andrzejmas Zgłoś #21 Napisano 5 Maja 2010 Witam Mam ten sam problem w czerwonym kombi schodzi lakier z klapy tylnej dachu i błotnika ;( Zaczeło sie niewinnie lekkie bombelki jedno mycie na myjce i szok!! po wusyszeniu az nie chce sie parztec na to. w Gdańsku 350zł za element całe auto 3500zł ehhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2010 Witam Mam ten sam problem w czerwonym kombi schodzi lakier z klapy tylnej dachu i błotnika ;( Zaczeło sie niewinnie lekkie bombelki jedno mycie na myjce i szok!! po wusyszeniu az nie chce sie parztec na to. w Gdańsku 350zł za element całe auto 3500zł ehhh No 350 to lekka przesada...Z komorą lakierniczą biorą od 250-300 za element Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #23 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Kurcze, ja miałem tak na masce. Auto oddane do renomowanego dystrybutora i była to kolejna instytucja, która stwierdziła, że auto na bank nie było wcześniej bite ani malowane zresztą wiedziałem co kupuję. Widocznie czasem w fabrycznej lakierni jak auto schodziło z produkcji to też zdarzały się wpadki. Druga sprawa jest taka, że klar może odejść jak ma się na aucie odpryski i później jedziesz karcherem. Mnie odpadło po zimie i po karcherze. Tak więc nie trzeba wydawać od razu opinii, że auto musiało być bite - takie rzeczy zdarzają się nawet w "dziewiczych" autach. Pozdrawiam, Tomek. P.S. Mnie udało się podciągnąć ten odprysk pod AC Wypłacili mi 670 zł, a zrobiłem za 540 (całe polakierowanie maski) plus polerka całego auta (renomowany dystrybutor ale po znajomości). Edytowane 6 Maja 2010 przez doktor80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artiom1209 Zgłoś #24 Napisano 1 Stycznia 2011 Też mam taki problem, więc spróbuję zrobić tak, jak podpowiada "jarkozlik". Bo na razie to tylko dwie małe plamy. Boję się żeby się nie rozpowszechniły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #25 Napisano 2 Stycznia 2011 Przeczytalem kilka pierwszych postow z bardzo dawan na temat ze ktos spie..to malowanie i wg mnie to ori lakier vw. Takie same passaty w czerwieni smigaja w uka, widzialem conajmniej 10-12 takich czerwonych ktore sie luszcza, ta jakas wada fabryczna przy mieszaniu tego lakieru, a nie robota lakiernika zakladowego. ---------- Post added at 02:07 ---------- Previous post was at 02:05 ---------- A czy znacie moze cene szlifowania obecnego lakieru na gladko, z drobnymi zaprawkami i lakierowanie calego bezbarwnym? Chcialbym mojemu rysy poamputowac wszystkie i dac nowy polysk, ale nie mam warunkow by samemu to zrobic, wiec sprawa jasna... A w pl mozna by sie za tym zakrecic, albo moze na biala perelke strelic;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin56121 Zgłoś #26 Napisano 4 Listopada 2011 Witam tez mam ten problem na moim kombiaku lakier bezbarwny schodzi mi na masce i dachu,zasiegnołem porady dobrego mechanika na ten temat i powiedział,że robi sie tak dlatego ze lakier bezbarwny był nakładany na baze gdy ta juz całkowicie wyschła a nie powinno sie tak robic(odstęp czsu max 15 min) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #27 Napisano 2 Grudnia 2012 Hej Orientuje się ktoś co możne być przyczyna powstania takich bąbli na lakierze. Takie duże zrobiły się teraz jak jest wilgotno i pada deszcz przedtem były mniejsze. Klapa była lakierowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #28 Napisano 2 Grudnia 2012 być może po malowaniu lakier miał styczność z wilgocią , deszczykiem lub czymś podobnym tak mi się wydaje po jakim czasie się to pojawiło na lakierze , od razu po lakierowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #29 Napisano 2 Grudnia 2012 Pierwsze bąbelki malej wielkości pojawiły się w zeszłym roku po okresie roku od malowania możne nawet szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #30 Napisano 2 Grudnia 2012 Poczytaj sobie tutaj: http://lakiernik.info.pl/viewtopic.php?p=44176#44176 Generalnie lakiernik skopał robotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinn91 Zgłoś #31 Napisano 4 Czerwca 2018 Witam, również mam czerwonego paska i w zasadzie na masce i dachu już nie ma klaru (no na dachu jeszcze trochę jest), ale te elementy chcę okleić carbonem, mam nadzieję, że to będzie ładnie wyglądać. Ale schodzi mi jeszcze na nadkolach z przodu po obu stronach, jak można by usunąć ten klar nie uszkadzając lakieru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #32 Napisano 8 Czerwca 2018 Nie ma takiej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinn91 Zgłoś #33 Napisano 10 Czerwca 2018 To trochę kiepsko, bo lepiej wyglądały by te elementy matowo, niż tak jak jest teraz. Ale wprzeiągu kilku miesięcy zamierzam to zmienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach