Los22 Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2008 Być może temat podobny gdzie się już pojawił, ale nie mogłem znaleźć. Wielu jest jeżdżących paskami z silnikami AJM 115 KM w tym i ja. Pomału pada turbo i wiem że niedługo stane przed koniecznością jego wymiany. Troszkę się już za tym porozglądałem i wiem, że dotanie takiej turbinki jest droższe od turbo z silników 130KM, których poprostu jeżdzi najwięcej teraz. Czy ktoś wie, czy turbinka z 130 konnego pasiora będzie pasowała bez przeróbek do silnika AJM 115KM?? Proszę o pomoc, jaką kupić?? Ewentualnie gdzie i za ile?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #2 Napisano 17 Lipca 2008 . Pomału pada turbo i wiem że niedługo stane przed koniecznością jego wymiany. Proszę o pomoc, jaką kupić?? Ewentualnie gdzie i za ile?? a jakie masz oznaki padania turbiny??? jesli korpus ok, to zawsze mozna ja poddac regeneracji, niektore firmy daja calkiem dluga gwarancje po takiej naprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #3 Napisano 17 Lipca 2008 Jeśli chodzi o symptomy to: zaczynają się wieszać kierownice no i coraz więcej oleju przepuszcza (odma). Myślę że pomału umiera a jeśli mam dać 800zł za dobrą regenerację z gwarancją to wolę kupic za 1200 nową od 130 konnego bo takie aukcje widziałem na allegeo-tylko czy ona będzie pasowała. Takiej jak mam za mniej niż 2000zł chyba nie dostanę.:531: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #4 Napisano 17 Lipca 2008 Bierz pod uwagę że nie wiesz też co za używkę kupisz - też może być już w stanie agonalnym. Chyba że mając na myśli nową masz faktycznie na myśli fabrycznie zapakowana Czyściłeś już turbinę? Niech ja oglądnie jakiś spec bo jeżeli do jedyne objawy to być może będziesz w stanie spokojnie pojeździć na tej turbinie aż sprzedaży i konieczność wymiany czy regeneracji dopadnie już kolejnego właściciela. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfmc Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2008 Do AJMa pasuje turbinka od AWX,AVF(130KM PD),mocowanie do kolektora wydechowego pasuje,mocowanie do flanszy wydechu pasuje.Potrzebna jest tylko przejściówka na rurę gumową, do strony zimnej turbiny.Ori turbo posiada gniazdo na szybki montaż rury gumowej.Takie przejsciówki można dokupic na allego, lub dorobić u tokarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego 2010 Czy ktoś widział takową przejściówkę na allegro? Szukam i znaleźć nie mogę. A może posiada ktoś numer oryginalnego węża z awx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2010 A może posiada ktoś numer oryginalnego węża z awx? 3B0145828G - wąż łączący AVF, AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2010 Dzięki za błyskawiczną odpowiedź-sam właśnie tez juz znalazłem, bo wreszcie postanowiłem sobie etke zainstalować. Jednak na allegro i ebay nic po tym numerze nie znajduje. Pozostaje serwis póki co. Widziałem wiele podobnych węży od audi np, tylko czy to będzie pasować oto jest pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2010 Widziałem wiele podobnych węży od audi np, tylko czy to będzie pasować oto jest pytanie. Sprawdź po numerze tych części w ETKA, wiele numerów zostało wycofanych i zastąpionych nowymi, co nie znaczy że nie pasują. ETKA pokazuje tylko aktualne numery, ale można sprawdzić też i te starsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #10 Napisano 11 Marca 2011 Cześć powiedzcie mi czy po założeniu turbo AWX 130PS nie będę musiał jechać do jakiegoś speca aby pracowała jak należy? Czy po prostu wyjmij starą włóż nową i jazda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2011 Cześć powiedzcie mi czy po założeniu turbo AWX 130PS nie będę musiał jechać do jakiegoś speca aby pracowała jak należy? Czy po prostu wyjmij starą włóż nową i jazda? będzie muł albo tryb awaryjny musisz zmienić program w ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #12 Napisano 13 Marca 2011 Cześć powiedzcie mi czy po założeniu turbo AWX 130PS nie będę musiał jechać do jakiegoś speca aby pracowała jak należy? Czy po prostu wyjmij starą włóż nową i jazda? będzie muł albo tryb awaryjny musisz zmienić program w ECU Muł - Tryb Awaryjny??!! Chłopie co ty wypisujesz weź się zastanów troszkę! Adam, spokojnie możesz zmieniać turbo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #13 Napisano 13 Marca 2011 (edytowane) Dokładnie jarucki, turbo będzie śmigać jak stare oczywiście ze sporymi nadwyżkami które do momentu korekt w ECU nie będą wykorzystywane. :mlask Los22, ja osobiście zastanawiał bym się nad zmianą turbo od BRD/BVA. Jest do wyrwania w podobnej cenie jak od AWX/AVF. O korzyściach w przypadku wirusowania nie wspomnę. Po za tym nie wymaga użycia przejściówki po zimnej stronie. :dobrze Pozdro. Edytowane 13 Marca 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #14 Napisano 13 Marca 2011 będzie muł albo tryb awaryjny musisz zmienić program w ECU Mielke bez obrazy !!!!!!!! obserwuję już od pewnego czasu twoje wypowiedzi opanowałeś dosłownie już całe to forum.Z jednej strony to super ktoś myśli ma chłopak talent i wiedzę. Ale z drugiej strony jeżeli nie wiesz czegoś to lepiej siedź cicho i nie pisz głupot.Według mnie jesteś chyba na tym forum po to aby zebrać jak największą ilość punktów. Kolego tu nie chodzi o ilość punktów!!! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2011 podlacze sie do tematu - jaka turbinke moge wsadzic zamiennie lub z malymi przerobkami do AFN'a? Czy taka od Audi 2.0tdi 140KM by podpasowala? Ktos mi kiedys mowil ze wsadzil do siebie taka z audi ktore wychodzily od 2008 roku wiec jesli taka uzywke bym znalazl to duze prawdopodobienstwo ze nie jest ona zajechana tylko prosze mi wyjasnic co i jak no i jesli taka turbinka od audi z 2008 roku by pasowala to jakie oznaczenie ma taka turbina albo chociaz silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #16 Napisano 20 Marca 2011 "vipereeek" powiedz jaka jest różnica między tymi BRD BVA a AWX AVJ ? czy pasują do ajm-a czy muszę coś jeszcze dokupić? np kolektor wydechowy??? Planuje mu zapodać nowego softa w przyszłości więc może lepiej od razu coś lepszego wsadzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #17 Napisano 20 Marca 2011 "vipereeek" powiedz jaka jest różnica między tymi BRD BVA a AWX AVJ ?czy pasują do ajm-a czy muszę coś jeszcze dokupić? np kolektor wydechowy??? Wszystko zależy od tego ile chcesz wycisnąć z silnika. BRD/BVA mają ,,większy potencjał,, i podobno są żywotniejsze. Pasują do twojego silnika plug&play. Do AWX/AVF po stronie zimnej potrzebujesz przejściówki. Kolektor zostaje twój. Aczkolwiek ,,różne szkoły,, zalecają montaż turbo z ori kolektorem (są zoptymalizowane pod konkretne modele turbin). Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #18 Napisano 21 Marca 2011 http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i1509737013.html tu macie przejściówkę pasuje idealnie :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #19 Napisano 21 Marca 2011 http://allegro.pl/przejsciowka-reduk...509737013.html tu macie przejściówkę pasuje idealnie wczoraj wlasnie kupilem z tej aukcji czy pasuje idealnie to sie przekonamy ale po firmie properfekt ktora je sprzedaje spodziewam sie ze nie bedzie problemow:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #20 Napisano 21 Marca 2011 oki to ja mam ostatnie pytanie zdecydowałem się na brd bo mam nadzieję zrobić chipa. Ale powiedzcie mi jaki numer katalogowy powinna mieć kupiona przeze mnie turbinka aby pasowała do silnika AJM 115PS Dzięki za odpowiedzi!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach