mebelman Zgłoś #1401 Napisano 24 Września 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1402 Napisano 24 Września 2016 najpierw to moze zacznij od najprostrzych sposobow plukanie nagrzewnicy to juz ostatecznosc bo zakamieniowanie rzadko sie zdarza bo jak auto jezdzi na plynie chlodniczym to nie ma mowy byc o kamieniach sprawdz dokladnie czy klapka ogrzewania sie otwiera i czujnik tem ogrzewania (wszystko w srodku jest ) bledy climatronika tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczu100 Zgłoś #1403 Napisano 24 Września 2016 Błędów climatronic nie wywala żadnych No ale klapka jak by sie nie otwierała to by nie leciało przez chwile ciepłe a zaraz zimne chyba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1404 Napisano 24 Września 2016 to spruboj moze wlozyc tam reke idotknac nagrzewnicy jak jest ok to powinna byc goraca i parzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczu100 Zgłoś #1405 Napisano 25 Września 2016 To tam gdzieś za schowkiem sie dostanę? Czy musze coś rozebrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1406 Napisano 25 Września 2016 mysle ze dasz rade po zdjeciu schowka wlozyc tam reke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczu100 Zgłoś #1407 Napisano 1 Października 2016 Wymontowalem schowek i dalej jej nie mogę sięgnąć bo ona jest w osłonie plastikowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #1408 Napisano 22 Grudnia 2016 Panowie ostatnio u siebie walczyłem z brakiem ogrzewania po0nieważ kiedy trasa była dłuzsza niz 20 km to marzłem w nogi wywalło na samodiagnozie climatronica 4 błędy- v68, v85 i 2 mniej wazne , czyściłem 2 silniczki, nic to nie dało postanowiłem okkamienić nagrzewnice octem. Efekt jest piorunujacy, teraz dosłownie parzy w reke jak sie przyłozy do kratki a miksture sporżadziłem tak ocet- woda 1/1 zimny roztwór ocet-woda 1/1 ciepły roztwór ocet-woda 2/1 wrzątek płukanie wodą z kranu płukanie woda destylowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1409 Napisano 28 Grudnia 2016 Panowie ostatnio u siebie walczyłem z brakiem ogrzewania po0nieważ kiedy trasa była dłuzsza niz 20 km to marzłem w nogi wywalło na samodiagnozie climatronica 4 błędy- v68, v85 i 2 mniej wazne , czyściłem 2 silniczki, nic to nie dało postanowiłem okkamienić nagrzewnice octem. Efekt jest piorunujacy, teraz dosłownie parzy w reke jak sie przyłozy do kratki a miksture sporżadziłem tak ocet- woda 1/1 zimny roztwór ocet-woda 1/1 ciepły roztwór ocet-woda 2/1 wrzątek płukanie wodą z kranu płukanie woda destylowana Odkamieniałeś cały silnik czy tylko nagrzewnicę? Na jak długo zastawiałeś wlany roztwór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #1410 Napisano 28 Grudnia 2016 odkamieniałem tylko nagrzewnice za kazdym razem roztwór pozostawał na 15 minut może wrzątek trochę krócej niedługo to samo bede robił w passacie b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1411 Napisano 9 Stycznia 2017 Cześć. Już od jakiegoś czasu walczę z ogrzewaniem w swoim Passacie. Jeszcze w lato przestało mi działać. Na początku wyskoczył błąd czujnika temperatury dochodzącego powietrza. Niestety okazało się, że problemem była uszczelka pod głowicą. Ta została wymieniona, głowica splanowana. Bulgotanie ustało. Przejechałem około 5-6 tys km i nie zauważyłem, żeby płynu ubyło przez ten czas. Miałem podejrzenie, że może dalej jest problem z głowicą ale ani bulgotanie nie powróciło ani płynu nie ubywa. Dodam, że po wymianie uszczelki ogrzewania też za bardzo nie było. Pomogło płukanie, z tego co pamiętam to dwukrotne. Zwykłą wodą z węża pod niewielkim ciśnieniem. Jednak w ostatnie mrozy okazało się, że z ogrzewaniem wcale nie jest dobrze. Pewnie przy wyższych temperaturach jakoś dawało to radę. Myślicie, że czeka mnie wymiana nagrzewnicy? Sytuacja na tą chwilę wygląda tak. Z kratek leci lekko ciepłe powietrze ale gdy włączę nawiew na maksa to jego temperatura jeszcze spada. Dodam też, że samochód nie zawsze trzyma idealnie 90c. Czasem jest troszkę poniżej. Może to być spowodowane spokojną jazdą czy raczej powinien zawsze trzymać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1412 Napisano 10 Stycznia 2017 wymieniłeś czujnik temperatury Jeżeli tak to czy zamiennik czy oryginał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1413 Napisano 10 Stycznia 2017 jak nie zawsze trzyma 90 to walniety termostat,cieplo ucieka na chlodnice a nie na nagrzewnice silnik zawsze musi trzymac 90 stopni jak jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1414 Napisano 10 Stycznia 2017 Niekoniecznie termostat u mnie by walnięty czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1415 Napisano 10 Stycznia 2017 czujnik sie sprawdza na VAGu sa 2 szt (obydwa na innych kanalach sie sprawdza) i sie obydwa porownuje nawet jak czujnik sie zepsuje to jak silnik jest OK to i tak trzyma temp i musi dmuchac cieple a wrecz gorace (po 40km jazdy) powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1416 Napisano 10 Stycznia 2017 Ręce opadają kurde człowieku mi nie trzymał temperatury a na vagu pokazywało że jest Ok jak to wytłumaczysz ? Tam na marginesie nie radzę kupować czujnika podróby bo najczęściej szybko padają nowy w ASO kosztuje 100 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin0640 Zgłoś #1417 Napisano 10 Stycznia 2017 A ja mam zupełnie odwrotny problem. Od jakiegoś czasu nie chodzi mi klimatyzacja. Gdy spojrzałem na sprężarkę to zauważyłem, że kostka nie jest podłączona, a nie mogę znaleźć gdzie ją podłączyć. Którędy powinien iść ten przewód, abym mógł go znaleźć, bo możliwe że przewód się urwał? Jeśli ma to jakieś znaczenie to dodam jeszcze że klimatyzacja jest manualna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1418 Napisano 10 Stycznia 2017 Poniżej 4° klimatyzacja się nie włącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin0640 Zgłoś #1419 Napisano 10 Stycznia 2017 Dobrze, ale jak idzie ten kabel, bo jak sprężarka jest nie podłączona to na pewno się nie włączy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1420 Napisano 10 Stycznia 2017 Ręce opadają kurde człowieku mi nie trzymał temperatury a na vagu pokazywało że jest Ok jak to wytłumaczysz ? zbieg okolicznosci u mnie tez ostatnio byl dziwny zbieg ubywalo mi plynu,juz myslalem ze UPG ale popatrzylem na silnik i okazalo sie ze leci z uszczelnienia kolanka gdzie czujnik plynu jest wciskany kupilem nowy (az 10zl kosztowal) przez tydz byl spokoj ale pozniej znowu ubywalo juz nawet patrzylem na ceny uszczelki itp. ale... mysle ze moze cieknac miedzy podstawa alternatora a blokiem,zmienilem ten oring na nowy i przy okazji okazalo sie ze pekl wezyk co idzie z tego kolanaka do podstawy alternatora i kto by pomyslal ze 2 usterki z identycznymi objawami sie staly w bardzo krotkim czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach