Gość dexfab1 Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2008 Na początku chciałbym przywitać wszystkich. To mój pierwszy post bo dopiero od tygodnia jestem posiadaczem passata 1.8 20V:). Ale już mam problem:confused:. Układ wspomagania mam zapowietrzony bo pompa chodzi bardzo głośno a płyn w zbiorniczku po odpaleniu silnika znika ( na zgaszonym poziom w normie). Może ktoś napisze mi jak odpowietrza się układ. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2008 Kilka razy przekręć kierownicą w lewo i prawo do oporu na zapalonym silniku. Ale dlaczego jest zapowietrzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2008 Ten układ odpowietrza się właściwie samoczynnie przez kręcenie kierownicą, ale kiedyś miałem paska B3 w którym pompa właśnie buczała, a z czasem miała słabsza wydajność, czyli coraz to ciężej się kręciło aż padła:\ Może masz przytartą pompę i wtedy taki efekt.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2008 Pompa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #5 Napisano 11 Lipca 2008 Podnies przod auta do gory, odkrec korek zbiorniczka plynu wspomagania i na wlaczonym silniku pare razy skrec w lewo i w prawo do pozycji krancowych. Jesli zobaczysz bąbelki powietrza wydostajace sie z plynu to uklad jest zapowietrzony. Chociaz wydaje mi sie ze tego plynu po prostu jest za malo i dlatego znika gdy pompa zacznie chodzic. Mogles w ten sposob "zajechac" ja i dlatego glosno pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dexfab1 Zgłoś #6 Napisano 11 Lipca 2008 Dlazcego myśle że zapowietrzony?? No bo to coś nie tak jeśli na zgaszonym silniku płyn jest w normie a po zapaleniu znika całość ze zbiornika. A pompa raz chodzi ciszej a raz tak głośno że mam wrażenie że aż ludzie się za mną oglądają. A i mam jeszcze jeden problem z temperaturą silnika wskaźnik zaraz po odpaleniu lekko idzie w górę do pierwszej kreski i tak już pozostaje. Co jest nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2008 Pokręciłeś kółkiem? Musisz mieć pod ręką plyn do wspomagania (zdecydowanie oryginalny). Jakie są efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #8 Napisano 18 Lipca 2008 Jeżeli pompę bardzo słychać radziłbym czym prędzej wymienić olej wspomagania i ustawić jego właściwy poziom. Jeżeli to nie pomoże i pompa dalej będzie hałasować to niestety - albo regeneracja albo wymiana na nową względnie używkę której nie polecam. Pompy wspomaganie są bardzo delikatne i szybko ulegają uszkodzeniu podczas pracy ze zbyt niskim stanem oleju lub bardzo brudnym. Jeżeli wymieniałbyś pompę pamiętaj o wymianie całego oleju wspomagania z przekładni i przewodów ponieważ w starym oleju na pewno będą opiłki z pompy co skróci żywot nowej pompy jak i przekładni. TYle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dexfab1 Zgłoś #9 Napisano 6 Sierpnia 2008 temat uważam za zamknięty po 100 km samo się naprawiło. Dziękuje wszystkim za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach