Jump to content
berlo

Do czego te przyciski: po prawej stronie skrzyni biegów (SET) i pod parktronikiem?

Recommended Posts

Witam

chcialbym dowiedziec sie do czego sluza przyciski pp prawej stronei skrzyni biegow, Chodzi mi o SET( cos z tempomatem?) i ten pod parktronikiem (ogrzewanei szyby przedniej?)

pzdr

 

http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C6/29/92/C6299244_10.jpg

 

 

Dzieki wicked

 

Mozna skasowac

Edited by berlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set jest to przycisk od układu pomiaru ciśnienia w oponach, a przycisk poniżej jest od podnoszenie rolety szyby tylnej

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś może wie do czego wykorzystywane jest wolne miejsce na przełącznik w panelu po lewej stronie dźwigni zmiany biegów. W żadnym modelu nic tam nie widziałem i chciałem wykorzystać to miejsce jako przycisk pilota bramy garażowej ale gdzie zdobyć przełącznik pasujący w to miejsce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zawsze skorzystać z originalnego rozwiązania VW, czyli pilota w daszku przeciwsłonecznym. Jest taka opcja z trzema przyciskami, które ponoć współpracują z róznymi pilotami. Ale ta wygoda pewnie nieźle kosztuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy ktoś może wie do czego wykorzystywane jest wolne miejsce na przełącznik w panelu po lewej stronie dźwigni zmiany biegów. W żadnym modelu nic tam nie widziałem i chciałem wykorzystać to miejsce jako przycisk pilota bramy garażowej ale gdzie zdobyć przełącznik pasujący w to miejsce?

W tym miejscu jest montowany bodajże przycisk do asystenta parkowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
przycisk od esp, auto hold i coś jeszcze

... i właśnie asystent parkowania :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matsil, wydaje mi sie ze wlacznik parktronik'u jest w srodku po prawej stronie. Natomiast jesli chodzi o lewa kolumne przycisku, to nei widzialem jeszce alby znajdowalo sie tam cos jescze oprocz ESP i auto holda.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie ja też nie widziałem nic pod autoholdem a chciałem wykorzystać to miejsce. Jeżeli chodzi o oryginalne rozwiązanie HOMELINK do passata to problemy są dwa:

1. Dość duży koszt tego systemu.

2. Nie ze wszystkimi systemami bram jest on zgodny (prawdopodobnie między innymi częstotliwość nadawania sygnału)

Dlatego wymyśliłem żeby pilot od sterowania bramy umieścić gdzieś pod tapicerką i wykorzystać wolne miejsca na przyciski. To rozwiązanie jest znacznie tańsze i żadnych problemów ze zgodnością urządzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy ktoś może wie do czego wykorzystywane jest wolne miejsce na przełącznik w panelu po lewej stronie dźwigni zmiany biegów. W żadnym modelu nic tam nie widziałem i chciałem wykorzystać to miejsce jako przycisk pilota bramy garażowej ale gdzie zdobyć przełącznik pasujący w to miejsce?

 

U mnie wyglada to tak (patrzac z gory):

 

[1] [4]

[2] O [5]

[3] [6]

 

gdzie:

1: ESP

2: AutoHold

3: czujniki parkowania

4: czujnik cisnienia w ogumieniu

5: tryb adaptacyjnego zawieszenia

6: zwijanie/rozwijanie tylniej rolety

 

pozdr.

 

--

luk

Share this post


Link to post
Share on other sites

lukaswu - jeżeli u ciebie rzeczywiście jest w miejscu [3] czujnik parkowania to z tego wynika że montowany on jest w dwóch różnych miejscach zależnych chyba od wersji wyposażeniowe- albo w miejscu [3] albo w miejscu [5]?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukaswu - jeżeli u ciebie rzeczywiście jest w miejscu [3] czujnik parkowania to z tego wynika że montowany on jest w dwóch różnych miejscach zależnych chyba od wersji wyposażeniowe- albo w miejscu [3] albo w miejscu [5]?

 

[5] jest zupelnym novum, z reszta polozenie tego przelacznika jest tak sobie wygodne. Ja nie pamietam z jazd probnych gdzie byl czujnik cofania, ale wydawalo mi sie, ze wlasnie na miejscu [3] to bylo. Nie wiem czy to mozliwe, ale czy w ogole musi byc ten wlacznik czujnikow parkowania? W Golfie tej serii byly one na stale wlaczone (fakt, ze byly tylko tylnie).

 

pozdr

 

--

luk

Share this post


Link to post
Share on other sites

lukaswu zobacz zdjęcia w pierwszym poście. Tam widać że włącznik parktronika jest w pozycji [5]. Czy tak jest u ciebie czy inaczej?

Edited by StaruchPl

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukaswu zobacz zdjęcia w pierwszym poście. Tam widać że włącznik parktronika jest w pozycji [5]. Czy tak jest u ciebie czy inaczej?

 

Nie no u mnie jest jak narysowalem. Moze sie troche rozjechalo, ale chyba wiadomo o co chodzi. Nawet w papierach samochodu na rysunkach parktronik jest zawsze w polozeniu [3], rozni sie tylko rysunkiem w zaleznosci od wersji czy same czujniki czy Parktronik.

 

--

luk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matsil, wydaje mi sie ze wlacznik parktronik'u jest w srodku po prawej stronie. Natomiast jesli chodzi o lewa kolumne przycisku, to nei widzialem jeszce alby znajdowalo sie tam cos jescze oprocz ESP i auto holda.

pzdr

Berlo, masz rację - włącznik czujników parkowania jest po prawej stronie, a po lewej na samym dole jest właśnie asystent parkowania, coś całkiem innego :). Jak oglądałeś reklame tourana, który sam parkuje to wiesz o co chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Khs

Ja mam tak

 

Lewa strona esp - puste miejsce - park asists

Prawa strona czujnik cisnienia - parktronic - roleta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam tak

 

Lewa strona esp - puste miejsce - park asists

Prawa strona czujnik cisnienia - parktronic - roleta

Taki wypas i nie masz auto hold :eek:?

Najrzadziej spotykaną opcją jest asystent parkowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ano nie mam uznałem że przy manualu średnio mi sie przyda ;)

W sumie racja, choć ta funkcja kosztowała tylko ok. 250pln - zawsze jeden przycisk więcej :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Możesz zawsze skorzystać z originalnego rozwiązania VW, czyli pilota w daszku przeciwsłonecznym. Jest taka opcja z trzema przyciskami, które ponoć współpracują z róznymi pilotami. Ale ta wygoda pewnie nieźle kosztuje :D

 

niestety nie współpracują , sprawdziłem z 7 róznymi pilotami od bram i nie mozna zniczym to zestroić ... oprócz tego monaż daszka jest problematyczy ..trzeba ciąć przewody ... :633:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy