laki Zgłoś #21 Napisano 22 Listopada 2009 Podobno zawór EGR ma również znaczenie przy pracy silnika na biegu jałowym. W moim przypadku z zaworu ciekło. VAG nie wykazywał usterek. Zdjęcie cieknącego zaworu EGR przed wymianą: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #22 Napisano 22 Listopada 2009 jak na luzie może to być awaria koła dwumasowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moreph Zgłoś #23 Napisano 27 Listopada 2009 to jest tak gdy jade na jalowym biegu, Szarpie przy predkosci od 10km/h w doł. z tym że zależne jest to jaka siłą naciskam hamulec - wydaje mi sie ze gdy wciskam deliktanie hamulec elektronika podaje do silnika, ze chce hamowac i wtedy zaczyna telepac autem. Przy agresywnym hamowaniu drgania nie da sie tak latwo wyczuc. Po drugie gdy hamuje na biegu tez da sie odczuc delikatne drgania z tym ze ( tylko na ostatnich 2 metrach szarpnie jakies 0,5 sekundy). Byłem wczoraj W Niemieckim serwisie i na wtorek jestem umowiony na przeglad auta. Podejrzewaja zawor EGR ale do konca nie wiedza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #24 Napisano 29 Listopada 2009 wiadomo juz cos z Twoim autkiem? U mnie jest podobnie i mechanik powiedzial ze tez obstawial by EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moreph Zgłoś #25 Napisano 29 Listopada 2009 pierwsze informacje we wtorek, bo wtedy oddaje do naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #26 Napisano 29 Listopada 2009 Daty mi sie pomylily, myslalem ze miales oddac w ten ostatnio wtorek:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulk74 Zgłoś #27 Napisano 2 Grudnia 2009 mam takie same objawy w moim passacie jak kol. Moreph czekam na info. z serwisu Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moreph Zgłoś #28 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam, dzisiaj odebrałem autko - przyczyna tych szarapan byla stara wersja softu. Zrobili podobno update i ku mojemu zdziwieniu auto buja sie normlanie bez najmniejszych drgań. ... zobaczymy czy problem nie wroci. Moc silnika nie spadła, przyspieszenie tak samo mocne jak przed update, praca silnika wydaje sie jakby rowniejsza, znikneły tez szarpania chwilowe jak auto stało bez ruchu. Odwiedzałem serwis 3 krotnie za 1 i 2 razem stwierdzili tarcze, dopiero jak pojechalem do konkurencji serwis Kleve i zrobilem naglośnienie zaprosili Mnie na ponowna diagnoze w serwis Emmerich. Pozdro Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #29 Napisano 2 Grudnia 2009 ja mam podobny problem, auto na gwaracji, kupione w polsce, jadąc na 1 i 2 biegu z prędkością obrotową na zimnym silniku szarpie strasznie, owiedziałem sobie, że IM nie odpuszcze i muszą mi to naprawić. Autko byłow serwisie na tą usteke z 5 razy; okazało sie, że do mojego sterownika nie ma nowszego oprogramowania (więc ****) za kolejnym razem jakiś mądry Pan z serwisy strwiedził, że właśnie wrócił ze szkoleniai że te typy ak mają (stwierdzenie coś jak: odwal sie) jakieś dwa tygodnie temu kolejna wizyta w serwisie i propozycja zostawienia samochodu na tydzień czasu- bo muszą sobie pojeżdzć mechanice, żeby zobaczyć co to jest (oczywiście auta im nie zostawiłem, bo o samochodzie zastępczym mowy nie ma, nie po to dba sie o auto, żeby jakiś mechanior w lompach somie jeżdził) pozostaje pogodzić sie ze sprawą czekać aż skończy sie leasing i kupić japońca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #30 Napisano 3 Grudnia 2009 ja mam podobny problem, auto na gwaracji, kupione w polsce, jadąc na 1 i 2 biegu z prędkością obrotową na zimnym silniku szarpie strasznie, owiedziałem sobie, że IM nie odpuszcze i muszą mi to naprawić.Autko byłow serwisie na tą usteke z 5 razy; okazało sie, że do mojego sterownika nie ma nowszego oprogramowania (więc ****) za kolejnym razem jakiś mądry Pan z serwisy strwiedził, że właśnie wrócił ze szkoleniai że te typy ak mają (stwierdzenie coś jak: odwal sie) jakieś dwa tygodnie temu kolejna wizyta w serwisie i propozycja zostawienia samochodu na tydzień czasu- bo muszą sobie pojeżdzć mechanice, żeby zobaczyć co to jest (oczywiście auta im nie zostawiłem, bo o samochodzie zastępczym mowy nie ma, nie po to dba sie o auto, żeby jakiś mechanior w lompach somie jeżdził) pozostaje pogodzić sie ze sprawą czekać aż skończy sie leasing i kupić japońca Wybierz się do serwisu VW Auto Premium w Poznaniu na ul. Krańcowej.. Tam powinni wiedzieć o co chodzi i dograć nowy program.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #31 Napisano 5 Grudnia 2009 A jest ktos na forum kto moze po nr VIN sprawdzic czy np do mojego silnika jest nowsze oprogramowanie? czy trzeba z tym jechac do ASO? Ile taka przyjemnosc w ASO kosztuje, orientuje sie moze ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #32 Napisano 8 Grudnia 2009 A jest ktos na forum kto moze po nr VIN sprawdzic czy np do mojego silnika jest nowsze oprogramowanie? czy trzeba z tym jechac do ASO? Ile taka przyjemnosc w ASO kosztuje, orientuje sie moze ktos? jeśli chodzi ci o akcję serwisową to jest za darmo zadzwoń do aso podaj numer vin i powiedzą czy zapraszają czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ric88 Zgłoś #33 Napisano 8 Grudnia 2009 szarapanie slinikiem na jałówym biegu swiadczy o uszkodzonym pompowtrysku polskie paliwo nie nadaje sie do tego rodzaju silników!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #34 Napisano 9 Grudnia 2009 Darujmy sobie uszkodzony wtrysk, gdyz auto bylo na diagnozie w ASO, nastepnie u innego mechanika, i zaden nie stwierdzil uszkodzenia wtrysku. ASO rozklada rece, natomiast mechanik sklania sie ku zaworowi EGR. Ale to nic pewnego, wiec moze sprobuje jednak z tym sterownikiem silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moreph Zgłoś #35 Napisano 9 Grudnia 2009 dodam od Siebie, ze moje autko kupione i jedzi tylko po niemczech i pompa sprawna! auto na gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #36 Napisano 9 Grudnia 2009 Darujmy sobie uszkodzony wtrysk, gdyz auto bylo na diagnozie w ASO, nastepnie u innego mechanika, i zaden nie stwierdzil uszkodzenia wtrysku. ASO rozklada rece, natomiast mechanik sklania sie ku zaworowi EGR. Ale to nic pewnego, wiec moze sprobuje jednak z tym sterownikiem silnika. Wiecie co ja myślę że w aso to tylko naciągają ,zero pojęcia ludzie z ulicy zobaczcie kto was obsługuje jak poszedłem na zaplecze gdzie robią auto średnia wieku to była z 20 lat, wiec co taki mechanik z ulicy ma wiedziec o vw parodia .Mnie chcieli naciągać na wymianę pólosi, wymieniali wewnętrzne przeguby dopiero po wizycie w warsztacie polecanym przez znajomego koleś uświadomił mnie że wali i suka i trzeszczy przednie zawieszenie( bo taki miałem problem )od wywalonych tuleji gumowych koszt 43 zł sztuka +wymiana jak to się ma do szarlatanów z aso i diagnozy półoś 1500 zł masakra . Więc proszę o rozwagę koledzy bo naprawdę można te pieniądze lepiej wydać.Oczywiście to wiadomość to tych poza gwarancją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windsurfer1 Zgłoś #37 Napisano 9 Grudnia 2009 Jestem tego samego zdania, ze w ASO naciagaja ludzi, dlatego nie naprawiam auta W ASO, jedyna moja wizyta tam byla przed zakupem aby zrobic kompleksowy przeglad. Z problemem drgaania pojechalem do mechanika polecanego przez znajomych, i tam padla diagnoza: ten typ tak ma, mozna zaryzykowac wymiane EGR, chciaz napewno nie sa to wtryski i dwumasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #38 Napisano 9 Grudnia 2009 Jestem tego samego zdania, ze w ASO naciagaja ludzi, dlatego nie naprawiam auta W ASO, jedyna moja wizyta tam byla przed zakupem aby zrobic kompleksowy przeglad. Z problemem drgaania pojechalem do mechanika polecanego przez znajomych, i tam padla diagnoza: ten typ tak ma, mozna zaryzykowac wymiane EGR, chciaz napewno nie sa to wtryski i dwumasa. jeżeli nie te dwie rzeczy to masz ogromne szczęście ja wymieniałem dwumas 4 koła z wymianą w aso to jedynie stwierdzili dobrze i nie było sensu szukać bo za mniej nie znalazłem ,ale nadal twierdze ze to naciągacze ,zerknijcie na ceny powalają to jest serwis dla ludzi na gwarancji tylko i wyłącznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moreph Zgłoś #39 Napisano 10 Grudnia 2009 A co do serwisow, ze naciagają to sie dzieje w 100%. Ja posiadam autko na gwarancji a auto miało wadę której nawet nie raczyli sprawdzić przed sprzedaża. Panowie z AutoHaus dostaja dodtakowe premie za robienie aut na gwarancji. Dlatego Dilerom nie zalezy na sprzedaniu sprawnych aut. Maja dodatkowy zysk przy ich reperowaniu. Mało tego jeżeli nie wykryje wad w przeciagu roku gwarancja jest nic nie warta. Pozostaje mi tylko jechac do dobrego diagnosty zeby wszystko przejrzał, bedzie wtedy podstawa do serwisowania auta. ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal-ZST Zgłoś #40 Napisano 14 Listopada 2014 KOLEDZY POMOCY !!! Dziś jak co dziń ruszyłem autem, od pierwszego puszczenia sprzegla aute szarpie i przy tym dzwięk stukania bez różnicy na bieg 1,2,3,4 oraz przy "gaz-odpuszczenie pedala gazu" co moze być tego przyczyna? spotkaliście sie z taka dolegliwośćia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach