Skocz do zawartości

murawpio

  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O murawpio

  • Urodziny 23.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Ok. Czekam na informację. Jaka dokładnie instalację BRC masz zainstalowaną w samochodzie?
  2. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1887463.html#9151506 http://lpg-forum.pl/soft-do-brc-sq24-my07-t9277.html http://lpg-forum.pl/schemat-interfejsu-komunikacyjnego-brc-sequent-24-t829.html
  3. Czy komukolwiek udało się podłączyć kablem do Vaga pod instalację gazową BRC Sequent? Trafiłem w necie na informację, że istnieje taka możliwość. Czy ktoś wie, jak to zrobić bez uszkodzenia Vag'a i komputera gazowego?
  4. Proszę o kontakt osoby posiadające instrukcję do programu BRC Sequent 56 Plug&Drive.
  5. murawpio

    VW Passat B5

    lucastomas samochód już zdiagnozowany? Udało się coś wyjaśnić?
  6. Wielkie dzięki za szybką odpowiedz. Wrzuciłem zdjęcia wkładu przepływomierza. Na pierwszym zdjęciu widać miejsce, w którym w innych wkładach jest umieszczony platynowy drucik. Na drugim zdjęciu w końcowej części wkładu widać trzy druciki. Mam rozumieć, że te trzy druciki są odpowiednikami drucika, który w innych przepływomierzach znajduje się w dwóch uchwytach widocznych na zdjęciu?
  7. Proszę o informajcę czy w przepływomierzu o numerach fabrycznych 071906461A do 2.3 VR5 AGZ znajduje się termistor? W trakcie czyszczenia przepływomierza zauważyłem, że w moim przepływomierzu brakuje platynowego drucika.
  8. Wielkie dzięki za odpowiedz.
  9. Czy ktokolwiek wie co oznaczają wymienione przeze mnie dwa błędy?
  10. Lewego powietrza nie ciągnie ale przepływka jest na razie do przeczyszczenia. Błędy szczytałem interfacem do kompa LPG. Proszę o podpowiedz co oznaczają te błędy.
  11. Czy ktoś jest w posiadaniu listy błędów do BRC?
  12. Dzięki analizie logów wiem, że muszę sprawdzić przepływkę lub lewe powietrze ale to benzyna. Jeśli chodzi o LPG to wolę dmuchać na zimne i interweniować zanim stanie się coś poważniejszego. opornik mógłbyś napisać co oznaczają te błędy?
  13. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu błędów, które pojawiły się w instalacji LPG BRC Sequent 56 P&D. Po podpięciu interfacu do kompa LPG zdiagnozowałem dwa błędy. Skopiowałem treść pliku Diagnostic Report. ECU kod : DE815011-1 ECU Typ : P&D Ilość cylindrów : 6 Wersja ładowania : KER-SPD0031 Wersja Softwaru : SPDAA009011 D19 Weryfikacja kodu : 0 Kalibracja wersji (FxD) : 0 Data pierwszego programowania : 18/07/2008 Data regulacji : 15/04/2010 Kod programu : STD 2.05 Seria : 20276/2-P Bait : 8BC Czas pracy na benzynie [dd-hh:mm]: : 14-10:04 Czas pracy na gazie [dd-hh:mm]: : 91-16:51 Liczba błędów znalezionych = 2 -------------------------------------------------------------------------------- P1232 - GAS 2 SOLENOID VALVES CONTROL TYP BŁĘDU = Signal value out of the minimum range STAN = Line test in progress - Działanie Check GAS solenoid valve wiring Check the absence of short-circuit between GAS solenoid valve wiring and negative supply. Check GAS solenoid valve wireing continuity from its connector to the gas ECU one. Replace GAS solenoid valve Replace GAS ECU. - Połączyć P1 Ciśnienie = 1440,0 mBar MAP Ciśnienie = 390 mBar TEMPERATURA GAZU = 43 °C RPM = 720 PETROL TON = 4,10 ms GAS TON = 0,00 ms STAN DOSTARCZENIA = Zmiana WYDARZENIE PRZECIWNE = 63 -------------------------------------------------------------------------------- P1233 - GAS 3 SOLENOID VALVES CONTROL TYP BŁĘDU = Signal value out of the maximum range STAN = Line test in progress - Działanie Check GAS solenoid valve wiring Check the absence of short-circuit between GAS solenoid valve wiring and positive supply Check GAS solenoid valve wiring continuity from its connector to the gas ECU one. Replace GAS solenoid valve wiring Replace GAS solenoid valve Replace GAS ECU. - Połączyć P1 Ciśnienie = 5100,0 mBar MAP Ciśnienie = 2550 mBar TEMPERATURA GAZU = 139 °C RPM = 7650 PETROL TON = 65,28 ms GAS TON = 65,28 ms STAN DOSTARCZENIA = Tryb Benzyny WYDARZENIE PRZECIWNE = 255
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności