Daron Zgłoś #161 Napisano 16 Grudnia 2010 a jakiej firmy gwint ? Ta-Technix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #162 Napisano 22 Grudnia 2010 (edytowane) nie polecam rzadnej z tych firm czy ta technix ,gt cupline,mts, badziew jak fix.mam troszke doswiadczenia odnosnie zawieszenia, nie z passatem ale napisze ze z honda.zaczynalem od gt cupline pokroju mts czy ta, po 4 tys cos zaczelo zgrzytac jak stara szafa babci mysallem ze jakis sworzen itp, **** okazalo sie ze amory piszczaly poprostu po wyjeciu ich po 5 tys km ,wogole nie odbijaly itp, jezdzilem na kw , hr i najlepszym zawieszeniu jkaie moze miec honda to koni sport 1130 z regulacja tlyumienia. warto wydac wiecej kasy na cos b dobrego niz szajs za tysiac i wymieniac co 12 tys km. koni ,koni i jeszcze raz koni i bilstein bilstein nie do zajechania ale jak mowie wszystkie doswiaczenia zwiazane z zawieszeniem w hondzie:) a do passata raczej bym czegos badziewnego za tysiac napewno nie dal, cos co odpowiada za nasze bezpieczenstwo, a cos co kosztuje 1 tysiac zlotych , to ja daje za 2 amortyzatory koni tyle, wiec badzmy powazni. Edytowane 22 Grudnia 2010 przez marcinossss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #163 Napisano 22 Grudnia 2010 Nie mam doświadczenia w gwintach, ba! na aucie mam swój pierwszy i miliona na nim nie zrobiłem. Ale pisząc, że po 5.000 km amory siadły trochę mnie zadziwiasz. Jeżdżę na MTS, zrobiłem ok. 8.000 i wszystko jest super, kompletnie nic się nie dzieje i nie hałasuje. Przegląd też teraz spokojnie przeszły, choć to oczywiście nie wyznacznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #164 Napisano 22 Grudnia 2010 jak ci padly amorki to przeciez masz gwarancje 2 lata ? poza tym jak sprzedaje od 2 lat mtsa to na kilka tysiecy sprzedanych w reklamacji bylo ze 30 szt jezdzi moja rodzina przyjaciele znajomi z forum i masa ludzi i jak widac po opiniach w temacie i nie tylko tym 99% opinii jest pozytywnych a wiekszosc negatywow to jednak osoby co nie mialy stycznosci oczywiscie jak ma ktos kase to pewnie sam polecam kw czy inne ale to ze tanie to jest mega badziew to lekka przesada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #165 Napisano 22 Grudnia 2010 nie polecam rzadnej z tych firm czy ta technix ,gt cupline,mts, badziew jak fix Piszesz trochę nie prawdę, bo jeżdżę na używanym gwińcie Ta Technixa, który przede mną był użytkowany i ma przejechane jakieś 20tys i nie mogę na niego narzekać. Świetnie tłumi i na pewno auto o wiele lepiej i ''bezpieczniej'' się prowadzi. Wolę gwint za 1tys. niż jeździć na serii, która jest chyba bardziej niebezpieczna, ponieważ auto pływa po drodze Nie każdego stać na wydanie 4tys-5tys na zawieszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #166 Napisano 23 Grudnia 2010 (edytowane) napisalem ze to byl gwin gt cupline wiec nie mts ani ta ,ale cena podobna wiec pewnie jakosc ta sama.jasne ze jest gwarancja,ale poczytajk dokladnie jak masz takie zawieszenie ze aby miec ta gwarancje musisz zawieszenie zalozyc w serwisie gdzie ci dadza pieczatkie i fakture ze tam sie zakladalo. :)sorki moze nie w serwisie ale w warsztacie , mnie tez nie bylo stac ,ale wolalem dozbierac i kupic cos porzadnego i nigdy tego nie zalowalem, co markowe naparwde jest nieraz lepiej uzywke w dobrym stanie kupic pewna niz tani szajs:)ale jazda to juz jest bajeczka:) jak teraz mial bym wsadzic cos za tysiac zlotych ala zawias sportowy to jedzzil bym na seri :)nie mozna miec rzeczy sportowej gdzie warunki sa ektremalne -40 do -60 obnizenia i tanie i dobre zastanowcie sie Edytowane 23 Grudnia 2010 przez marcinossss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #167 Napisano 23 Grudnia 2010 co do tego gdzie zalozyc mozna sie dogadac przynajmniej u mnie a jak piszesz ze kupci uzywke w dobrym stanie - no pewnie tylko ze teraz trzeba na taka trafic widzisz nie miales stycznosci z zawieszeniem np mts a piszesz ze szajs to mnie najbardziej rozwala w opiniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #168 Napisano 23 Grudnia 2010 hmmmm sorki przejedz sie na bilsteinie,koni czy kw, napiszesz to samo jezdzilem na ta technix, gt cupline i na wyzej wymienionych i wiem ze te za tysiac zlotych to badziew i lipa:)a napisze jeszcze ze mialem pol roczna uzywke koni 1130 od znajomego w sumie wiecej te auto mu u mechanikow stalo i lakiernikow wiec bylem pewien za ta uzywke i wiem ze wole dolozyc za markowa zawieche niz za nowa mts,ta technix czy mts.A jeszcze jedno hmm co pwoiesz na temat sprezyn obnizajacych mts? mialem takie i co ?auto stalo krzywo z jednej strony i nie mow ze nie spotkales sie z takim problem,jak nie to zapraszam na szukajke w forum honda slask.ale tak jak pisze opisuje doswiadczenia z wyzej wymienionymi markami w hondzie nie w passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #169 Napisano 23 Grudnia 2010 Rozwalają mnie Twoje opinie, raz piszesz, że miałeś do czynienia tylko z gt'kiem napisalem ze to byl gwin gt cupline wiec nie mts ani ta A później piszesz, że jeździłeś na wszystkich wymienionych, wiesz co piszesz? jezdzilem na ta technix, Co nie którzy wolą dać 1tys za nowe zawieszenie z gwarancją i dać je zainstalować w warsztacie, niż kupić używkę za 1tys-1,5tys, która wyleje się po miesiącu. Kolega Łukasz(MAPET) jeździ właśnie na gwińcie kw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #170 Napisano 23 Grudnia 2010 hmmmm sorki przejedz sie na bilsteinie,koni czy kw, napiszesz to samo jezdzilem na ta technix, gt cupline i na wyzej wymienionych i wiem ze te za tysiac zlotych to badziew i lipaa napisze jeszcze ze mialem pol roczna uzywke koni 1130 od znajomego w sumie wiecej te auto mu u mechanikow stalo i lakiernikow wiec bylem pewien za ta uzywke i wiem ze wole dolozyc za markowa zawieche niz za nowa mts,ta technix czy mts.A jeszcze jedno hmm co pwoiesz na temat sprezyn obnizajacych mts? mialem takie i co ?auto stalo krzywo z jednej strony i nie mow ze nie spotkales sie z takim problem,jak nie to zapraszam na szukajke w forum honda slask.ale tak jak pisze opisuje doswiadczenia z wyzej wymienionymi markami w hondzie nie w passacie Kolega Łukasz(MAPET) jeździ właśnie na gwińcie kw dokaldnie... kolego tak sie akurat sklada ze jezdzilem na H&R gwincie sprezynach KW, teraz jezdze na gwincie KW i na gwincie FK jezdizlem i na MTS jezdzilem ... wiec mi nie pisz zebym se na czyms pojedzil bo naprawde od 10 lat smigam na roznych sportowych kitach i gwintach i wiem conieco o tym nie tylko z perspektywy sprzedawcy poza tym sprzedaje tez weitec AP kW H&R FK i inne sam nie raz kupowalem uzywke wiec coneico pojecia mam i sprzedajac setki gwintow kitow sprezyn tez conieco wiem i nie pisze tego zeby zachwalac sprezyny na reklamacje do tej pory nie trafily zadne nie bylo nigdy przypadku zeby cos krzywo stalo w MTS czy innym kicie nie mowie ze nie zdarzaja sie wpadki bo pewnie tak ale uogolniasz temat wiem tez ze kupujac uzywke masz loteria tak mialem z gwintem FK i gwientem kw co z tego ze kupilem markowa uzywka jak po mieisacu poszly do regeneracji bo wylaly sie? obecnie do mojego b3 zakaldam gwint MTS bo wiem ze za ta cene i z 2 letnia gwarancja mam co mam a nie jakis wylany FK czy cos inengo rozumiem ze za KW mozna dac troche kasy bo taki nowy gwint to koszt 5 tys i warto ale trzeba ryzykowac ze bedzie ok lub nie ale za jakies tam gwinty bez reg twardosci i w stanie agonalnym placic pare stow po to bo ma znaczek FK np to dla mnie bezsens sadze ze jezdzilem na wielu zestawach wiecej niz ty a mam tyle znajomych z vw i oni jezdza na mtsach i innych i tez conieco od nich wiem i z nimi jezdzilem dlatego stawiam ci z czystym sumieniem taka opozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #171 Napisano 23 Grudnia 2010 hmm wiem co pisze juz, pzreciez nie napisalem ze w aucie mialem kazde zawieszenie mts,gt cupline i inne pasci,w moim np mialem gt cupline ,od brata gwint ta technix, a u dziewczyny lezaly sprezyny mts po ktorych lewa strona stala o 1 cm wyzej niz prawa.a gwint ta technix owszem zjechalo sie na glebe -80 ale co z tego jak auto plywalo na tym jak fix i poza tym miekko bylo jak na seri,u siebie w aucie mialem kw,hr bilki i koni i tez wiem co pisze.zero porownania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #172 Napisano 23 Grudnia 2010 dobra wiesz lepiej i koniec dyskusji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #173 Napisano 23 Grudnia 2010 napisalem moje wrazenia i doswiadczenia.a o problemach z firmami pokroju mts jest na necie duzo.poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #174 Napisano 24 Grudnia 2010 ta technix owszem zjechalo sie na glebe -80 ale co z tego jak auto plywalo na tym jak fix i poza tym miekko bylo jak na seri W takim razie miałeś chyba indywidualną wersje, bo ja jakoś tej miękkości nie mogę odczuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #175 Napisano 24 Grudnia 2010 wiec przejedz sie na innym zawieszeniu niz za tysiac zlotych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LyszyK Zgłoś #176 Napisano 1 Stycznia 2011 Już nie mękol że to zawieszenie jest miekkie. W polo chwile miałem KW, ale szlag do trafił i kupiłem TA technix. Zrobiłem nim 50 tyś , z czego 40 tyś na mega glebie , sprzedałem auto i gość sobie chwali ten zawias Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #177 Napisano 3 Stycznia 2011 ja u siebie mam gwint weitec w pełnej regulacji koła 17 z gumami o profilu 40 i jestem bardzo zadowolony komfort jak na zawias sportowy rewelka jazda w zakrętach czysta przyjemność jakby wrzucić do tego rozpórkę efekty byłyby lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTLUKI Zgłoś #178 Napisano 29 Stycznia 2011 tez mysle o gwincie mts technik od mapeta do mojedo b5 (3bg) ale własnie mam dylemat czy np ten technics nie bedzi lepszy... niech ktos podpowie .. nie zalezy mi zeby był az tak bardzo twardy bo tez mam 2 letnie dziecko .. taki na pół sztywny i opony równo z nadkolami... prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #179 Napisano 30 Stycznia 2011 (edytowane) Eibach -30mm jest takim "półśrodkiem". Ja na gwincie śmigam i jest sztywno,nieco za sztywno jak na rodzinne przejażdżki ale mi pasuje a żona i syn się przyzwyczail W ROI drogi prawie jak w Polsce więc zastnów się dwa razy,najlepiej jakbyś się przejechał jakimś Passkiem na gwincie to wtedy łatwiej Ci będzie podjąć decyzję Edytowane 30 Stycznia 2011 przez spidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #180 Napisano 30 Stycznia 2011 Ja na gwincie śmigam i jest sztywno,nieco za sztywno jak na rodzinne przejażdżki ale mi pasuje a żona i syn się przyzwyczail Czy ja wiem... ja też latam na gwincie, na pewno niżej niż -30mm. Zakładałem, jak żona była w ciąży, teraz synek ma 6 miesięcy i lubi jeździć autem, żonie zawieszenie nie przeszkadza, a ja jestem na prawdę zadowolony. A mam od Mapeta MTS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach