slaweq Zgłoś #61 Napisano 30 Października 2011 (edytowane) Niemal pół roku po decyzji w końcu pojawiły się dodatkowe zegary. Zestaw składa się z: - słupka zrobionego przez Jaruckiego kupionego do Majcina (dzięki Jarucki :piwko ) - zegary AG SM PEAK Boost, ciśnienie oleju i (jednak) temperatura oleju - podstawka filtra oleju pod czujniki Jeśli chodzi o wartości wyświetlane przez zegary to są zgodne z tymi co podczas logowania. Boost wskazał max 1,3 bar, temperatura oleju po rozgrzaniu silnika okolo 90 stopni Celcjusza, a jesli chodzi o ciśnienie to na zimnym wskazuje okolo 5bar i systematycznie spada do 1,2bar na mocno rozgrzanym silniku (według informacji znalezionych w kilku miejscach sa to dobre wartości) W sumie sam montaż poza tym, że jest dość czasochłonny to nie sprawiał większych trudności, no może poza uszczelnieniem podstawki pod czujniki, bo olej uciekał zaślepkami. Zostało jeszcze wyczyścić słupek, bo trochę sie pobrudził podczas montazu. P.S. Jarucki to już wiesz gdzie wylądował [ATTACH=CONFIG]68742[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68743[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68744[/ATTACH] Edytowane 30 Października 2011 przez slaweq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #62 Napisano 30 Października 2011 (edytowane) - słupka zrobionego przez Majcina Jakiego Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #63 Napisano 31 Października 2011 Slaweq - pięknie to wygląda - to teraz jaki następny projekt w 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #64 Napisano 31 Października 2011 ale brudasy montowały ciśnienie oleju i temperatura to jakby dwa uzupełniające się zegarki... Ale Twój wybór. Ja - mając LPG - poszedłbym jednak w EGT zamiast temperatury oleju (ciśnienie to must). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #65 Napisano 1 Listopada 2011 Przyznaje, ze słupek był już lekko brudny jak go kupilem (na tych kantach, teraz kiedy wiem, ze wszystko dziala jak nalezy spokojnie wymontuje slupek i go wyczyszcze), ale najpierw chcialem go zamontowac i ocenic. Co do EGT to nie jest tak, ze ja z niego zrezygnowalem, po prostu zamarzył mi się sportowy kolektor wydechowy i chyba chcialbym jednak za jednym zamachem wymienic kolektor i zamontowac EGT, wowczas np kosztem temp oleju albo montujac EGT w innym miejscu. Także Marku Twoją cenną uwagę sprzed kilku miesięcy nadal mam w głowie. Raz, ze nie chcialem jeździć z dziurą w słupku, a dorwałem dość tanio wskaźnik temp oleju, a dwa - patrz 2 zdania wcześniej. Ech.. myślałem, że pochwalisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #66 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) Slaweq - pięknie to wygląda - to teraz jaki następny projekt w 1.8T a dla mnie jest kupa! kolor slupka wogole nie pasuje do srodka auta Edytowane 4 Listopada 2011 przez pobs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #67 Napisano 4 Listopada 2011 a dla mnie jest kupa!kolor slupka wogole nie pasuje do srodka auta Są gusta i guściki. Fakt nie wygląda to jeszcze zbyt estetycznie (słupek będzie wyczyszczony), ale dla mnie to ma spełniać przede wszystkim funkcję informacyjną a nie pięknie wyglądać i pachnieć. Według mnie kupą to byłoby zamontowanie tego słupka do Twojego byłego Passata, gdzie miałeś jasne wnętrze, natomiast w aucie o ciemnym wnętrzu nie robi aż takiego dużego kontrastu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #68 Napisano 7 Listopada 2011 a dla mnie jest kupa!kolor slupka wogole nie pasuje do srodka auta A co on seledynowy jest, co się czepiasz "kupa" jasne ale swoje zadanie spełnia. A jak ktoś w srebrnym samochodzie ma felgi stalowe czarne to też powiesz że "kupa" bo niepasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #69 Napisano 7 Listopada 2011 nie za bardzo mnie zrozumieliscie z ta kupa. Slupek zrobiony w aucie o jasnym czy ciemnym srodku - spelniac bedzie to samo zadanie - mnie chodzilo o kolor ktory nie pasuje do podsufitki - mogloby to byc bardziej dpoasowane A jak ktoś w srebrnym samochodzie ma felgi stalowe czarne to też powiesz że "kupa" nie, predzej tu pasuje przyklad srebrnego auta z popielatym blotnikiem kupą to byłoby zamontowanie tego słupka do Twojego byłego Passata, gdzie miałeś jasne wnętrze tak wygladalo to u mnie - do obszycia slupka posluzyl material z podsufitki zdjecie robione podczas montazu jak widac, nie bylo jeszcze calkowite podpiete na spinkaxh od tylu By pobs at 2007-03-09 pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #70 Napisano 23 Listopada 2011 Panowie chciałbym zrobić sobie wskaźnik doładowania na słupku i oflokować go może ktoś wie jak bezpiecznie zdemontawać słupek w 3BG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #71 Napisano 25 Listopada 2011 Kurtyny masz? Jeśli nie to montuj w słupku, słupek delikatnie musisz odchylić od góry aż poczujesz, ze wyskoczy z pierwszej spinki, dalej będa jeszcze 3 i słupek jest Twój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #72 Napisano 26 Listopada 2011 Kurtyny masz? Jeśli nie to montuj w słupku, słupek delikatnie musisz odchylić od góry aż poczujesz, ze wyskoczy z pierwszej spinki, dalej będa jeszcze 3 i słupek jest Twój. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #73 Napisano 7 Kwietnia 2013 to po poradę zgłosze się do slaweq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach