Jump to content
Slater

Bieg wsteczny- Gaśnie

Recommended Posts

Spróbuj podmienić kostkę stacyjki, mi tez tak gasł, cuda komp pokazywał, wymiana kostki i jak ręką odjął. Możesz podmienić od kogoś, zakup nowej to ok 50 zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, pokombinuję też z tym - jak się dobrać do tej kostki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

odgrzewam. gdzie moge szukac tej kostki albo inaczej moze jakieś foto poglądowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, zeby dobrac sie do kostki musisz zdjac plastiki wokolo kierownicy. Jak przegrecisz kierownice to po obu stronach masz po jednej srubce, przyznam ze u mnie (kiera trojramienna) aby je wykrecic nameczylem sie gialem srubokrecik. Ale jak je odkrecisz wszystko jest na wierzchu. Kostka jest od dolu, tak jakby od lewej strony, mocowana na dwie srubeczki, moga byc zalane farba jako plomba (u mnie czerwone lebki). Wykrecasz odpinasz wiazke i kostka wyjezdza. Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko pasuje to jest kostka od stacyjki jak kolega wyżej pisał lokalizacja i wygląd się zgadza. u mnie na początku był objaw tylko na wsteku a później już się działo po odpaleniu. odpalił i od razu zgasł jakby immo nie pasowało(taki sam efekt) a na samym zapłonie mrugające kontrolki abs i esp popsikane kontakt spreyem i śmiga aż miło jak będzie się coś dziać to wtedy wymienię pozdrawiam kolegów i dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ODŚWIEZAM !!!!!!!!!

 

ja mam problem ale z AUTOMATEM, wracalem wczoraj z lublina do siebie, autko ladnie jechalo nic nei szarpało, ladnie biegi zmianialo, redukowalo, az tu nagle przed osiedlem 3 skrzyzowania jeszcze i ja hamuje a ten si edusi i zgasł, i na drugich swiatlach to samo, to na trzecich przejechalem juz n aczerwonym (3 w nocy nic nie jechalo) ale glupio mi i tak bylo tak przejechac bo tak nie robie nigdy, ale nie chcialem zeby cos sie stalo i naj najszybciej dojchac do domu ... dzis patrze zapala normalnie, daje wsteczny i gasnie, a gdy dam Drive i trzymam go na hamulcu to zaczyna sie delikatnie dymic z tego oto tu miejsca na skrzyni :

 

skrzynia1a.jpg

 

 

pierwsze co to musze olej sprawdzic bo nie wiem kiedy go ktos wymianial, bo bycmoze jest go juz malutko i nie wysprzegla wtedy skrzynia bo sucho ma, i nie smaruje w ogole olej, ..... pacjent to B5 przed liftingiem, 99r 1.9 tdi AFN, skrzynia 4 biegowa automat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snk86

Witam,

 

Temat bardzo podobny więc nie będę zakładał nowego...

 

Proszę o pomoc, Passat b5 98 rok, manual. Sytuacja jak u kolegów, najpierw zdarzało się, że przy wrzucaniu wstecznego, gasł, albo przygasał i za chwile startował. Przy właczeniu zapłonu na jalowym czasami palą się normlanie kontrolki, czasem tak jakby kontrolka akumulatora nie moze się zapalić, lekko się świeci i za chwile zapala się i miga i piszczy kontrolka hamulców. Samochód odpali jak tak jest normalnie. Przy wrzuceniu na bieg wsteczny wszelkie kontrolki gasną, samochód na wstecznym wtedy nie odpali. Po paru próbach, w ogole kontrolki zgasły, paliła się tylko kontrolka poduszek (pali się zawsze:P) i rozrusznik kręcił i albo auto zapalało i od razu gasło, albo w ogole nie chciało zapalić. Pozniej doszedłem do tego, ze jak się w ogole nie palą kontrolki, poruszam skrzynią biegów, wrzucę pare razy wsteczny to się zapalaja i chodzą, wtedy mogę wrzucać wsteczny wszystko. Dodam, że jak się nie palą przy zapłonie diody, to gdy wrzucam wsteczny to światła cofania tez się nie palą, i wtedy nagle np. zapalą się i kontrolki normalnie, i wsteczne światła, wtedy mogę już wrzucać wsteczny bieg jak i go zdejmować i nic się nie dzieje całkowicie wszystko działa... Myślałem, że zgodnie z tym co napisali koledzy, to ta kostka przy kierownicy, ale jak się pobawiłem troszkę, i zobaczyłem, że ma to ogromny wpływ, przy zmienianiu biegów i przy ruszaniu skrzynią, czy aby na pewno tam szukać ?? czy może jednak gdzie indziej ?? Proszę o poradę :) Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

 

Temat bardzo podobny więc nie będę zakładał nowego...

 

Proszę o pomoc, Passat b5 98 rok, manual. Sytuacja jak u kolegów, najpierw zdarzało się, że przy wrzucaniu wstecznego, gasł, albo przygasał i za chwile startował. Przy właczeniu zapłonu na jalowym czasami palą się normlanie kontrolki, czasem tak jakby kontrolka akumulatora nie moze się zapalić, lekko się świeci i za chwile zapala się i miga i piszczy kontrolka hamulców. Samochód odpali jak tak jest normalnie. Przy wrzuceniu na bieg wsteczny wszelkie kontrolki gasną, samochód na wstecznym wtedy nie odpali. Po paru próbach, w ogole kontrolki zgasły, paliła się tylko kontrolka poduszek (pali się zawsze:P) i rozrusznik kręcił i albo auto zapalało i od razu gasło, albo w ogole nie chciało zapalić. Pozniej doszedłem do tego, ze jak się w ogole nie palą kontrolki, poruszam skrzynią biegów, wrzucę pare razy wsteczny to się zapalaja i chodzą, wtedy mogę wrzucać wsteczny wszystko. Dodam, że jak się nie palą przy zapłonie diody, to gdy wrzucam wsteczny to światła cofania tez się nie palą, i wtedy nagle np. zapalą się i kontrolki normalnie, i wsteczne światła, wtedy mogę już wrzucać wsteczny bieg jak i go zdejmować i nic się nie dzieje całkowicie wszystko działa... Myślałem, że zgodnie z tym co napisali koledzy, to ta kostka przy kierownicy, ale jak się pobawiłem troszkę, i zobaczyłem, że ma to ogromny wpływ, przy zmienianiu biegów i przy ruszaniu skrzynią, czy aby na pewno tam szukać ?? czy może jednak gdzie indziej ?? Proszę o poradę :) Pozdrawiam.

 

 

Ja miałem podobnie - wręcz identycznie. Po przekręceniu kluczyka kontroli lekko żarzyły i nie mogłem odpalić auta, pomagało wrzucenie wstecznego, włączenie zapłonu a następnie wybicie wstecznego i znowu zapłon :D

Ale pomogła całkowicie wymiana kostki przy kierownicy - spróbuj ją wymienić, myślę że powinno pomóc. Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam taki problem ze nie zapala mi się wsteczny z tyłu, i nie wiem co jest nie tak spr. miernikiem nie dochodzi 12V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,miałem to samo. Kostka stacyjki wyjęta , rozebrana , popsikane styki WD i wszystko działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Passat B5 rok 2000 .

Po wrzuceniu wstecznego auto gaśnie i gaśnie deska rozdzielcza, ciemność. 

Odłączyłem czujnik w skrzyni od wstecznego i dalej to samo.

Po przekręceniu kluczyka stacyjki pisze STOP ledwo widoczne, nie działa wtedy climatronic wogóle i słychac 5 razy dzwięk .

Aby odpalić auto trzeba odczekać kilka sekund aż dzwięki się skończą. Po odpalneiu nie działa dalej climatronic a napisy na desce ledwo widoczne. 

Raz na godzine wczasie jazdy testowej wszystko powórciło do normy na kilka minut. 

 

Może ktoś pomoże gdzie szukać usterki. Dzięuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj u mnie było trochu identycznie tyle ze nic się nie świeciło wbijałem wsteczny i auto gasło i tez trzeba było chwile odczekać aby ponownie odpalić po rozebraniu połowy auta okazało się ze wina była w kostce stacyjki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Dostałem się do kostki poruszałem kablami i wszystko działa. Teraz tylko zakup nowej kostki. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy