Skocz do zawartości

piszczu100

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piszczu100

  • Urodziny 14.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wwa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. A te szczotki gdzieś na wierzchu sa pod schowkiem?
  2. Witam. Mam problem z nawiewem w passacie b5 przed liftem 2000r. Jak włączę nawiew to nie zawsze się włącza i potem podczas jazdy sam się załączy, za chwile się wyłączy i tak cały czas bez reguły, nie ważne czy na szybę czy na nogi ani żadna konfiguracja, myśle ze może gdzieś nie łączy na kostce? Gdzie szukać połączeń albo co robić, pomocy
  3. Witam, mam problem z passatem b5 1.8 125km APT w gazie, na zimnym bardzo ciężko zapala, odpalam gaśnie i tak około 5 razy, poźniej odpala i można jechać, na ciepłym silniku odpala normalnie, miał ktoś tak i może cos podpowiedzieć?
  4. Witam, ja mam taki problem z hamulcami że wcześniej jak ruszałem to czasami przy pierwszym hamowaniu był twardy pedał, a teraz tak jest że jak hamuje parę razy to pierwsze hamowanie jest dobre a później twardy pedał się robi podczas dłuższej jazdy nawet i w tym samym czasie zauważyłem że obroty na luzie nie stoją w miejscu tylko delikatnie skaczą i jak dojeżdżam np. do świateł na biegu bez dodawania gazu to zaczyna go szarpać i dławić, gdzie wcześniej mogłem spokojnie jeszcze dojechać dalej. gdzie zacząć szukać problemu? myślę ze to jedno z drugim ma coś wspólnego. Pomocy.
  5. Wymontowalem schowek i dalej jej nie mogę sięgnąć bo ona jest w osłonie plastikowej?
  6. To tam gdzieś za schowkiem sie dostanę? Czy musze coś rozebrać?
  7. Błędów climatronic nie wywala żadnych No ale klapka jak by sie nie otwierała to by nie leciało przez chwile ciepłe a zaraz zimne chyba?
  8. Czy można odkamienic nagrzewnice octem?
  9. no ale oba węże są gorące czyli obieg niby jest..
  10. Witam u mnie węże od nagrzewnicy są oba gorące, temp. silnika 90 st. wszystkie węże gorące, płyn w zbiorniczku też, panel climatronic nie pokazuje żadnych błędów, płynu nie ubywa, nic nie robione poza wymianą paska od alternatora a ciepłego powietrza nie ma, na HI leci minimalnie cieplejsze niż na LO co jeszcze sprawdzić? Pomocy
  11. Źle zrozumiałeś bo miałem wciśnięte sprzęgło a działo się tak jak bym nie trzymał go w ogóle. Nie chodzi o obroty tylko o ruszanie.
  12. A ja mam taki problem ze nagle podczas jazdy żaden bieg nie chciał wejść zgasilem go wrzuciłem jedynkę i odpaliłem i szarpalo tak jak bym sprzęgła w ogóle nie trzymał wciśniętego ale za moment wszystko wróciło do normy. Co to może być?
  13. A ja mam takie pytanie wymieniłem panel od climatronica bo przyciski nie chodziły i teraz jak odpalam auto to za każdym razem mi się włącza 22 st i nadmuch w połowie a jak miałem ten stary to zawsze był w takiej pozycji jaką miałem ustawioną gdy gasiłem auto. Czy to się gdzieś ustawia?
  14. A moje pytanie które wybrać helix b62c czy powerbass s-60c? A może jakieś inne do 250 zł max?
  15. WVWZZZ3BZYP364467.wymiary tarcz i jakie klocki do tego mają być jeszcze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności