Skocz do zawartości
Gość Przemo30

Ograniczenie prędkości w ver. USA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Moro

chyba żeby zrobić chipsa na 170 to pójdzie wyżej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nawet jak ostrzeżenie włączone to nic , samochód idzie dalej ale informuje Cię ,że osiągnąłeś już tą prędkość.

2. 200-210 więcej nie da rady chyba ,że z góry 10KM rozpędzania i do tego dobry wiatr :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo masz sporego gifta od fabryki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedź trochę mnie to zaskakuje bo miałem wcześnie b5 z motorem 115km chipowaną na 140km i szła 220 km/h.

A powiedzcie mi jeszcze jedno jak przy 210km/h jest u was z obrotami ? bo u mnie jest w okolicach 3100-3200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja swoim lecialem 215km\h licznikowe. Samochod na max zaladowany, 5 osob rosłych i full bagażnik. Myśle że autko wiecej by pojechało, ale tak jakby cos trzymalo przy 215- mysle ze to kaganiec, wie ktos może jak zdjąc te cholerstwo ?;:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie B6 z USA mają ograniczenie do 130mil/h (około 210km/h)-niestety. Jak na razie nikt tu nie napisał szczegółów jak to usunąć- jeśli ktoś wie to poproszę o opis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie B6 z USA mają ograniczenie do 130mil/h (około 210km/h)-niestety. Jak na razie nikt tu nie napisał szczegółów jak to usunąć- jeśli ktoś wie to poproszę o opis.

Masters ma w ofercie "Zdjęcie Limitera prędkości" możecie się jego zapytac ... czy się da i jaki jest koszt :)

Myśle ze wiekszosc renomowanych tunerow powinno dac rade ściągnąć kaganiec [jak sie mylę to mnie poprawcie :D]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AUROXS chwalil sie ze ma sciagniete ograniczenie ( kilka postow wczesniej), ale ja osobiscie nie dowiedzialem sie jak to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisalem do gościa z forum innej marki samochodow- gość prowadzi swoją firme tuningową powinien wiedziec jak obejsc te cholerstwo.

 

EDIT: odpowiedz nadeszła :

...oczywiście..ściąganie..zakładanie kagańców to robota tunera

..do tego potrzebny jest interfejs-programator...Vagiem tego nie zrobisz

Edytowane przez makaron11
..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

makaron11 zapytaj jaki koszt przy grupowym zdejmowaniu kaganca, noo i gdzie to jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość poszła z zapytaniem o cene, a gościu ma swoją firme w.... Krakowie ;) tak że dla mnie i dla ciebie kawałek drogi jest ;D

 

EDIT: wiadomosć od kolegi z innego forum :

...taką usługę robimy zazwyczaj przy okazji chipsa...wtedy jest gratis

...chips do tego autka to koszt 1200zł....a usunięcie kagańca połowę..

...jeśli to wersja 200KM to ok + 50NM i ok. 241KM

Przy grupowym spotkaniu będą zniżki ;)

 

Aktualnie przebywam za granicą do października, ale jak wróce to rozważę chipowanie- jakos tak chcialo by sie więcej radochy z jazdy, a 240KM + unlimited speed, na pewno bedzie radocha ;D

Edytowane przez makaron11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowilem zobaczyc ile kosztuje chip w krakowskim V-techu- 2190zł dla silnika 2.0TFSI:zeco, czyli niezły upust dał kolega z innego forum. Chyba jednak skusze się w październiku na dłubnięcie mego paska :manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualnie przebywam za granicą do października, ale jak wróce to rozważę chipowanie- jakos tak chcialo by sie więcej radochy z jazdy, a 240KM + unlimited speed, na pewno bedzie radocha ;D

Jak dla mnie 240KM w tym passacie to już "za dużo". Chodzi mi trakcję. Jeździłem trchę seryjnym 200KM i przy wyprzedzaniu na mokrym koła czeto tracą przyczepność, więc 240KM będzie jeszcze trudniejsze do opanowania. Przy takiej mocy zdecydowanie powinien być 4x4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postanowilem zobaczyc ile kosztuje chip w krakowskim V-techu- 2190zł dla silnika 2.0TFSI, czyli niezły upust dał kolega z innego forum. Chyba jednak skusze się w październiku na dłubnięcie mego paska

V-tech sobie odpuść... Lepiej jechac

renomowanej firmy np. do MR-motors lub do Master'sa do Wa-wy

Z białegostoku masz ok.200km

Jak dla mnie 240KM w tym passacie to już "za dużo". Chodzi mi trakcję. Jeździłem trchę seryjnym 200KM i przy wyprzedzaniu na mokrym koła czeto tracą przyczepność, więc 240KM będzie jeszcze trudniejsze do opanowania. Przy takiej mocy zdecydowanie powinien być 4x4.

Zalezy jak dla kogo :) normalnie te silniki chodzą po programie 250-260KM ... po drobnych zmianach idzie osiągnąć +300 :vw:

Opis poszczególnych stage od Compsportu

[ame]

[/ame] Edytowane przez n00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a 240KM + unlimited speed, na pewno bedzie radocha ;D

oj bedzie :P

 

Jak dla mnie 240KM w tym passacie to już "za dużo". Chodzi mi trakcję. Jeździłem trchę seryjnym 200KM i przy wyprzedzaniu na mokrym koła czeto tracą przyczepność, więc 240KM będzie jeszcze trudniejsze do opanowania

a od czego jest padal gazu? nie musisz deptac non stop do oporu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio padły mi piezo wtryskiwacze SIMENS w passku przy 215tys kilometrów i wymieniłem trzy, przed wymiano był problem by 220km/h osiągnąć a teraz bez problemu no i spalanie spadło wczoraj w nocy Warszawa - Gliwice 320km na tempomacie 110km/h ze średnio prędkościowi 96km/h wyszło 4,8 L/100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a od czego jest padal gazu? nie musisz deptac non stop do oporu

No po co mi tam moc, skoro nie moge jej zawsze w pełni wykorzystać. Szybkie wyprzedzanie ze 90km/h, to na polskich drogach podstawowy manewr.

Ostatnio padły mi piezo wtryskiwacze SIMENS w passku przy 215tys kilometrów i wymieniłem trzy, przed wymiano był problem by 220km/h osiągnąć a teraz bez problemu no i spalanie spadło wczoraj w nocy Warszawa - Gliwice 320km na tempomacie 110km/h ze średnio prędkościowi 96km/h wyszło 4,8 L/100km

Ja wczoraj z b6 2.0TDI nie mogłem 200km/h wybujać. A z regóły chodzą po 210-220km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No po co mi tam moc, skoro nie moge jej zawsze w pełni wykorzystać. Szybkie wyprzedzanie ze 90km/h, to na polskich drogach podstawowy manewr.

To przy tej predkosc nie powinno byc problemów z trakcja... aby polepszyć trakcje można zastosować szersze opony np. 235/45 17

Passki 3.6 280 trafiaja sie z napędem na przód i jakoś jeżdżą :hyhy:

2.0 TSI ma ogromny potencjał wystarczy zmienić kilka rzeczy z audi S3 i można spokojnie osiągnąć ponad 300 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, damy radę, w USA maja wieksza moc niz 240KM i na trakcje przy ruszaniu nie narzekają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam pytanko. Chce kupić passata 2.0T FSI 150km i chciałbym wiedzieć czy ten silnik ma jakies ograniczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności