JurekW Zgłoś #21 Napisano 25 Września 2008 dla ścisłości .siłownik - czyli :silnik regulujący do zamka centralnego [10] (3B0 959 781 B) ________________ Skąd masz takie rysunki zamka ? Tak to ten element. Z instrukcji pdf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #22 Napisano 25 Września 2008 (edytowane) Dzięki. --------------- Ni i rozwiązałem definitywnie problem. A Allegro kupiłem cały zamek wraz z siłownikiem. (Jak się potem okazało zamek nie przydał mi się do niczego , siłownik - owszem. Odkciłem te dwie widoczne nakrętki które trzymają zamek i ... Problem. Mysłałem ,że to wystarczy aby wyjąć zamek , a on ani drgnie. Dobrze ,że miałem ten zamek kupiony na aukcji. Przyjrzałem sie jemu uważnie i zauważyłem ,że może go jeszcze przytrzymywać "bębenek" od kluczyka. A przytrzymuje na takim sprężynującym drucie widocznym od środka zamka. Podważyłem ten drut (nie wyjałem całkowicie) i zamek puścił. Wymieniłem sam siłownik wykręcony od zamka kupionego na aukcji do mojego starego zamka i złozyłem wszystko do kupy. Podłączyłem tą dzwignię uruchamiającą od zamka klapy do zamka maski. I próba generala... Zamykam klapę , zamyklam pilotem ... klapa zamknięta Otwieram pilotem ...klapa zamknęta Dobrze ,że wygłuszenia nie załozyłem przed tą próbą. Przez bagażnik , od środka samochodu dostałem się do zamka i otworzyłem samym cięgnem. Kolejne próby ... ciągle to samo Rozwiązaniem , była regulacja długosci właśnie tego cięgna. I tu , jeżeli Ktoś będzie miał podobny problem , należy zwracać szczególną uwagę . Metodą prób i błędów regulować tą dzwignię uruchamiającą [3B9 827 515 A] Teraz wszystko chodzi jak trzeba :-) Edytowane 13 Października 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murawpio Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2010 Witam, mam pytanie odnośnie tylnej klapy w B5 3B kombi. Czy popychacze pod listwą uchwytową tylnej klapy są ze sprężynkami lub z czymś co je odpycha po ich wciśnięciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brzoza Zgłoś #24 Napisano 30 Marca 2010 witam mam prosbe moze ktos powiedziec dokladnie w ktorym miejscu znajduje sie ten drut aby zdemontowac calkowicie zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajper Zgłoś #25 Napisano 15 Lipca 2011 Żeby nie zakładać nowego tematu pozwolę sobie odkopać obecny. U mnie problem jest następujący... Nie mogę otworzyć klapy bagażnika z kluczyka (wkładając scyzoryk w dziurę;p a nie z pilota). Z pilota wszystko śmiga pięknie. I teraz pytanie, jako że podejrzewam po prostu że klapa była "wymieniana" i zamek po prostu nie pasuje do kluczyka, czy jest możliwość "dopasowania" zamka do kluczyka (nie chce nosić dwóch kluczyków przy sobie)? Lub opcja nr.2 czy jest możliwość przeniesienia "mechanizmu" czy tam bebechów zamka z drzwi kierwocy?. Pytam bo z drzwi wyjąłem zamek i wstawiłem zaślepkę. Pytanie nr 3 czy da się ustawić, żeby otwierając klapę bagażnika kluczykiem nie otwierać (przez centralny) wszystkich drzwi? Wiem że były propozycje odłączania centralnego od klapy ale nie wiem jak to wpłynie na funkcjonowanie autoalarmu. Ale pamiętam, że ktoś już na forum pisał o jakiś "mechanicznych przełącznikach" w zamku że można ustawić jakiś dzyngiel w dwóch pozycjach i nie wiem czy to pomoże a nie mogę znaleźć tego posta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #26 Napisano 15 Lipca 2011 czy jest możliwość "dopasowania" zamka do kluczykajest taka możliwość czy da się ustawić, żeby otwierając klapę bagażnika kluczykiem nie otwierać (przez centralny) wszystkich drzwia z pilota ci to nie działa ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajper Zgłoś #27 Napisano 15 Lipca 2011 jest taka możliwość możesz podać więcej szczegółów, jakie to są koszta? a z pilota ci to nie działa ?? Działa, natomiast nie chciałbym aby ktoś mógł łamaczem "otworzyć" tylną klapę i równocześnie otworzyć wszystkie drzwi^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius024 Zgłoś #28 Napisano 15 Lipca 2011 Witam Możesz wymontować bębenek i zanieść tam gdzie dorabiają klucze jak gościu jest kumaty to ci ustawi wkładkę pod twój kluczyk. Ja płaciłem 40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajper Zgłoś #29 Napisano 16 Lipca 2011 Spoko tak zrobię. A jakieś propozycje tematu nr 2? Czyli centralny zamek... Chcę aby przez pilota otwierały się wszystkie zamki (łącznie z klapą), ale żeby otwierając klapę z kluczyka nie otwierało się nic poza klapą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajper Zgłoś #30 Napisano 25 Lipca 2011 Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barthez43 Zgłoś #31 Napisano 27 Września 2012 Hej wszystkim jestem tu od niedawna... Przestudiowałem wszystko odnośnie klapy bagażnika. Ja mam sedana. Pewnego dnia na parkingu próbowałem zamknąć klapę i nie mogłem. Jakby zamek zepsuł się całkowicie. Czasami światełko przerywało. Jeździłem z otwartym bagażnikiem kilka dni i w końcu się do niego dobrałem. Rozebrałem zamek wyciągnąłem. Wtyczka do mikrostyku zaśniedziała, przeczyściłem. Elektryka ok z pilota siłownik działa linka też, mechanizm nie zamyka klapy. Zauważyłem że w zamku pląta się jakaś sprężynka, chyba urwana... Nie pozostaje mi nic innego jak kupić to całe a wygląda następująco Moje pytanie brzmi czy można w jakiś sposób naprawić ten zamek,, ale po ściągnięciu tego plastiku z niego wygląda jak zanitowany więc chyba nic z tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barthez43 Zgłoś #32 Napisano 3 Października 2012 zrobione:P:brawo:brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ekwador Zgłoś #33 Napisano 28 Października 2012 Panowie mam szybkie pytanie, podepnę się pod temat, mam do wymiany zamek w klapie Passat B5 kombi '97, znalazłem interesujący mnie na Allegro tyle że od sedana. Czy różni się zamek sedana od kombika? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Ekwador. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #34 Napisano 28 Października 2012 Nie wiem w szczegółach czym się różni ale to zupełnie inne części. Do sedana to 3A5 827503 do kombi 3A9 827 505. Tak czy owak nie pasuje. Znalazłem dla Cb takie coś: http://allegro.pl/zamek-klapy-passat-b5-kombi-1-9-tdi-96-00-i2681169667.html lub http://allegro.pl/zamek-tylniej-klapy-passat-b5-sedan-lub-combi-i2685299437.html, w tym ostatnim linku widać różnicę w budowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ekwador Zgłoś #35 Napisano 28 Października 2012 Według mojego mechanika chodzi o wyrobienie się elementu w tej części, dokładnie nie wiem o którą część chodzi, ale o jakiś bzdet przy wkładce http://allegro.pl/passat-b5-sedan-zamek-wkladka-klapy-tylnej-tyl-i2698990378.html. Jest dużo zamków na Allegro, ale ten jako jeden z nielicznych posiada kluczyk, na którym mi zależy, stąd mój pomysł kupienia zamka od sedana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #36 Napisano 10 Listopada 2013 Dzięki.--------------- Ni i rozwiązałem definitywnie problem. A Allegro kupiłem cały zamek wraz z siłownikiem. (Jak się potem okazało zamek nie przydał mi się do niczego , siłownik - owszem. Odkciłem te dwie widoczne nakrętki które trzymają zamek i ... Problem. Mysłałem ,że to wystarczy aby wyjąć zamek , a on ani drgnie. Dobrze ,że miałem ten zamek kupiony na aukcji. Przyjrzałem sie jemu uważnie i zauważyłem ,że może go jeszcze przytrzymywać "bębenek" od kluczyka. A przytrzymuje na takim sprężynującym drucie widocznym od środka zamka. Podważyłem ten drut (nie wyjałem całkowicie) i zamek puścił. Wymieniłem sam siłownik wykręcony od zamka kupionego na aukcji do mojego starego zamka i złozyłem wszystko do kupy. Podłączyłem tą dzwignię uruchamiającą od zamka klapy do zamka maski. I próba generala... Zamykam klapę , zamyklam pilotem ... klapa zamknięta Otwieram pilotem ...klapa zamknęta Dobrze ,że wygłuszenia nie załozyłem przed tą próbą. Przez bagażnik , od środka samochodu dostałem się do zamka i otworzyłem samym cięgnem. Kolejne próby ... ciągle to samo Rozwiązaniem , była regulacja długosci właśnie tego cięgna. I tu , jeżeli Ktoś będzie miał podobny problem , należy zwracać szczególną uwagę . Metodą prób i błędów regulować tą dzwignię uruchamiającą [3B9 827 515 A] Teraz wszystko chodzi jak trzeba :-) Jak regulowac to ciegno? Czy jest tam jakas regulacja? Mam ten sam problem co ty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #37 Napisano 1 Grudnia 2013 Witam. Od paru dni mam problem tzn. gdy otworze bagażnik przyciskiem na drzwiach to słychać dźwięk siłownika i klapa odskakuje ale nie mogę jej podnieść do góry (mogę nią poruszać tak z 1cm, tak jakby zamek puścił ale coś ją trzyma) dopiero ręcznie po przekręceniu kluczyka w zamku mogę ją otworzyć. Mam odczucie tak jakby ta klamka nad tablicą się zablokowała i jest cały czas naciśnięta ponieważ bagażnik nie powinien sam odskakiwać tylko dopiero po naciśnięciu owej klamki. Proszę bardzo o pomoc bo nie wiem jak się do tego zabrać a z bagażnika często korzystam i wkurza mnie ciągłe otwieranie kluczykiem. Aha i jeszcze dodam że jak przekręcę zamek w pozycję żeby otwierało klapę razem z drzwiami to i tak otwiera same drzwi a klapę mogę otworzyć tylko przekręcając zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #38 Napisano 4 Grudnia 2013 Zablokowała sie klamka, pod osłona gumową jest metalowa klamka z gumowym "dzyndzlem" która uwalni mikroprzełącznik, u mnie zdarza sie to z dwa razy w roku, on sie zawija lub wyłaz ze swojego miejsca i wtedy jest uczucie jakby klamka była zablokowana ( nie słychać pstrykania ),musiałbyś dojśc do zamka od wewnątrz, ściągnąc tapicerke ( solidnym szarpnięciem zacznij od środka od krawędzi klapy, przygotuj się, ża niektóre sponki/zatrzaski moga peknąc ) i tam sie dostaniesz do klamki, oprócz tego trzeba sciągnąć tablice rejestracyjna i wykręcić jedno oświetlenie tablicy, klamka jest przykręcona na torxy. Jak będziesz to robił to proponuje robic sobie zjęcia osłony plastikowej linek, trzeba ją wyciągać i przy wyciąganiu sobie dobrze zakoduj jak wyłaziła bo jak przegapisz będziesz się później bawił z jej wkładaniem. Po wyciągnięciu klamki ściągnij osłone gumowa i wyczyść wszystko i potem ułóż dobrze wkładając "dzundzel" który uwalnia mikroprzełącznik i skręć. Ja się bawiłem w to kilka razy, teraz olewam i po krótszym lub dłuższym czasie dzyndzel sam wraca na miejsce i klamka działa dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach