Skocz do zawartości
Gość axor

AIRBAG - Zapaliła sie kontrolka.

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli masz crash data zapisane to nie wypalą Ci poduszki,

ale crash data zawsze generuje błąd

wiec jeżeli nie masz bledu to nie masz crash data

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiec jeżeli nie masz bledu to nie masz crash data

błąd pojawia się tylko po wyjęciu opornika ... ale gdy opornik jest w kostce to da się go skasować więc ogólnie błędu nie ma ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blad poduszki a blad crash data to dwa rózne bledy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VCDSem sprawdzę czy jest błąd crash data ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie znowu blad poduszek 01217 i 01218.kable pod siedzeniami polutowalem, wtyczki pod fotelami sprawdzone,za schowkiem rowniez a blad po paru dniach wraca. co teraz? prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dalej nie wiem do końca ?? Jeśli nie wywala mi już żadnego błędu to nie ma tego CRASH DATA ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfinxowp

podłącze się do tematu kontrolki AIR BAG tylko ze u mnie sprawa wygląda tak że świeci sie kontrolka a na VAGu nie ma żadnego błędu ;/ poradzi ktoś coś :(?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crash data?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże temat Panowie w moim passku nie świeci się kontrolka poduchy. Komputer wykrył mi dwa błędy 01217 (N199) i 01218 (N200).co radzicie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co najmniej dziwny objaw, tzn. że dotyczy okablowania pasażera i kierowcy. Dziwny w tym sensie, że wystąpił równocześnie. Oba błędy dotyczą okablowania. U mnie wystąpił identyczny problem i za radą forum wybudowałem fotel(w moim przypadku kierowcy), rozłączyłem wszystkie kostki, psiknąłem kontaktem i poskładałem do kupy. Błędy skasowałem i od dłuższego czasu spokój. Robota to nic skomplikowanego: 4 śruby(tzw. gwiazdki-ja kupiłem komplet w markecie za 20 PLN) i kilka kostek pod fotelem. Czas pracy ok. 0,5-1 godziny zależnie jak będziesz się sprężał.

Instrukcję jak to zrobić masz tutaj:

http://forum.vw-passat.pl/threads/121635-Instrukcja-Naprawa-Airbag-problem-blad-01218-(N200)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie znowu blad poduszek 01217 i 01218.kable pod siedzeniami polutowalem, wtyczki pod fotelami sprawdzone,za schowkiem rowniez a blad po paru dniach wraca. co teraz? prosze o pomoc.

Nie zapominajcie ze w drzwiach sa czujniki uderzeniowe i jesli slabo kontaktuje wtyczka pomiedzy drzwiami a slupkiem to tez wali bledy i airbag swieci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że ktoś celowo chciał ukryć ten błąd bo kontrolka airbag w ogóle się nie świeci! Dzięki za pomoc. Będę musiał również odkręcić licznik bo kolega podsunął pomysł sektora mógł celowo zasłonić kontrolek. Zna może ktoś link do tutoriala jak bezpiecznie wyjąć licznik? A i jeszcze jedno musze odłączyć aku przy rozpinaniu kostek?

 

 

@up lokacztar możesz konkretnie napisać gdzie te czujniki się znajdują bo też bym je przeczyscil przy okazji.

Edytowane przez michalicjusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujniki sa w drzwiach ,wystarczy jak przepsikasz kontaktem wtyczki od drzwi na slupkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A trzeba odpisać akumulator jak będę odpinal te wtyczki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, a mi zapala się co jakiś czas kontrolka Airbag,

kod błędu 588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy N95 zbyt duża oporność BŁĄD SPORADYCZNY.

Program VAG 4,9

Po skasowaniu kilka dni i znowu się pojawia błąd.

Jeden raz miałem błąd w silniku związany z Airbagiem

(zrzuty poniżej)

blad_airbag.jpg

 

 

Co to dokładnie znaczy i jak to wyeliminować? Auto nie było na 100% bite, raczej nic nie było ruszane. Po zakupie tylko ruszałem kolumnę kierownicy aby ustawić kierownicę w dogodnym położeniu, czy to mogło mieć jakiś związek?

airbag_silnik.jpg

Edytowane przez bartheezzzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pomóżcie mam problem podłączyłem mojego paszteta pod vaga i wyskoczyły mi takie błędy w airbag :

1218 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej prawej - N200

zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1220 Zapalnik poduszki powietrznej tylnej prawej - N202

zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199

uszkodzenie mechaniczne

50077 Nie znany kod błędu

uszkodzenie mechaniczne

 

co to moze byc??jeste juz bezsilny.

Edytowane przez Skarabeusz_0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, pomóżcie mam problem podłączyłem mojego paszteta pod vaga i wyskoczyły mi takie błędy w airbag :

1218 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej prawej - N200

zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1220 Zapalnik poduszki powietrznej tylnej prawej - N202

zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199

uszkodzenie mechaniczne

50077 Nie znany kod błędu

uszkodzenie mechaniczne

 

co to moze byc??jeste juz bezsilny.

 

 

Ja też czekam na odpowiedź już kilka dobrych dni i nikt nie chce pomóc, swoją drogą dziwne, bo takie forum na tyle jeżdżących użytkowników tych samochodów, a nikt nie pomaga.

Dziwne forum, dziwni "koledzy"

 

Na forum peugeot 406 pomagali bez problemu, zaczynam żałować tej przygody z passatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Skarabeusz_0 i bartheezzzz, po pierwsze to jest dział B6 i może to wyglądać inaczej niż w B5(takie macie w opisach). Kolego bartheezzzz, jeżeli na forum Peugeota pomagają bez problemu to tam proszę zwrócić się o pomoc. A i przy okazji nie przyszło Ci do głowy, że Peugeot 406 był produkowany w latach 1995-2004 i wiedza na jego temat będzie zdecydowanie większa niż auta produkowanego od 2005r? Swoją drogą nie wydaje Ci się, że ktoś kto zna odpowiedź na Wasze bolączki nie ma obowiązku siedzieć i na bieżąco śledzić usterek związanych z airbagami i może po prostu tak po ludzku nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie? Nawiasem mówiąc dosłownie kilka postów wyżej(m.in. nr 130) masz pewną sugestię, a może nawet instrukcję naprawy usterki. Dla ułatwienia proszę gotowca:

http://forum.vw-passat.pl/threads/12...d-01218-(N200).

Kolego bartheezzzz, a w przeciwieństwie do Ciebie właśnie tylko i wyłącznie dzięki temu forum zdołałem się uporać z moimi problemami z Passatem, co wcale nie znaczy, że są tu "wszystkowiedzący" forumowicze, ale wystarczy odrobina chęci i można znaleźć pomoc. Natomiast co do jakości VW muszę Ci przyznać rację. Zresztą już nawet kiedyś postawiłem swoją opinię, że marka VW skończyła się na Golfie II(no może trójce) i Passacie B3, a wszystko co później to już tylko gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bbbb Dziękuję za informację, i że ktoś w ogóle się odezwał, nie zwróciłem uwagi, że to jest dział B6, no ale w dziale B5 nie ma lub nie udało mi się znaleźć informacji o taśmie w kierownicy od poduszki powietrznej, wyszukiwarka naprowadziła mnie tutaj, więc napisałem.

Co do zwracania się o pomoc do peugeota... poco skoro kupiłem - o zgrozo - passata? To było jedynie porównanie.

Edytowane przez bartheezzzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No problem. Nie wiem co u Ciebie może być zepsute, ale błędy sugerują jakąś przerwę na kablach skoro zbyt duży opór i brak połączenia z Airbagiem. W moim przypadku pomogło rozebranie, psiknięcie kontaktem i od roku spokój. Twój Passat, jakby nie patrzeć ma kilka lat i w sumie ma prawo już coś słabo kontaktować, czy nawet przyśniedzieć(utlenić miejsca styku). Spróbuj uzbroić się w dzień wolnego i prysnąć kontaktem(ewentualnie delikatnie przeczyścić) na złączach. Jeżeli rozbierałeś kierownicę to spróbuj też tam prysnąć kontaktem. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, bo sam opis błędu w zasadzie niewiele wyjaśnia. Spróbuj również skorzystać ze strony http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-b.html Jest nieco więcej informacji nt błędów i ewentualnych przyczyn. Jeżeli będziesz miał problem z tłumaczeniem(nie każdy jest lingwista-oświata) to tłumaczenie zrobisz http://translate.google.com/#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności