Skocz do zawartości
kriss555

Rozrząd 1.8 20V ADR

Rekomendowane odpowiedzi

ja potwierdzam pompa jest napędzana przez wałek pośredni który jest napedzany paskiem a nie łańcuchemtak jak to było w starych poczciwych polonezach:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dsc02288.jpg

a tak wygląda pompa oleju tylko brak małego koła zębatego ze skośnymi zebami praez które bierze napęd z wałka pośredniego mam nadzieje że to wiele wyjaśni pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bingo,moja techniczna ciekawość została zaspokojona:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jedno pytanko koledzy bo tu fajnie widać na fotkach uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego czy ktoś z was pośada wymiary tych uszczelniaczy do ADRa

pozdrawiam

wracam do mojego pytania panowie prasze o pomoc z góry wielkie dzięki

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wracam do mojego pytania panowie

Hmmm, dla wałka pośredniego ETKA podaje wymiar 47x10 jakiś dziwny. W starszych silnikach wszystkie 3 były takie same, nie wiem jak w tych sprawa wygląda.

Ale jak pójdziesz do sklepu to dobiorą Ci z katalogu takie jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do dzwonienia w silniku...W większości przypadków jest to ten nieszczęsny napinacz ;) Otóż,jak już wcześniej wspominaliśmy z Dankiem może to być niewyrabiająca pompa olejowa.Wymieniłem ją dzisiaj wraz z olejem i filtrem(a jak :D ) i dzwonienie ustało.Zobaczę tylko na jaki czas,ale jestem dobrej myśli ;) Jeszcze jedno spostrzeżenie-Pasiu jest bardziej dynamiczny-co chyba ma związek z ów napinaczem,po prostu dostaje odpowiednią dawkę oleju ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To super, że Ci się udało z tą pompą ja też ją wymieniłem wraz z olejem i filtrem ale niestety napinacz jak hałasował tak hałasuje:(. Czeka mnie niestety jego wymiana :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż,współczuję...Ale podejrzewam że żywot mojego też zaniedługo dobiegnie końca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie koledzy czy któryś z was może kupował i zakładał coś takiego

http://moto.allegro.pl/item850176277_napinacz_lancucha_vw_audi_1_8t_20v_oryginal_new.html facet z allegro mówi, że to oryginalny zamiennik a ja słyszałem, że zamienników nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już lepiej dołóż parę stówek i będziesz miał ori z ASO ;) Nie mam pojęcia skąd gość to ma,a cena-bo ja wiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
facet z allegro mówi, że to oryginalny zamiennik a ja słyszałem, że zamienników nie ma.

Przecież tam masz napisane, że to orginał a nie orginalny zamiennik. Tylko sprawdź numery, czy na pewno jest do ADR-a. Bo z innego nie będzie pasowac niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian-ciekawe skąd gość to wytrzasnął za takie pieniądze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damian-ciekawe skąd gość to wytrzasnął za takie pieniądze :)

Nietrudno się domyślić :D W sumie to ci powiem, że w sklepach jest straszny narzut na częściach. Ostatnio kupowaliśmy maglownicę kumplowi - nówkę. No i po drobnych targach (oczywiście sprzedawcy to znajomi) - magiel poszedł za niecałe 800 zeta a cena sklepowa 1400 :D

A ja na przykład do B4-ki kupiłem komplet sprzęgła ZACHS-a (czyli najdroższy, bo wtedy kosztował 580 zeta) za 360, czyli w cenie najtańszego LUK-a :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian-jak co to się zgłoszę do Ciebie ;) Pzdr.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile płaciłeś za tą pompę oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra,sprawdzona używka-170PLN'ów.Teraz ciśnienie oleju jest git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zabrałem się za zmianę rozrządu ponieważ siadła pompa wody.

Samochód też nie chodził rewelacyjnie więc nie chcę malować tylko ustawić jak powinno być

1 Koło pasowe wału korbowego na strzałke z obudowy.

2 Koło pomocnicze bez róznicy, ponieważ napędza pompe olejową

3 koło wałka rozrządu ma znak, natomiast na pokrywie zaworów ten znak jest strasznie niewyrażny, jakby od przecinaka... A jak u jest u was, a może coś inaczej.

glowica.jpg

KOLO PASOWE.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego, ja mam podobny problem co Ty. Też chcem wymienić rozrząd, tylko że ja nie znalazlem jeszcze Paska z takim oznaczeniem silnika 1,8T (ANB). Więc też nie wiem co mam kupić do wymiany, tak jak Ty chcem pojechać z kompletem części do mechanika.

Wiem - bo pytałem się mechanika że w moim silniku pompa wody jest poza układem rozrządu. Jak jest w twoim silniku to nie wiem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 tygodnie temu w ASO rozrząd + pompa + wymiana 1100. Oczywiście silnik jak w podpisie. 2 lata gwarancji. Czego chcieć więcej? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności