Gość zabsi Zgłoś #41 Napisano 14 Listopada 2008 no wlasnie tez nie chcialo mi sie w to wierzyc ,widac optymista z niego hehe A powiedzcie mi jeszcze czy pod tego Can'a sa jakies specjalne alarmy? Bo rozumiem ze takiego pospolitego nie da sie zalozyc jak w innych autach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #42 Napisano 15 Listopada 2008 Koledzy, żebyście dobrze zrozumieli zagadnienie, to czy alarm jest na canie czy nie nie ma nic wspólnego z tym czy alarm jest lepszy czy gorszy, poprostu alarm na canie odczytuje wszystkie sygnały z linii can- takie jak otwarcie drzwi, włączenie stacyjki, i nie trzeba każdego sygnału podłączać oddzielnym kablem do alarmu, ale pomyslcie jak ktoś odłączy akumulator przed otwarciem auta to jaki sygnał uruchomi alarm?? Żaden. Jedynie coś z własnym zasilaniem i z własnymi czujnikami to jakieś rozsądne rozwiązanie, lub odpuścić sobie wyjki i załozyć powiadomienie GSM, wtedy jest przynajmniej szansa że zanim złodziej sie zorientuje że coś jest założone to właściciel już będzie wiedział, że coś się dzieje z autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #43 Napisano 15 Listopada 2008 Odebrałem wreszcie wczoraj mojego grata. Jeździ super, tylko mam jeden problem, z którym pojadę chyba do serwisu. Mianowicie nie działa monitoring wnętrza auta przy włączonym alarmie. Sprawdzałem zamykając się w środku. Można skakać po aucie i nic się nie dzieje. Pytanie - jak stwierdzić czy jest wyposażenie do monitoringu? Gdzie są czujniki. Auto było zamówione z opcją monitorowania wnętrza. Na lewym słupku jest przycisk do wyłączania czujek ale nie widzę tych czujek nigdzie w aucie! Co do poprzedniego postu Pitera o zasilaniu - mam w papierach wpisane, że alarm ma własne - niezależne zasilanie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arapaho Zgłoś #44 Napisano 15 Listopada 2008 A ja zamiast dipola czy bear locka proponuje "BBS" - "Bezpieczną blokadę samochodu". Jest to specjalny zawór hydrauliczno-mechaniczny wpinany w układ hamulcowy. Wyposażony jest w specjalną stacyjkę, po przekręceniu której każde naciśnięcie hamulca powoduje jego zakleszczenie. Czyli hamulce trzymają, dopóki nie odblokuje się ponownie blokady kluczykiem w specjalnej stacyjce. Moim osobistym zdaniem, blokada bardzo skuteczna i trudna do obejścia a zarazem bardzo prosta w użyciu, niewymagająca dużego zaangażownia przy jej uruchamianiu. Przekręcasz kluczyk i po sprawie. Skutecznie zniechęca potencjalnych amatorów cudzej własności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #45 Napisano 15 Listopada 2008 Witam, ja zamontowalem u siebie cos takiego ze sie palą wszystkie diody na desce, radio gra, ale nie odpale samochodu poki nie wcisne magicznego przycisku. Moze i banalne zabezpieczenie ale tydzien temu zauwazylem ze mam oryginalny alaram ten najprostrzy tzn. zawyje dopiero wtrdy gdy otworze drzwi, lub wsadze nie ten kluczyg do stacyjki co trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zabsi Zgłoś #46 Napisano 15 Listopada 2008 no dobra ale niby w jaki sposob ktos mialby odciac ci prad w aucie przed jego otwarciem? Poza tym teraz wiekszosc systemow alarmowych ma syrenki z wlasnym zasilaniem gdzie przy utracie napiecia przez centralke automatycznie wlacza sie syrena. Poza tym nie wiem jak wy ale ja mam 2 aku w aucie,jeden kolo motoru a drugi w bagazniku ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2008 Wie ktoś może jak sprawdzić czy mam te czujki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marik Zgłoś #48 Napisano 16 Listopada 2008 Czujniki dozoru wnętrza znajdują się w podsufitce nad schowkiem na okulary. U mnie było to samo, wymieniono czujniki i alarm dział. Co ciekawe według komputera stare czujniki działały poprawnie. pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicked Zgłoś #49 Napisano 16 Listopada 2008 Wie ktoś może jak sprawdzić czy mam te czujki? Co do czujników dozoru wnętrza to znajdują sie one w podsufitce w tych kratkach. Na dowód zamieszczam film, zrobiony telefonem http://www.wrzuta.pl/film/mmoXJGTXoz/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #50 Napisano 18 Stycznia 2009 Witam. Moze pytanie nie zwiazane z założonym tematem, ale nie chciałem zakładac nowego tematu. Czy moze ktos wie czy da sie zaprogramowac seryjny antynapad montowany w USA zeby przy zamykaniu auta nie było tego dźwięku (krótkiego trąbnięcia klaksonem) ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #51 Napisano 18 Stycznia 2009 Jest taka możliwość. Musisz połączyć się VAGiem z modułem komfortu i zmodyfikować długie kodowanie. Gdybyś miał problemy z kodowaniem, to wyślij mi stare kodowanie i numer sterownika, a ja postaram się je odpowiednio zmodyfikować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #52 Napisano 18 Stycznia 2009 Niestety nie mam dostępu do Vaga, a jak pojade do elektronika to wezmie 50zł za taką usługę. W najblizszym czasie wybieram się na przestrojenie radia na wersje EU i przy okazji poprosze zeby mi zmienił te trąbienie. Myslalem że moze jest jakas kombinacja przycisków od pilota zeby to wyłączac. Ale wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guutson Zgłoś #53 Napisano 27 Stycznia 2009 Witam wszystkich W czwartek odbieram mojego wymarzonego Passata Jednak chciałbym go dodatkowo zabezpieczyć. Przeczytałem wszystkie wątki na temat zabezpieczeń do B6 i myślę, że niezależne odcięcie pompy paliwa jest najlepszym rozwiązaniem, ale nie znalazłem jasnych odpowiedzi na kilka pytań: Jak to w końcu jest, czy można zrobić ukryte odcięcie pompy paliwa, tak aby było całkowicie niezależne, a komputer nie świrował ? Z reguły robią to jacyś znajomi elektronicy, czy ktoś mógłby mi takiego polecić, który zrobi to dobrze ? Jak to wygląda w kwestii gwarancji ? Czy da się zrobić to, żeby ASO się nie połapało ? Może ktoś ma inne sprawdzone sposoby na zabezpieczenie B6 ? Fabrycznie auto będzie miało alarm z dozorem wnętrza, jednak fabryczne alarmy to pic na wodę. W mojej małej miejscowości (10 000 mieszkańców) ostatnio zniknęły dwie B6 więc wole dmuchać na zimne. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicked Zgłoś #54 Napisano 27 Stycznia 2009 Ja proponuję nadajnik GPS, mam takie urządzenie w 3 samochodach i spisuje się świetnie. Raz, gdy ojciec wziął moje auto, a ja o tym nie wiedziałem system uruchomił się, wysyłając do mnie smsa i powiadamiając firmę zajmującą się monitorowaniem pojazdów. 20 minut i auto odzyskane Polecam tą firmę, są profesjonalistami http://www.finder.pl/pl/technologia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guutson Zgłoś #55 Napisano 27 Stycznia 2009 Zabezpieczenia GPS/GSM mają jedną, podstawową wadę - można je zagłuszyć i wtedy stają się bezużyteczne. Ja jestem zwolennikiem zabezpieczeń niekonwencjonalnych, których złodziej nie znajdzie w co drugim Passacie i w tym kierunku raczej szukam, ale dziękuję za pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guutson Zgłoś #56 Napisano 30 Stycznia 2009 Odebrałem wczoraj Passata, ale czy naprawdę nikt dodatkowo nie zabezpiecza swojej B6 ? Temat trochę umarł, a odpowiedzi brak. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Xawierek Zgłoś #57 Napisano 30 Stycznia 2009 Witam wszystkich, Chętnie bym się podpiął do tematu. Próbuje zabezpieczyć swojego Paska tak żeby było ok i żeby oczywiście nic nie popsuć . Kupiłem już magiczny układ do rozłączenia ale szukam miejsca żeby się podpiąć i rozłączyć coś mądrze w DIESLU. Może ktoś mi coś podpowie - najchętniej prywatnie, a nie online . Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #58 Napisano 30 Stycznia 2009 Jest jeden kabel, ktory jak rozlaczysz, nie zapala sie wogole kontrolki, niestety ktos bardziej fachowy niech pomoze na PW, ktory to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #59 Napisano 30 Stycznia 2009 a ja w swoim zamontowałem ten "zamknięty obieg" ze muszę palec do zapalniczki i dwie srubki mam pod kolumną kierownicy. Odbezpieczenie jak juz sie chwilke pojeźdźi to nie spełna 3sekundki .Jednak ma jedna wadę ... nie mam zapalniczki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #60 Napisano 30 Stycznia 2009 Czytam i czytam a ja mam wylacznik na przewodziku (pomaranczowy) do wtyczki i gosciu jak chce odpalic to lipa chyba ze ma skopiowany immo bo inaczej nie ruszy . Pozdro i polecam lepiej sie spi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach