Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

przecież ci nie naprawił to nie wziął kasy ??!!

 

On powiedział że blokadę kierownicy naprawił i z nią już nie powinno być w przyszłości problemu. Co ciekawe przez kilka dni po jego naprawie nawet po podłączeniu pod kompa nie pokazywał się błąd blokady kierownicy (auto nadal nie odpalało). Jednak po tych kilku dniach błąd znowu się pojawił. Teraz byłem u gościa który pracuje w serwisie VW i auto miało wymienioną jakąś tam płytkę z tymi micro przełącznikami (którą gościu sciągał z Poznania. Zapłaciłem te 700 zł ale teraz przynajmniej auto odpala i dodatkowo mam 2 lata gwarancji ;) Powiedział mi jeszcze że mam do niego jutro przyjechać bo ma mi zrobić akcję serwisową której podlegało moje auto, a nie miało jej zrobionej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja byłem dzisiaj w ASO i mam do wymiany sterownik blokady kierownicy.narazie to zostawie bo chwilowo pali od strzała ale jak już bedzie coraz częściej sie ze mną bawił to go oddam i niech to wymienią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z odpaleniem passata z tym że u mnie wygląda to troszkę inaczej.

Gdy wkładam kluczyk kierownica normalnie się odblokuje kontrolka z kierownica zgaśnie. Jak popchnę kluczyk dalej to ciemno i już nic nie da rady zrobić trzeba wajchować. Jak wyciągam kluczyk to kierownica się blokuje. Blokuje i odblokowuje się za każdym razem tylko potem ciemno. Czy ten problem też należy do tego tematu czy to inna bajka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta sama bajka tylko inny objaw....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ten problem też należy do tego tematu czy to inna bajka?

 

u mnie tez sie to działo. Gościu pracujący w serwisie VW wymienił mi jakąś elektronikę sterująca blokadą i immobiliserem i teraz auto w końcu odpala i nie dzieje się nic niepokojącego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powitac panow jestem tutaj pierwszy raz ale moge polecic chlopakow w anglii naprawiali mi kolumne jakis czas temu i nie mam zadnych problemow ,jak ktos jest zainteresowany .....

 

http://cgi.ebay.co.uk/PASSAT-B6-3C-steering-lock-/260761071050?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb6922dca

pozdrawiam super forum wielu ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiam czy u mnie padła ta blokada. Samochód stał w garażu jakiś czas, sporadycznie wyjeżdżany (nie ma właściciela). Chciałem podłączyć światła led i szukając "dobrego prądu" wyciągałem po kolei każdy bezpiecznik. Nie wiem czy po moich zabiegach czy nie auto nie chce zapalić. Jak włożę kluczyk w otwór i przycisnę to nic się nie dzieje, próbowałem tak kilka razy na różne sposoby (ze sprzęgłem i bez, itd.) ale nic się nie dzieje. Rozrusznik w ogóle nie kręci. Wszystko inne działa: światła, radio, wspomaganie ... Podładowałem nawet akumulator, ale nic to nie dało. Może ktoś coś doradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szymontata@

witam panowie. mam ten sam problem juz od dwoch miesiecy. dla zainteresowanych, im dluzej go pielegnujesz tym gorzej. u mnie juz dochodzi do tego, ze gasnie wszystko podczas jazdy (nie mowiac juz o tym ze nie raz poddaje sie w walce o odpalenie i wracam do domu na kawe.), silnik pada, kontrolki tez, cala tablica gasnie. wlacza sie tryb awaryjny i podtrzymuje wspomaganie kier i hamulcow do czasu az predkosc auta zejdzie do 5km/h. potem staje. prosze go ladnie zeby odpalil i jade dalej. moj problem jest taki. mieszkam w anglii, tu koszt tej naprawy(w serwisie) to 2300 funtow!! napiszcie jak zrobic to samemu. albo co mam doklanie wymienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prosze go ladnie zeby odpalil i jade dalej. moj problem jest taki. mieszkam w anglii, tu koszt tej naprawy(w serwisie) to 2300 funtow!! napiszcie jak zrobic to samemu. albo co mam doklanie wymienic.

 

Przeczytaj wątek od samego początku. Padły co najmniej 2 sposoby jak to naprawić w domowym zaciszu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy mogę podpiąć się pod ten wątek,ale mam bardzo podobne objawy,lecz mój pasek jeździ i odpala normalnie.Sprawa wygląda tak:

1.Wkładam kluczyk kontrolka od kolumny gaśnie jak zawsze

2.Drugi etap zapalają się kontrolki ABS,ESP,silnika,hamulca ręcznego,itp. wszystko OK,lecz po chwili trzy sygnały dźwiękowe i ABS,ESP nie gaśnie,zapala się żółta kontrolka kolumny i mruga hamulca ręcznego po zwolnieniu.

3.Auto odpala normalnie i ruszam w drogę,ale bez wspomagania,ze świecącymi kontrolkami,nie rygluje drzwi i mruga guzik od parktronica :),nie działa prędkościomierz i wskaźnik paliwa wariuje.

4.Jadę sobie tak i czekam,aż wszystko pogaśnie i wróci do normy.Zazwyczaj tak było,aż do wczoraj gdzie już nic nie chce pogasnąć.

5.Dzisiaj odłączyłem aku,wszystkie kontrolki pogasły,przejechałem się aby skalibrować układ kierowniczy i abs,esp,jadę,jadę i tu nagle pozapalały się znów wszystkie kontrolki,oczywiście brak wspomagania.

Komunikat "steering columne lock" lecz nie mam czerwonej kierownicy.

Sory za długi post,ale musiałem to wylać z siebie :)).Im więcej o niego dbam to bardziej się psuje :)),może warto wrócić do b4.Wczoraj dzwoniłem do magików z okolic Rybnika,ale nie umieli mi poradzić bo auto odpala normalnie,jadę jutro do innego magika może coś poradzi,a może ktoś z was ma identyczne objawy i się nimi nie dzieli.

Pozdrawiam forumowiczów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Nie wiem czy mogę podpiąć się pod ten wątek,ale mam bardzo podobne objawy,lecz mój pasek jeździ i odpala normalnie.Sprawa wygląda tak:

1.Wkładam kluczyk kontrolka od kolumny gaśnie jak zawsze

2.Drugi etap zapalają się kontrolki ABS,ESP,silnika,hamulca ręcznego,itp. wszystko OK,lecz po chwili trzy sygnały dźwiękowe i ABS,ESP nie gaśnie,zapala się żółta kontrolka kolumny i mruga hamulca ręcznego po zwolnieniu.

3.Auto odpala normalnie i ruszam w drogę,ale bez wspomagania,ze świecącymi kontrolkami,nie rygluje drzwi i mruga guzik od parktronica :),nie działa prędkościomierz i wskaźnik paliwa wariuje.

4.Jadę sobie tak i czekam,aż wszystko pogaśnie i wróci do normy.Zazwyczaj tak było,aż do wczoraj gdzie już nic nie chce pogasnąć.

5.Dzisiaj odłączyłem aku,wszystkie kontrolki pogasły,przejechałem się aby skalibrować układ kierowniczy i abs,esp,jadę,jadę i tu nagle pozapalały się znów wszystkie kontrolki,oczywiście brak wspomagania.

Komunikat "steering columne lock" lecz nie mam czerwonej kierownicy.

Sory za długi post,ale musiałem to wylać z siebie :)).Im więcej o niego dbam to bardziej się psuje :)),może warto wrócić do b4.Wczoraj dzwoniłem do magików z okolic Rybnika,ale nie umieli mi poradzić bo auto odpala normalnie,jadę jutro do innego magika może coś poradzi,a może ktoś z was ma identyczne objawy i się nimi nie dzieli.

Pozdrawiam forumowiczów.

do tego by się skan błędów przydał ale myślę ze albo ta blokada albo może szyna CAN skoro wariują ci zegary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro podjdę do magika to podepnę skan błędów to może coś pomożecie :) pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedział mi jeszcze że mam do niego jutro przyjechać bo ma mi zrobić akcję serwisową której podlegało moje auto, a nie miało jej zrobionej
Napisz czego dotyczyla ta akcja? ;

 

 

 

 

---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

 

Napisał Przemo1979 Zobacz post

Witam

Nie wiem czy mogę podpiąć się pod ten wątek,ale mam bardzo podobne objawy,lecz mój pasek jeździ i odpala normalnie.Sprawa wygląda tak:

1.Wkładam kluczyk kontrolka od kolumny gaśnie jak zawsze

2.Drugi etap zapalają się kontrolki ABS,ESP,silnika,hamulca ręcznego,itp. wszystko OK,lecz po chwili trzy sygnały dźwiękowe i ABS,ESP nie gaśnie,zapala się żółta kontrolka kolumny i mruga hamulca ręcznego po zwolnieniu.

3.Auto odpala normalnie i ruszam w drogę,ale bez wspomagania,ze świecącymi kontrolkami,nie rygluje drzwi i mruga guzik od parktronica ,nie działa prędkościomierz i wskaźnik paliwa wariuje.

4.Jadę sobie tak i czekam,aż wszystko pogaśnie i wróci do normy.Zazwyczaj tak było,aż do wczoraj gdzie już nic nie chce pogasnąć.

5.Dzisiaj odłączyłem aku,wszystkie kontrolki pogasły,przejechałem się aby skalibrować układ kierowniczy i abs,esp,jadę,jadę i tu nagle pozapalały się znów wszystkie kontrolki,oczywiście brak wspomagania.

Komunikat "steering columne lock" lecz nie mam czerwonej kierownicy.

Sory za długi post,ale musiałem to wylać z siebie .Im więcej o niego dbam to bardziej się psuje ,może warto wrócić do b4.Wczoraj dzwoniłem do magików z okolic Rybnika,ale nie umieli mi poradzić bo auto odpala normalnie,jadę jutro do innego magika może coś poradzi,a może ktoś z was ma identyczne objawy i się nimi nie dzieli.

Pozdrawiam forumowiczów.

 

 

 

Przedewszystkim to powinienes pokasowac wszystkie bledy(uprzdnio zwracjąc uwage czy nie wniosą czegoś ciekawego do sprawy) po czym wersja

1) dokonac adaptacji kierownicy od nowa(jezeli masz MF) i potem skalibrowac. Mi swiecil sie abs, esp, i kierownica po wymianie na mf i modulu z pod kiery i to pomoglo.Wspomaganie tez nie dzialalo tak w 70% U ciebie jest problem szerszy ale narazie nie wiadomo czy jest to kilka osobnych ktore sie na to sklada czy jeden ogolny. Wiec zrobienie tego nic ci nie zaszkodzi a moze wyeliminowac czesc objawow.

a) Jesli miga ci kontrolka recznego to mozesz miec uszkodzony silnik "recznego" lub jego przycisk. Vag powinien to wyjasnic.

2)Wersja druga bardziej prawdopodobna to ze masz gdzies zwarcie np przy zlączu obd lub dalej za nim ale na kablach lub dalszych złączach od niego

3)Wersja to ze wyswietla sie "steering columne lock" to znaczy ze blokada ale wersja 2) tez moze to powodowac. Ja bym najpierw zajrzal na kable za obd-jezeli ok to potem zrobil wersje 1) Jezeli by nic nie pomogla to wtedy dokladniej bym zerknal głębiej na kable i szyne can, po czym zająl sie blokada kierownicy. Ale generalnie skan lub chociaz opis bledow to podstawa

Edytowane przez BOŻYDAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja również mam problem ze swym paskiem czyli wlaśnie z tą blokadą. kolego ,,api13" jaśli wiesz możę jak naprawic tą usterkę w domowym zaciszu napisz na pw albo w tym wątku poniewaaz link do instrukcjii naprawy autorstwa kolegi dszyszki z początku wątku nie działa . mne to juz gehenna po 30 razy trzeba wkładac i wyciągac kluczyk a chcem to naprawic bo załatwiłem sobie z rozbitka kolumne wraz z czarną puszką ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Ja również mam problem ze swym paskiem czyli wlaśnie z tą blokadą. kolego ,,api13" jaśli wiesz możę jak naprawic tą usterkę w domowym zaciszu napisz na pw albo w tym wątku poniewaaz link do instrukcjii naprawy autorstwa kolegi dszyszki z początku wątku nie działa . mne to juz gehenna po 30 razy trzeba wkładac i wyciągac kluczyk a chcem to naprawic bo załatwiłem sobie z rozbitka kolumne wraz z czarną puszką ...

 

jak przeczytasz ten watek od poczatku to znajdziesz kolego - instrukcje wraz z fotkami krok po kroku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem kolego theBrave tą instrukcję ale link do niej i do zdj. nie działają niestety :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znalazlem kolego theBrave tą instrukcję ale link do niej i do zdj. nie działają niestety :(

 

zapodaj mi adres email na priva to ci wysle ten pliczek :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem oryginalne przełączniki, wymieniłem i... dalej trup. Odblokowuje i zablokowuje ale dalej ciemno wiecie co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Byłem wczoraj u mechanika,ale niestety nie wydrukowałem skanów z błędów,wyrwałem się w czasie pracy więc byłem krótko,po skasowaniu błędów i ponownym skanowaniu wyskakiwały znów błędy tak jakby brak komunikacji.Jutro jadę do niego i będziemy się stosowali do Twoich porad :) mam nadzieję,że pomoże.Teraz kontrolki zapalają się kiedy sobie chcą w czasie postaju w czasie jazdy,samowolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

matii skad masz oryginalne przełączniki, nigdzie ich nie można kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności