ketrabpl Zgłoś #141 Napisano 28 Lipca 2011 powiem szczerze że w tych sprawach jestem laikiem więc kolejne moje pytanie.Co to znaczy skan błędów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #142 Napisano 28 Lipca 2011 powiem szczerze że w tych sprawach jestem laikiem więc kolejne moje pytanie.Co to znaczy skan błędów? podłączyć pod kompa i sprawdzić błędy na VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ketrabpl Zgłoś #143 Napisano 28 Lipca 2011 dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #144 Napisano 28 Lipca 2011 Przy wymianie rozrządu absolutnie nie musisz wymieniać pompy wody. Nie kuliduje ona z rozrządem i w razie jak padnie to można wymienić spokojnie samą pompkę bez rozwalania rozrządu. Sprawdzone (wymieniałem rozrząd i kupiłem też pompę wody ale nie została wymieniona, ponieważ stara jest ok a ewentualna wymiana w przyszłości tak jak napisałem nie koliduje z rozrządem). Pozdro a ja tam wymieniam w AWT rozrząd po raz drugi i po raz drugi z pompką wody i przynajmniej wiem, że z tym mam spokój tymbardziej, że jej koszt nie jest niewyobrażalnie wysoki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Proxymity Zgłoś #145 Napisano 27 Listopada 2011 Witam Pytanie mam trochę z innej beczki. Mam AWT z Tipem i chcę wymienić rozrząd i olej w Tipie. Pytanie jest takie: 1. Czy wymiana rozrządu ma jakis wpływ na poziom oleju w skrzyni, czy przy rozbieraniu chłodnic można trochę wylać oleju skrzyniowego? 2. Co robić pierwsze rozrząd czy olej (pytam pod kątem odpowiedzi na pytanie nr1) Mam dwóch różnych mechaników do tych tematów i nie wiem do którego pojechać najpierw. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #146 Napisano 27 Listopada 2011 A w jaki sposób chcesz wylać olej zmieniając rozrząd w AWT ? Rozrząd wymieniasz i tylko go ściągasz - nie rozbierasz przodu. Nie rozbierasz żadnych chłodnic przy wymianie rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Proxymity Zgłoś #147 Napisano 27 Listopada 2011 Hmm... a mnie powiedziano, że cały przód trzeba ściągnąć ze wszystkim, chłodnice itp. No to jak to w końcu jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #148 Napisano 27 Listopada 2011 (edytowane) niestety musisz sciagac przod w silniku 1.8t awt wiekszosc paskow tak ma za wyjatkiem 1.6 i diesli Edytowane 27 Listopada 2011 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #149 Napisano 27 Listopada 2011 to dziwne, bo w moim awt nic nie ściągałem, a wymieniałem kompletny rozrząd wraz z paskami od klimy i alternatora oraz z pompą wody. Odpowiedź jest prosta. Masz zbyt leniwego mechanika aby się troche pogimnastykował. ---------- Post added 28-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 27-11-2011 at 23:59 ---------- wojta jeśli nie tykałeś AWT to nie wprowadzaj kolegi w błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #150 Napisano 27 Listopada 2011 to dziwne, bo w moim awt nic nie ściągałem, a wymieniałem kompletny rozrząd wraz z paskami od klimy i alternatora oraz z pompą wody. Odpowiedź jest prosta. Masz zbyt leniwego mechanika aby się troche pogimnastykował. ---------- Post added 28-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 27-11-2011 at 23:59 ---------- wojta jeśli nie tykałeś AWT to nie wprowadzaj kolegi w błąd. zgadza sie nie tykalem ale ksiazka mowi mi co innego jesli to popierasz tym ze sam wymieniales i tak to zrobiles to jak najbardziej nie bede sie sprzeczal pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Proxymity Zgłoś #151 Napisano 28 Listopada 2011 Ok, ale jeśli mechanior uprze się, że chce rozbierać to rozumiem, że jest możliwość nie odpinania wszystkich przewodów i węży - jedynie od chłodzenia bo pomapa wody będzie zmieniona. Czyli do automatu nic nie będzie trzeba dolewać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #152 Napisano 28 Listopada 2011 Ok, ale jeśli mechanior uprze się, że chce rozbierać to rozumiem, że jest możliwość nie odpinania wszystkich przewodów i węży - jedynie od chłodzenia bo pomapa wody będzie zmieniona.Czyli do automatu nic nie będzie trzeba dolewać? jesli nie bedzie odpinal przodu to nie bo przewody sa na dole chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #153 Napisano 29 Listopada 2011 automat nie ma nic wspólnego z wymianą rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #154 Napisano 18 Stycznia 2012 Nie znalazłem tematu jako ,że szukajka nie trybi odnośnie samego 1.8 bez T A mianowicie interesuje mnie czy trzeba rozbierać cały przód ? Naturalnie chodzi o silnik APT Chciałbym tego uniknąć ze względu na zamontowane w zderzaku halogeny ale jak już będzie trzeba to się je ściągnie Myślę,że pompę wody też wymienie mimo,że była wymieniana w 2010 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #155 Napisano 18 Stycznia 2012 Nie znalazłem tematu jako ,że szukajka nie trybi odnośnie samego 1.8 bez T A mianowicie interesuje mnie czy trzeba rozbierać cały przód ? Naturalnie chodzi o silnik APT Chciałbym tego uniknąć ze względu na zamontowane w zderzaku halogeny ale jak już będzie trzeba to się je ściągnie Myślę,że pompę wody też wymienie mimo,że była wymieniana w 2010 r. wystarczy odchylić na tyle żeby mieć dostęp kluczem do śrub ale lepiej jest na zdjętym przodzie jak kto woli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #156 Napisano 18 Stycznia 2012 Pompa jest w moim przypadku zależna od rozrządu w jakikolwiek sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #157 Napisano 18 Stycznia 2012 koledzy a jak w aeb pompa wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #158 Napisano 18 Stycznia 2012 koledzy a jak w aeb pompa wody wejdź pod auto to zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lipa_ml Zgłoś #159 Napisano 18 Stycznia 2012 Też mam wersję AEB i szukam zestawu + pompa na allegro i nie wiem który kupić może ktoś zaproponuje ? Ceny od 360 do 550 zł . Nie znam się na firmach danych elementów składowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #160 Napisano 18 Stycznia 2012 Też mam wersję AEB i szukam zestawu + pompa na allegro i nie wiem który kupić może ktoś zaproponuje ? Ceny od 360 do 550 zł . Nie znam się na firmach danych elementów składowych. http://moto.allegro.pl/rozrzad-skf-pompa-vw-passat-b5-1-8-1-8t-minsk-i2058745696.html http://moto.allegro.pl/rozrzad-skf-pompa-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i2011172092.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach