filok Zgłoś #101 Napisano 1 Grudnia 2009 ja potwierdzam pompa jest napędzana przez wałek pośredni który jest napedzany paskiem a nie łańcuchemtak jak to było w starych poczciwych polonezach:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filok Zgłoś #102 Napisano 1 Grudnia 2009 a tak wygląda pompa oleju tylko brak małego koła zębatego ze skośnymi zebami praez które bierze napęd z wałka pośredniego mam nadzieje że to wiele wyjaśni pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #103 Napisano 1 Grudnia 2009 Bingo,moja techniczna ciekawość została zaspokojona:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filok Zgłoś #104 Napisano 1 Grudnia 2009 Jeszcze jedno pytanko koledzy bo tu fajnie widać na fotkach uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego czy ktoś z was pośada wymiary tych uszczelniaczy do ADRapozdrawiam wracam do mojego pytania panowie prasze o pomoc z góry wielkie dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #105 Napisano 1 Grudnia 2009 wracam do mojego pytania panowie Hmmm, dla wałka pośredniego ETKA podaje wymiar 47x10 jakiś dziwny. W starszych silnikach wszystkie 3 były takie same, nie wiem jak w tych sprawa wygląda. Ale jak pójdziesz do sklepu to dobiorą Ci z katalogu takie jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #106 Napisano 15 Grudnia 2009 Wracając do dzwonienia w silniku...W większości przypadków jest to ten nieszczęsny napinacz Otóż,jak już wcześniej wspominaliśmy z Dankiem może to być niewyrabiająca pompa olejowa.Wymieniłem ją dzisiaj wraz z olejem i filtrem(a jak ) i dzwonienie ustało.Zobaczę tylko na jaki czas,ale jestem dobrej myśli Jeszcze jedno spostrzeżenie-Pasiu jest bardziej dynamiczny-co chyba ma związek z ów napinaczem,po prostu dostaje odpowiednią dawkę oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino28 Zgłoś #107 Napisano 17 Grudnia 2009 To super, że Ci się udało z tą pompą ja też ją wymieniłem wraz z olejem i filtrem ale niestety napinacz jak hałasował tak hałasuje:(. Czeka mnie niestety jego wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #108 Napisano 17 Grudnia 2009 No cóż,współczuję...Ale podejrzewam że żywot mojego też zaniedługo dobiegnie końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino28 Zgłoś #109 Napisano 17 Grudnia 2009 Mam pytanie koledzy czy któryś z was może kupował i zakładał coś takiego http://moto.allegro.pl/item850176277_napinacz_lancucha_vw_audi_1_8t_20v_oryginal_new.html facet z allegro mówi, że to oryginalny zamiennik a ja słyszałem, że zamienników nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #110 Napisano 17 Grudnia 2009 To już lepiej dołóż parę stówek i będziesz miał ori z ASO Nie mam pojęcia skąd gość to ma,a cena-bo ja wiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #111 Napisano 17 Grudnia 2009 facet z allegro mówi, że to oryginalny zamiennik a ja słyszałem, że zamienników nie ma. Przecież tam masz napisane, że to orginał a nie orginalny zamiennik. Tylko sprawdź numery, czy na pewno jest do ADR-a. Bo z innego nie będzie pasowac niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #112 Napisano 17 Grudnia 2009 Damian-ciekawe skąd gość to wytrzasnął za takie pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #113 Napisano 17 Grudnia 2009 http://moto.allegro.pl/item850176277...ginal_new.html facet z allegro mówi, że to oryginalny zamiennik a ja słyszałem, że zamienników nie ma. http://gawex.com.pl/product_info.php?products_id=425 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #114 Napisano 17 Grudnia 2009 Damian-ciekawe skąd gość to wytrzasnął za takie pieniądze Nietrudno się domyślić W sumie to ci powiem, że w sklepach jest straszny narzut na częściach. Ostatnio kupowaliśmy maglownicę kumplowi - nówkę. No i po drobnych targach (oczywiście sprzedawcy to znajomi) - magiel poszedł za niecałe 800 zeta a cena sklepowa 1400 A ja na przykład do B4-ki kupiłem komplet sprzęgła ZACHS-a (czyli najdroższy, bo wtedy kosztował 580 zeta) za 360, czyli w cenie najtańszego LUK-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #115 Napisano 17 Grudnia 2009 Damian-jak co to się zgłoszę do Ciebie Pzdr.! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #116 Napisano 28 Grudnia 2009 ile płaciłeś za tą pompę oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #117 Napisano 28 Grudnia 2009 Dobra,sprawdzona używka-170PLN'ów.Teraz ciśnienie oleju jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawels9 Zgłoś #118 Napisano 26 Lutego 2010 Witam, zabrałem się za zmianę rozrządu ponieważ siadła pompa wody. Samochód też nie chodził rewelacyjnie więc nie chcę malować tylko ustawić jak powinno być 1 Koło pasowe wału korbowego na strzałke z obudowy. 2 Koło pomocnicze bez róznicy, ponieważ napędza pompe olejową 3 koło wałka rozrządu ma znak, natomiast na pokrywie zaworów ten znak jest strasznie niewyrażny, jakby od przecinaka... A jak u jest u was, a może coś inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elektryk380 Zgłoś #119 Napisano 11 Kwietnia 2010 Widzisz kolego, ja mam podobny problem co Ty. Też chcem wymienić rozrząd, tylko że ja nie znalazlem jeszcze Paska z takim oznaczeniem silnika 1,8T (ANB). Więc też nie wiem co mam kupić do wymiany, tak jak Ty chcem pojechać z kompletem części do mechanika. Wiem - bo pytałem się mechanika że w moim silniku pompa wody jest poza układem rozrządu. Jak jest w twoim silniku to nie wiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popo73 Zgłoś #120 Napisano 11 Kwietnia 2010 2 tygodnie temu w ASO rozrząd + pompa + wymiana 1100. Oczywiście silnik jak w podpisie. 2 lata gwarancji. Czego chcieć więcej? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach