zaba12161 Zgłoś #41 Napisano 26 Maja 2014 Dzięki jeszcze raz dzisiaj sie zajme rozebraniem forelabi sprawdzenie m tego wszystkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #42 Napisano 26 Maja 2014 Pomocy. Rozebralem fotel okazalo sie kable zasilajace do maty oparcia byly rozerwane polaczylem je tak jak trzeba. Podlaczylem fotel do auta taki rozebrany i nic nie grzeje w dalszym ciagu. Porozcinalem material na laczeniu zasilania z mata w dolnej czesci fotela i wszystko ok czy ma ktos jakis pomysl na to?? No i nie wiem czy ma to tak byc ze napiecie do regulacji czyli pokretla 0-5 jest prad a w kostce do fotela go nie ma nawet jak ustawie regulacje na 5? o co chodzi pomocy:) - - - - - aktualizacja - - - - - no i te czujniki sa w dolnej czesci fotela po obu stronach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #43 Napisano 27 Maja 2014 Siedzenie pasazera zrobione tylko mam wrazenie ze slabo grzeje powiedzcie co moze byc tego przyczyna co jest odpowiedzialne za moc grzania oprocz oczywicie regulacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #44 Napisano 27 Maja 2014 Czujnik jest jeden dokladnie pod 'czterema literami' , taki maly czarny guzik moze byc ze z nim cos nie halo- zasniedzialy przewod czy cos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #45 Napisano 29 Maja 2014 A mozna taki czujnik gdzies nabyc? Czy ktos wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #46 Napisano 29 Maja 2014 Raczej nie. Wymien jeszcze przewody do tego czujnika a poczujesz roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #47 Napisano 6 Grudnia 2014 Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu, a mój problem wiąże sie niejako z fotelami więc opisze to tutaj :-) Otóż kupiłem sobie jakiś czas temu elektryczne, skórzane fotele od amerykańca z podgrzewaniem, a ze zaczyna już trochę przeszkadzać mi siadanie na zimnych jak diabli fotelach postanowiłem podłączyć do nich podgrzewanie. Znalazłem gdzieś na forum schemat dzięki któremu podłączyłem wszystko od foteli do włączników tych z 5-cio stopniową skalą grzania i pod aku (na próbę). Podświetlenie włącznika i grzanie już działa ale przyznam sie że jestem zielony jeśli chodzi o elektrykę i chciałbym was zapytać jak i pod co się podłączyć żeby grzanie działało po zapłonie, tak jak jest to oryginalnie? Dzięki z góry z odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #48 Napisano 6 Grudnia 2014 Uderz do mojego tematu http://forum.vw-passat.pl/threads/135870-Czarny-Rufus-pękło-500-tysi-km-przelotu post 45 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #49 Napisano 7 Grudnia 2014 Dzięki za odpowiedź. W miarę to ogarnąłem. Tzn zdjąłem ten plastik pod kierownicą i znalazłem ten przekaźnik 30. Jest też to puste miejsce na bezpiecznik 44. Inna sprawa że musze wszystko przerabiać bo sam robiłem te wiązki, a ponieważ podświetlenie podłączyłem od innego przełącznika to został mi tylko plus i masa. Problem w tym że nadal nie rozumiem co odpowiada za to ze fotele nie beda grzac gdy zapłon bedzie wyłączony a grzanie na przełączniku włączone. (Czyli podłączenie po zapłonie- czy jak się to tam nazywa) U mnie jest 3 przekaźniki 30 z których ten na środku jest pusty. Jak sobie próbówką podłącze tak żeby sprawdzić to ze wszystkich trzech idzie napięcie nawet gdy zapłon jest wyłączony. To w takim razie co odpowiada za rozłączenie napięcia na tych przekaźnikach? Błagam was niech mi to ktoś na chłopski rozum wytłumaczy Poradziłem sobie za podłączenie po stacyjce odpowiada przekaźnik 75X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #50 Napisano 7 Grudnia 2014 Fajna opcja z grzanymi siedzeniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #51 Napisano 7 Grudnia 2014 Fajna opcja z grzanymi siedzeniami Nawet bardzo fajna ale z podłączeniem jest troche zachodu tym bardziej dla pseudo- elektryka :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #52 Napisano 14 Grudnia 2014 Witam, ja mam z kolei taki problem: zepsuł mi się miernik, więc wszystko sprawdzałem póki co żarówką 12V i wyszło mi że, w kostce nie ma prądu ani w bezpieczniku 44 natomiast, gdy włożyłem kabelek w bezpiecznik 44 w którym siedzi czerwony kabel a drugim kablem, dotknąłem do blachy żarówka się zaświeciła czyli dostała prąd. I teraz chciałbym zapytać od czego jest kabelek czerwono-biały który siedzi w bezpieczniku 44 i nie daje prądu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #53 Napisano 18 Grudnia 2014 Panowie może infantylne pytanie, ale po jakiego diabła w instalacji podgrzewania są aż dwa bezpieczniki?? Jeden do zasilania mat a drugi ?? Od podświetlenia?? Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Czy do passata b5 po lifcie pasują te same regulatory co do passata przed fiftem?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #54 Napisano 21 Października 2015 witam,mam problem z niedziałającymi grzanymi fotelami w swoim b5 , sprawdziłem bezpiecznik nr 44 jest OK, w gniezdzie jest 12v, wtyczce przy siedzeniu , jest napiecie na 1 pinie po przekreceniu regulatorów 5v , czyli pewnie od sterowania, nie ma we wtyczce nigdzie napiecia 12v, gdzie moze byc przerwa? układ ma jakis przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #55 Napisano 31 Października 2015 nikt nic nie wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patyszon Zgłoś #56 Napisano 18 Maja 2016 Witam Panowie, mam pytanie. Wymontowałem regulatory podgrzewania foteli w swoim aucie (jeden nie działa) i zauważyłem, że oba (prawy i lewy) mają ten sam nr części: 3B0.963.563.C Wg informacji z wcześniejszych postów, włącznik pasażera (prawa strona) powienien mieć nr 3B0.963.564.C. Czy ktoś w Was orientuje się, czy one różnią się czymś wewnętrznie? Bo z zewnątrz (z tego co widzę na zdjęciach np. na Allegro) są niemal identyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach