WP-33 Zgłoś #1 Napisano 2 Sierpnia 2008 Mam problem ze wspomaganiem. regenerowałem maglownicę, wymieniałem 3 pompy wspomagania regenerowane i problem jest nadal. Jak olej zimny to wspomaganie jest i na wolnych obrotach i wyższych. jak olej sie rozgrzeje to na wolnych obrotach brak wspomagania, jak zwiększę obroty to wspomaganie jest. Pozostał mi jedynie jeszcze przewód od pompy do maglownicy na którym jest jakiś zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 2 Sierpnia 2008 No to już chyba sobie sam odpowiedziałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #3 Napisano 3 Sierpnia 2008 Ale czy ten zawór może mieć wpływ na to że jak olej zilmny to dobrze a jak sie rozgrzeje to na wolnych obrotach nie ma wspomagania??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawski80 Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2008 tak bo ma inną lepkość ( nie mylić z gęstością), najprawdopodobniej to zawór zwrotny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatforum Zgłoś #5 Napisano 22 Września 2008 Witam mam podobny problem ze wspomaganiem czasami zanika potem wraca nie ma żadnych szumów pompa pracuje cicho nie ma pisków paska zdarza się to raz na jakiś czas jak silnik jest ciepły.Morze ktoś podpowie od czego zacząć usuwanie tego problemu.Olej jest do wymiany?morze jakiś zawór?Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość franc774 Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2008 Witam, @WP-33 ,napisz ja rozwiazales ten problem ,mam identyczne objawy jak ty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #7 Napisano 1 Grudnia 2008 A czy na pewno maglownica jest dobrze zregenerowana i nie ma wycieków? Ja miałem identyczną sytuację, ale wtedy mi płyn z magla wyciekał. Po regeneracji maglownicy i wymianie pompy problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #8 Napisano 3 Grudnia 2008 Jeszcze nic nie zrobiłem. Maglownicę regenerowałem w Łodzi na ul. Przędzalnianej 6, myślę że mi dobrze zregenerowali. Podejrzewam ten zawór zwrotny ewentualnie przewód od pompy do maglownicy bo na nim jest też jakiś zawór ( w połowie jest fabryczne zgrubienie ). Pompę wykluczam bo wymieniałem je 4 razy i na każdej objaw był taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość franc774 Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2008 @WP-33,jak usuniesz usterke napisz w wolnej chwili co bylo problemem . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość franc774 Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2008 Witam,wymienilem zawor w pompie(byl przytarty) Juz jest wszystko dobrze.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miraasz Zgłoś #11 Napisano 7 Lutego 2009 Mam takie pytanie czy może ktoś opisać na czym polega regeneracja maglownicy i czy można ją przeprowadzić w domowych warunkach?jeśli tak to poproszę opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal27 Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2009 podepne sie do tematu a moje pytanko brzmi:czy po zdemontowaniu pompy od wspomagania i ponownym jej zamontowaniu uklad i sama pompa bedzie zapowietrzona,jezeli tak to jak odpowietrzyc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #13 Napisano 9 Lutego 2009 Mam takie pytanie czy może ktoś opisać na czym polega regeneracja maglownicy i czy można ją przeprowadzić w domowych warunkach?jeśli tak to poproszę opis sam tego nie zrobisz uwierz mi ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:59 ---------- podepne sie do tematu a moje pytanko brzmi:czy po zdemontowaniu pompy od wspomagania i ponownym jej zamontowaniu uklad i sama pompa bedzie zapowietrzona,jezeli tak to jak odpowietrzyc? układ sam sie odpowietrzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #14 Napisano 9 Lutego 2009 a jak to jest z wymianą oleju w układzie wspomagania?? u mnie jest już mocno spracowany i strasznie cuchnie...tak planuję wymienić ale zastanawiam się jak to zrobić, żeby niczego nie spier**** jakieś podpowiedzi?? wiem ze należy spuścić płyn na ciepło odpinając przewód od pompy i czekać aż wycienkie z maglownicy i zbiorniczka...ale jak go bezpiecznie wlać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #15 Napisano 9 Lutego 2009 ale jak go bezpiecznie wlać?? najlepiej przez zbiorniczek wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #16 Napisano 9 Lutego 2009 hehehe tyle to też wiem....ale duzo go tam nie wejdzie sęk w tym czy wlewać go na uruchomionym silniku czy jakoś stopniowo i czy układ sam się odpowietrzy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #17 Napisano 9 Lutego 2009 hehehe tyle to też wiem....ale duzo go tam nie wejdziesęk w tym czy wlewać go na uruchomionym silniku czy jakoś stopniowo i czy układ sam się odpowietrzy?? do mojego wchodzi 0,8 litra i przeczytaj post nr 13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #18 Napisano 9 Lutego 2009 tak tak już wiem, że układ sam się odpowietrza ale nadal nikt nie odpowiedział na pytanie czy wlewać płyn na włączonym czy wyłączonym silniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #19 Napisano 9 Lutego 2009 (edytowane) a jak to jest z wymianą oleju w układzie wspomagania??...ale jak go bezpiecznie wlać?? Układ odpowietrza się sam ,po kilku chwilach pracy silnika. Należy napełnić zbiornik wspomagania aż do górnej krawędzi.Wyłączyc silnik i odkręcić korek zbiornika- wytrzeć wskaźnik,z powrotem wkręcić korek,jeszcze raz wykręcić i sprawdzić poziom płynu.W razie potrzeby dolać płynu aż do znaku "max" (ponownie sprawdzić stan).Podczas pracy silnika na powierzchni płynu nie mogą się pojawić żadne pęcherze powietrza.Uruchomić silnik i pozwolić mu pracować przez ok. 2 minuty- w tym czasie koła muszą być ustawione w położeniu do jazdy na wprost.Ponownie sprawdzić poziom płynu i w razie potrzeby uzupełnić. W przypadku wymiany pompy ( silniki TDi) - przed zamontowaniem wypełnić pompę olejem; w tym celu wlewać olej do króćca ssącego pompy i obracać ręcznie piastę, aż olej wypłynie po stronie tłocznej pompy. Jeżeli olej jest zimny, to jego poziom powinien się znajdować w pobliżu znaku "MIN", a jeżeli ciepły to jego poziom powinien zawierać się pomiędzy znakami "MIN"-"MAX". Olej hydrauliczny (zielony) w układzie wspomagania G 002 000 - od 2006r jest nie produkowany nowe oznaczenie VW G004 000M2 ; Febi Bilstein M 6162. Ilość płynu 0,7-0,9 litra. Edytowane 10 Lutego 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #20 Napisano 9 Lutego 2009 dzięki Ci wielkie kolego:) litr płynu starczy?? kolega wcześniej pisał ze weszło mu 0,8 litra a w innym temacie znalazłem porady zeby zaopatrzyć się w 2 litry więc jak?? ---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 22:56 ---------- aaa no i jeszcze jedno pytanie: ostatnio na dolewkę wlałem czerwony olej i zastanawiam się na jaki wymienić?? wszyscy stawiają na G00200 albo jego zamiennik febi 6162 tylko problem w tym ze oba są zielone i czy nie będzie problemów po zmianie oleju z czerwonego na zielony?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach