Nato Zgłoś #301 Napisano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Hej chciałbym sobie kupic na dojazdy do pracy passka b5fl w automacie. Jaką skrzynie wybrać ? Automat czy automat z tiptroniciem czy lepiej Manuala jednak ? Zalezy mi na małej awwaryjności, splaanie bez znaczenia, koniecznie diesel. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Nato Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #302 Napisano 11 Sierpnia 2016 Hej chciałbym sobie kupic na dojazdy do pracy passka b5fl w automacie.Jaką skrzynie wybrać ? Automat czy automat z tiptroniciem czy lepiej Manuala jednak ? Zalezy mi na małej awwaryjności, splaanie bez znaczenia, koniecznie diesel. w fl jeżeli automat to tylko tiptronic. lepieja automat czy manual ? Jasne, że automat, nie musisz biegów zmieniać. Nie czaje pytania - lepiej ? to już są osobiste preferencje czym wolisz jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nato Zgłoś #303 Napisano 14 Sierpnia 2016 Hej! Czyli tiptronic mniej awaryjny od zwykłego automata ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #304 Napisano 14 Sierpnia 2016 W FL nie było zwykłych, był tylko tiptronic, o to mi chodziło. Nie masz wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #305 Napisano 14 Sierpnia 2016 W słabszych wersjach był zwykły 4 biegowy automat a nie tiptronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #306 Napisano 14 Sierpnia 2016 a to przepraszam, wydawało mi się, że gdzieś czytałem ze w fl już tylko tip był. Ale ręki sobie nie dam uciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #307 Napisano 14 Sierpnia 2016 Tiptronic był w 1.8T, 2.8, 4.0 i 1.9 TDI 131KM i 2.5. Zwykły był w 2.0 i 1.9 TDI 101KM. Nie wiem tylko czy automat w ogóle był montowany w 1.6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nato Zgłoś #308 Napisano 15 Sierpnia 2016 Hej! Ale w niektórych ogłoszeniach auta nie mają przełącznika na tryb +- więc jest to zwykły automat ? Jak z tą awaryjnością i kosztami napraw ,bo zależy mi na małej awaryjności i małych kosztach ewentualnych napraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #309 Napisano 15 Sierpnia 2016 w niektórych ogłoszeniach auta nie mają przełącznika na tryb +- więc jest to zwykły automat ? Tak, to jest zwykły 4 biegowy automat. Co do awaryjności to się nie wypowiem bo ja mam tiptronic. W poprzednim miałem manual i również mi się dobrze jeździło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #310 Napisano 26 Sierpnia 2016 w aeb mam skrzynie DHW, podejdzie skrzynia z AWT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #311 Napisano 13 Września 2016 Cześć mam silnik AHH i skrzynie DVS czy siedzi w mniej jednomas czy dwumas ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nato Zgłoś #312 Napisano 14 Września 2016 Hej! A tiptronic ile ma biegów ? Jest tak samo ekonomiczny przy wyższych prędkościach jak 6biegowy manual (Prędkość/Obroty) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #313 Napisano 15 Września 2016 A tiptronic ile ma biegów ? Tip ma 5 biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #314 Napisano 15 Września 2016 Tip przy ~3tysiach obrotów ma ~145-150 na godzinę - piąty bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nato Zgłoś #315 Napisano 16 Września 2016 Czyli w trasę lepszy 6 biegowy manual bo mniej spali - ta sama prędkość, a mniejsze obroty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #316 Napisano 16 Września 2016 Jeszcze kwestia silnika. Ja pisałem o 1.8t. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vincent27 Zgłoś #317 Napisano 25 Września 2016 Witam. Passat 4 motion. Szukam dłuższej skrzyni zamiast mojej FTS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #318 Napisano 26 Września 2016 Witam Panowie. Napotkałem problem. Zabrałem się w końcu za wymianę sprzęgła z dwumasą. Jest to silnik 1,9 130 AVF ale ktoś wsadził skrzynie gfl (prawdopodobnie z AVB )5 biegową, Ja kupiłem sprzęgło od AWX. Tylko że W GFL jak są śruby od dwumasa to one są utopione w nim a w dwumasie od AWX są one na zero. I teraz nie wiem czy to kompletnie nie pasuje? Czy wystarczy że kupie dłuższe śruby ? prosiłbym o szybką odpowiedź kto tak robił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #319 Napisano 26 Września 2016 pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacper8787 Zgłoś #320 Napisano 20 Października 2016 hejka. chcialbym podpiac sie pod temat. posiadam passaata 2.8 syncro z oznaczeniem skrzyni biegow DJR i planuje wymiane na skrzynie 6 cio biegowa. moje pytanie to jakie oznaczenia skrzyni 6 cio biegowych beda pasowac do auta z oznaczeniem skrzyni DJR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach