tak??Przy ustawieniu na zero wachania miałem do -0,6....tyle że spalanie nie było satysfakcjonujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kiedy silnik lepiej pracował? spalanie chwilowe czy po dłuższej obserwacji niesatysfakcjonujące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej pracuje teraz,zobaczymy jak rano odpali.Spalanie teraz bez odbiorników (tylko z radiem) mam 0,5 l/h, po przejeżdzce ok 30 km po mieście i kawałek autostradą poznań średnie spalanie 6,5 l.Jutro dłuższa trasa zobaczymy jak będzie.Martwi mnie tylko to "pływania od 2,2 do 3,3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy rozrząd był robiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 miesiące temu. przejechane 4 tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 miesiące temu. przejechane 4 tys km.

 

Przed wymianą spradzales kąt? Czy problem z,, pływającym,, synchro pojawił się teraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed wymianą nie miałem pojęcia o czymś takim jak synchronizacja...gdybym wiedział że jest takie coś to bym sprawdził.Tak jak napisałem wyżej jak ustawię na 0 to pływa w zakresie 0,-0,6 ale wtedy spalanie jest nie satysfakcjonujące.Spalanie które mnie satysfakcjonuje mam przy 2,2 do 3,3 pływa o 1. W temacie napisane że pływanie od 0 do -0,6 jest ok. Więc nie wiem czy to co jest u mniej jest ok czy nie.Ale przy ustawieniu na 0 pływa tak jak innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie każdy silnik reaguje inaczej, nie ma co się sugerować wartością 0. Moim zdaniem najlepsza wartość to - 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedawno nabylem 1.9 PD AVF i sprawdzalem kąt synchronizacji ktory na vagu wynosi -2.2 do -2.8.

spalanie w miescie na fis 10- 11l. realnie ok 9-9.5l/100km. mam wrazenie że silnik pracuje dość twardo.

proszę o informację jak zachwywaly się wasze samochody przy takich parametrach.

jakie sa w ogóle tendencje? kiedy silnik paliw wiecej/mniej kiedy pracuje twado/miękko i jak z

moca? w weekend jak pogoda pozwoli bede to regulował.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niedawno nabylem 1.9 PD AVF i sprawdzalem kąt synchronizacji ktory na vagu wynosi -2.2 do -2.8.

spalanie w miescie na fis 10- 11l. realnie ok 9-9.5l/100km. mam wrazenie że silnik pracuje dość twardo.

proszę o informację jak zachwywaly się wasze samochody przy takich parametrach.

jakie sa w ogóle tendencje? kiedy silnik paliw wiecej/mniej kiedy pracuje twado/miękko i jak z

moca? w weekend jak pogoda pozwoli bede to regulował.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

 

Mój AVF ma 0,0 . Spalanie na postoju 0,6. Spalanie teraz w zimie 8,8 -9,0 miasto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

średnia z trasy Poznań-Gorzów prędkość około 130 miejscami 140 miejscami 110 komp wypluł 6,9 ty chyba dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akceptowalne, nie szukałbym problemu przy tym spalaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności