Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

najpierw to moze zacznij od najprostrzych sposobow

plukanie nagrzewnicy to juz ostatecznosc bo zakamieniowanie rzadko sie zdarza bo jak auto jezdzi na plynie chlodniczym to nie ma mowy byc o kamieniach

 

sprawdz dokladnie czy klapka ogrzewania sie otwiera i czujnik tem ogrzewania (wszystko w srodku jest )

bledy climatronika tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędów climatronic nie wywala żadnych No ale klapka jak by sie nie otwierała to by nie leciało przez chwile ciepłe a zaraz zimne chyba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to spruboj moze wlozyc tam reke idotknac nagrzewnicy

jak jest ok to powinna byc goraca i parzyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tam gdzieś za schowkiem sie dostanę? Czy musze coś rozebrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze dasz rade po zdjeciu schowka wlozyc tam reke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymontowalem schowek i dalej jej nie mogę sięgnąć bo ona jest w osłonie plastikowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio u siebie walczyłem z brakiem ogrzewania po0nieważ kiedy trasa była dłuzsza niz 20 km to marzłem w nogi

wywalło na samodiagnozie climatronica 4 błędy- v68, v85 i 2 mniej wazne , czyściłem 2 silniczki, nic to nie dało postanowiłem okkamienić nagrzewnice octem. Efekt jest piorunujacy, teraz dosłownie parzy w reke jak sie przyłozy do kratki a miksture sporżadziłem tak

ocet- woda 1/1 zimny roztwór

ocet-woda 1/1 ciepły roztwór

ocet-woda 2/1 wrzątek

płukanie wodą z kranu

płukanie woda destylowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ostatnio u siebie walczyłem z brakiem ogrzewania po0nieważ kiedy trasa była dłuzsza niz 20 km to marzłem w nogi

wywalło na samodiagnozie climatronica 4 błędy- v68, v85 i 2 mniej wazne , czyściłem 2 silniczki, nic to nie dało postanowiłem okkamienić nagrzewnice octem. Efekt jest piorunujacy, teraz dosłownie parzy w reke jak sie przyłozy do kratki a miksture sporżadziłem tak

ocet- woda 1/1 zimny roztwór

ocet-woda 1/1 ciepły roztwór

ocet-woda 2/1 wrzątek

płukanie wodą z kranu

płukanie woda destylowana

 

Odkamieniałeś cały silnik czy tylko nagrzewnicę? Na jak długo zastawiałeś wlany roztwór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkamieniałem tylko nagrzewnice za kazdym razem roztwór pozostawał na 15 minut może wrzątek trochę krócej

niedługo to samo bede robił w passacie b4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Już od jakiegoś czasu walczę z ogrzewaniem w swoim Passacie. Jeszcze w lato przestało mi działać. Na początku wyskoczył błąd czujnika temperatury dochodzącego powietrza. Niestety okazało się, że problemem była uszczelka pod głowicą. Ta została wymieniona, głowica splanowana. Bulgotanie ustało. Przejechałem około 5-6 tys km i nie zauważyłem, żeby płynu ubyło przez ten czas. Miałem podejrzenie, że może dalej jest problem z głowicą ale ani bulgotanie nie powróciło ani płynu nie ubywa. Dodam, że po wymianie uszczelki ogrzewania też za bardzo nie było. Pomogło płukanie, z tego co pamiętam to dwukrotne. Zwykłą wodą z węża pod niewielkim ciśnieniem. Jednak w ostatnie mrozy okazało się, że z ogrzewaniem wcale nie jest dobrze. Pewnie przy wyższych temperaturach jakoś dawało to radę. Myślicie, że czeka mnie wymiana nagrzewnicy? Sytuacja na tą chwilę wygląda tak. Z kratek leci lekko ciepłe powietrze ale gdy włączę nawiew na maksa to jego temperatura jeszcze spada. Dodam też, że samochód nie zawsze trzyma idealnie 90c. Czasem jest troszkę poniżej. Może to być spowodowane spokojną jazdą czy raczej powinien zawsze trzymać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłeś czujnik temperatury Jeżeli tak to czy zamiennik czy oryginał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie zawsze trzyma 90 to walniety termostat,cieplo ucieka na chlodnice a nie na nagrzewnice

silnik zawsze musi trzymac 90 stopni jak jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie termostat u mnie by walnięty czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik sie sprawdza na VAGu

sa 2 szt (obydwa na innych kanalach sie sprawdza) i sie obydwa porownuje

 

nawet jak czujnik sie zepsuje to jak silnik jest OK to i tak trzyma temp i musi dmuchac cieple a wrecz gorace (po 40km jazdy) powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają kurde człowieku mi nie trzymał temperatury a na vagu pokazywało że jest Ok jak to wytłumaczysz ? Tam na marginesie nie radzę kupować czujnika podróby bo najczęściej szybko padają nowy w ASO kosztuje 100 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam zupełnie odwrotny problem. Od jakiegoś czasu nie chodzi mi klimatyzacja. Gdy spojrzałem na sprężarkę to zauważyłem, że kostka nie jest podłączona, a nie mogę znaleźć gdzie ją podłączyć. Którędy powinien iść ten przewód, abym mógł go znaleźć, bo możliwe że przewód się urwał?

Jeśli ma to jakieś znaczenie to dodam jeszcze że klimatyzacja jest manualna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej 4° klimatyzacja się nie włącza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ale jak idzie ten kabel, bo jak sprężarka jest nie podłączona to na pewno się nie włączy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ręce opadają kurde człowieku mi nie trzymał temperatury a na vagu pokazywało że jest Ok jak to wytłumaczysz ?

 

zbieg okolicznosci

 

u mnie tez ostatnio byl dziwny zbieg

ubywalo mi plynu,juz myslalem ze UPG ale popatrzylem na silnik i okazalo sie ze leci z uszczelnienia kolanka gdzie czujnik plynu jest wciskany

kupilem nowy (az 10zl kosztowal)

przez tydz byl spokoj ale pozniej znowu ubywalo

juz nawet patrzylem na ceny uszczelki itp. ale...

mysle ze moze cieknac miedzy podstawa alternatora a blokiem,zmienilem ten oring na nowy i przy okazji okazalo sie ze pekl wezyk co idzie z tego kolanaka do podstawy alternatora

 

i kto by pomyslal ze 2 usterki z identycznymi objawami sie staly w bardzo krotkim czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności