carl0s Zgłoś #21 Napisano 14 Maja 2010 tiaaaa, narzędzia "TOPCRAFT" też niby niemieckie, i też niby służą do pracy, a na reklamach mają wielki napis "professional". I co? Bo ja bym się bał to w ręce wziąć... Twój cyrk i Twoja małpka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #22 Napisano 14 Maja 2010 Wyjmuj tego syfa jak najszybciej chłopie. Zanim będzie płacz. Po wyjęciu zrób logi - zobaczymy jak serce bije. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
addasko Zgłoś #23 Napisano 14 Maja 2010 jak to teraz wyjac ? co to jest ten login? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2010 Nie login, a LOGI, czyli zapis parametrów pracy auta, konkretniej Łysy miał na myśli logi dynamiczne, czyli rejestrowanie parametrów wozu podczas jazdy. Jak sobie wpiszesz "logi dynamiczne w szukajkę, to znajdziesz pierdyliard tematów na temat;). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej191 Zgłoś #25 Napisano 26 Kwietnia 2011 Witam posiadam chip box SPEED BUSTER 2 tylko nie wiem jak to mam podłączyć do PASSATA B5 1,9 tdi 1Z 90 km lub audi a4 B5 1,9 tdi, posiadam tylko puszkę oraz wiązkę kabli. Cała obudowa była zalana jakąś gumą płytka PCB. Kabli jest 5, wiem że 1 przewód idzie na pewno od przepływomierza proszę o jakieś info i namiary Ten chip jest na układzie LM743 i na optroniku PC357N i bardzo prosta budowa. Sygnał wyjściowy od przepływomierza pin 6 lub 5 zależy od marki gdzie podaje sygnał wyjściowy do SPEEDa, napewno do tego musi iść zasilanie 12 - i + czyli zasilanie układu pewnie będzie pin 4 i 5 wtyczki 8 pinowej od pompy, a gdzie podłączyc co wychodzi wyjście od optronika PC357N ? załączam zdjęcia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #26 Napisano 26 Kwietnia 2011 optroniku PC357N A cóź to za nowy element? PC357 to transoptor na moją wiedzę... Co do podłączenia zajrzyj na ich stronę. Mają jakieś know how ponagrywane i pdf-ów parę to pewnie dobierzesz cuś. http://www.speed-buster.de/chiptuning-box-vw-passat-3b-1.9-tdi-66-kw-90-ps-8polig-1poti/a-10500903/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #27 Napisano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Kolego .brakuje Ci jeszcze "przejściówki" do pompy wtryskowej. Masz ucięty kabel. Z przejściówki masz jeszcze kabel do podłączenia do przepływki. Ps.Efekty są poważne...i uprzedzając kolejne posty nic nie zniszczysz (oprócz przepływki jak przesadzisz z regulacją w module--masz tam dziurkę do regulacji "efektu" najlepiej skręcić na max-a w lewo). 1.Nie zwiększa doładowania 2.Nie zwiększa dawki paliwa w standartowej pracy pompy 3.zwiększa dawkę paliwa na "cewce" zimnego startu w pompie ,co wiąże się z tym że zwiększona dawka jak "na zimno". Czyli z wyprzedzeniem co nie powoduje dymienia i jak zaobserwowałem u siebie nie powoduje zwiększenia zużycia paliwa. Jedynie na co może zaszkodzić to 2-mas.Trzeba z głową wciskać gaz ,ponieważ silnik dużo szybciej wkręca się na obroty. Jak nic nie wymyślisz do soboty ,to odrysuję schemat + zdjęcia. W tygodniu nie mam czasu. Pozdrawiam Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez marek29 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach