Skocz do zawartości
rzepa1

Speed-Buster 2

Rekomendowane odpowiedzi

tiaaaa, narzędzia "TOPCRAFT" też niby niemieckie, i też niby służą do pracy, a na reklamach mają wielki napis "professional". I co? Bo ja bym się bał to w ręce wziąć... Twój cyrk i Twoja małpka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjmuj tego syfa jak najszybciej chłopie. Zanim będzie płacz. Po wyjęciu zrób logi - zobaczymy jak serce bije.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak to teraz wyjac ? co to jest ten login?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie login, a LOGI, czyli zapis parametrów pracy auta, konkretniej Łysy miał na myśli logi dynamiczne, czyli rejestrowanie parametrów wozu podczas jazdy. Jak sobie wpiszesz "logi dynamiczne w szukajkę, to znajdziesz pierdyliard tematów na temat;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej191

Witam

posiadam chip box SPEED BUSTER 2 tylko nie wiem jak to mam podłączyć do PASSATA B5 1,9 tdi 1Z 90 km lub audi a4 B5 1,9 tdi, posiadam tylko puszkę oraz wiązkę kabli. Cała obudowa była zalana jakąś gumą płytka PCB.

Kabli jest 5, wiem że 1 przewód idzie na pewno od przepływomierza

proszę o jakieś info i namiary

Ten chip jest na układzie LM743 i na optroniku PC357N i bardzo prosta budowa.

Sygnał wyjściowy od przepływomierza pin 6 lub 5 zależy od marki gdzie podaje sygnał wyjściowy do SPEEDa, napewno do tego musi iść zasilanie 12 - i + czyli zasilanie układu pewnie będzie pin 4 i 5 wtyczki 8 pinowej od pompy, a gdzie podłączyc co wychodzi wyjście od optronika PC357N ?

załączam zdjęcia

5609248900_1303298344.jpg

7408342900_1303298345.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
optroniku PC357N

 

A cóź to za nowy element? :) PC357 to transoptor na moją wiedzę...

 

 

Co do podłączenia zajrzyj na ich stronę. Mają jakieś know how ponagrywane i pdf-ów parę to pewnie dobierzesz cuś.

 

http://www.speed-buster.de/chiptuning-box-vw-passat-3b-1.9-tdi-66-kw-90-ps-8polig-1poti/a-10500903/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego .brakuje Ci jeszcze "przejściówki" do pompy wtryskowej.

Masz ucięty kabel.

Z przejściówki masz jeszcze kabel do podłączenia do przepływki.

Ps.Efekty są poważne...i uprzedzając kolejne posty nic nie zniszczysz (oprócz przepływki jak przesadzisz z regulacją w module--masz tam dziurkę do regulacji "efektu" najlepiej skręcić na max-a w lewo).

1.Nie zwiększa doładowania

2.Nie zwiększa dawki paliwa w standartowej pracy pompy

3.zwiększa dawkę paliwa na "cewce" zimnego startu w pompie ,co wiąże się z tym że zwiększona dawka jak "na zimno".

Czyli z wyprzedzeniem co nie powoduje dymienia i jak zaobserwowałem u siebie nie powoduje zwiększenia zużycia paliwa.

Jedynie na co może zaszkodzić to 2-mas.Trzeba z głową wciskać gaz ,ponieważ silnik dużo szybciej wkręca się na obroty.

Jak nic nie wymyślisz do soboty ,to odrysuję schemat + zdjęcia.

W tygodniu nie mam czasu.

Pozdrawiam

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności