Skocz do zawartości

matii

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matii

  • Urodziny 15.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sobótka

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, uporałem się z problemem. Wymieniłem przyciski i nic. wymieniłem NAIS'y na nowe dalej nic. Problemem okazał się przekaźnik 460 za schowkiem obok kierownicy. Przy 10000 prób odpalenia które zrobiłem porostu się uszkodził. Wiec panowie jak wymiana przycisków nie pomaga zobaczcie na ten przekaźnik. Koszt naprawy dla mnie to był zakup nowej blokady wa aso. Podmiana części i wrzucenie płytki do nowej blokady. Zapłaciłem za nią 350 zł. Starego wraka sprzedałem za 100 zł. Suma 250 zł + pare godzin w moim przypadku łącznie z 12 h zanim doszukałem sie problemu w przekaźniku. A problem z przekaźnikiem objawiał się tak samo kierownica odblokowana pach dalej kluczyk i ciemno więc sprawdzajcie przekaźniki. Nie wiem czy jest sens oddawania do pseudo fachowców którzy robią to za 600 zł. Dzwoniłem do 2 w okolicach Wrocławia ale sposób w jaki ze mną rozmawiali (pojęcia zero! zamieniają przyciski za 600 zł! i walą ściemę z programowaniem ) doprowadził mnie do tego że postanowiłem zrobić to sam kupując nową blokadę w aso. Pozdro.
  2. Tak jak kolega wcześniej pisał nie da się zamienić całej płytki, tudzież całej "czarnej puszki" ponieważ ma w sobie scalaka z najprawdopodobniej wpisanym kodem immo, a przeprogramować to może tylko salon, a to koszta, przelutowanie switchy nic nie dało, dziś przelutuje te czarne NAIS'y zakładam ze to styczniki, ponieważ jeden przycisk daje cały czas sygnał zwarcia. dlatego zapewne blokuje komputer i sie nie uruchamia zapłon, tylko świeci cały czas ten pomarańczowy symbol kierownicy... jak się uda to napiszę.
  3. Przełączniki przelutowałem z drugiej płytki którą kupiłem w aso. dalej ciemno i nic nie działa, czy pomoże przelutowanie tych czarnych NAIS 'ów?? po zmierzeniu doszedłem do wniosku że jeden przycisk jest cały czas zwarty, tzn układ jest zwarty bo po jego wyjęciu to nie mija, czyli musi być ten stycznik uwalony?? dobrze rozumiem>?? wie ktos coś o tym?
  4. Dorwałem oryginalne przełączniki, wymieniłem i... dalej trup. Odblokowuje i zablokowuje ale dalej ciemno wiecie co to może być?
  5. Witam, mam problem z odpaleniem passata z tym że u mnie wygląda to troszkę inaczej. Gdy wkładam kluczyk kierownica normalnie się odblokuje kontrolka z kierownica zgaśnie. Jak popchnę kluczyk dalej to ciemno i już nic nie da rady zrobić trzeba wajchować. Jak wyciągam kluczyk to kierownica się blokuje. Blokuje i odblokowuje się za każdym razem tylko potem ciemno. Czy ten problem też należy do tego tematu czy to inna bajka?
  6. Witam, mam pytanie jak można sprawdzić jakie koło dwumasowe mam konkretnie zamontowane chodzi mi o numer części. I drugie pytanie gdzie sprawdzić czy są dostępne do niego zamienniki ew czy pasuje jakieś inne. Pozdrawiam matii
  7. Witam, mam taki problem z moim Passatem b6( 2.0 TDI 140 KM z DSG) Jadąc normalnie mniej wiecej 50 km/h nic niepokojącego sie nie dzieje, natomiast gdy zacznę się rozpędzać auto wpada w drgania telepie nim lewo prawo. słychać głuche stukanie i bicie z prawej strony auta. Dzisiaj oddałem auto do mechanika została wymieniona tuleja wahacza ale dalej to samo. Teraz moje pytanie czy możne to być koło dwu masowe ? ( 220 tys przebiegu) czy te objawy raczej do tego nie pasują. Acha i jak z tymi kosztami parę postów wcześniej kolega napisał ze wymieniał dwu masę za 1200 zł do skrzyni DSG . I jak jest z tym kołem jedno masowym da rade to założyć i czy będzie jakaś różnica??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności