Slay Zgłoś #21 Napisano 25 Marca 2009 a tu lipa co to moze być ??? Vag prawdę ci powie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Figo Zgłoś #22 Napisano 25 Marca 2009 A co powiesz na bezpieczniki ??? Bo autko hulało dzień wcześniej jak burza nie wydaje mi się aby coś się skopało od małego zwarcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #23 Napisano 25 Marca 2009 A co powiesz na bezpieczniki ??? nie zaszkodzi sprawdzić.. po dopalaniu na kable kiedyś spalił mi się bezpiecznik od pompy ABS, ale odrazu miałem niezłą choinkę na zegarach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Figo Zgłoś #24 Napisano 26 Marca 2009 własnie przed momentem rozmawiałem z fachowcem i on twierdzi ze chyba jest spalony sterownik komputera ,nie wiem czy to mozliwe ale jak mi powiedział ze to mnie bedzie kosztować 500 do 1000 zl to mnie zgieło. Podjade na tego vaga to sie dowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #25 Napisano 28 Stycznia 2010 No i mam już sprawcę!!!!! Cholerna rura od Turbo do Intera dziurawa!! Nowej jeszcze nie mam ale jutro już będę śmigał. zrobiłem zdjęcia na pamiątkę rurce i dziurce:). Dziękuję wszystkim forumowiczom za wsparcie!!! PS: Zobaczymy jeszcze co będzie po wymianie rury na nową. Hejnał Teraz mam podobnie. Znowu za mną zostaje czarna chmura, lepiej nie móić co zostaje na śniegu jak postoję troche w miejscu i przygazuję. Słychać szum jak powietrze wydostaje sie przez jakaś dziurę. Wczesniej była to dziura bezpośrednio przy Turbo (chciałbym wcisnać zdjęcie rury uszkodzonej wcześniej tylko jak??), ale teraz szukałem i nic nie znalazłem. Kupiłem nową "esicę" (rurę, która wczesniej była uszkodzona) bo myślałem, że to znowu ona, lecz po kontroli okazuje się, że jest ok. Czyli będę szukał nadal gdzie to może być. Może ma ktoś jakieś propozycja miejsc, gdzie mozna znależc dziure w najmniej oczekiwanym miejscu. Sprawdziłem drugą rurę przy chłodnicy Intera i tez jest ok. ---------- Post added at 10:34 ---------- Previous post was at 10:20 ---------- ok, własnie wstawiłem zdjęcie do wcześniejszego problemu. AVF tracił moc podczas jazdy, "Stefan Batory" (czarna chmura) podczas wciskania gazu, szum słyszalny podczas jazdy. Na zdjęciu rura bezpośrednio pod Turbiną, podłączona do metalowej rury pod zderzakiem. Teraz mam taki sam problem jak wcześniej, lecz ta rura jest ok. Szukam dalej. Link do zdjęcia: http://forum.vw-passat.pl/album.php?albumid=721&pictureid=3632 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #26 Napisano 28 Stycznia 2010 wyciągnij te gumowe rury, sprawdź stan oringów, również te od IC i samo IC, więcej byś zobaczył, jak zdjął byś zderzak. Nie zahaczyłeś gdzieś przodem ?? może ta rura puściła za zderzakiem nr 23. ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekk Zgłoś #27 Napisano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Miałem podobny problem, nie było żadnych nieszczelności, przepływka i zawór n75 dobry, VAG nie wykazywał żadnych błędów, a turbina przeładowywała. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta problem znikał i po pewnym czasie (kilka przyśpieszeń) znowu to samo, brak mocy.Okazało się że był problem z czujnikiem oznaczonym na zdjęciu w poście powyżej jako nr 14. Nie pamiętam jak się dokładnie nazywa. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez piotrekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #28 Napisano 9 Lutego 2010 Witam, podłącze się do tematu. Pasek 1.9 TDI 130KM AVF, a więc jak jechałem dzisiaj na 4-tym biegu ok 70-80km/h i zacząłem wyprzedzać inny samochód przycisnołem pedał gazu tak że obrotomierz doszedł do 4000obr/min samochód zaczął tracić moc, a turbina przestała gwizdać Przejechałem tak jeszcze ok 30km bez mocy z pedałem wciśniętym w podłogę i na 6-tym biegu osiągnąłem całe 100km/h. Samochód 130KM zachowywał się jak stara "beczka", przy mocnym wciskaniu gazu powoli się rozpędzał. Najdziwniejsze jest to że potem postał ok 2godz i jak wracałem do domu to wszystko wróciło do normy, znowu zbierał się jak trzeba, a dla sprawdzenia czy wszystko jest ok rozpędziłem się do 200km/h i nie było z tym problemu. Turbina znowu gwizdała jak trzeba, więc moje pytanie brzmi czy wiecie co mogło się stać? Czy to się jeszcze powtórzy? Czy może turbinka się już kończy? I czy jest możliwe żeby coś ją na chwile zatkało? Na co dzień samochód jest zamulony i nie przekraczam 2000obr/min. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek... Zgłoś #29 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) autko przeszło ci w serwisowke, następnym razem wystarczy jak zgasisz silnik i znowu zakręcisz. Sprawdz VAG-iem czy zapisał błędy, sprawdź filtr powietrza bo może być na maksa zapchany, przepływkę, n75,n18 i na koniec kierownice w turbo, zwłaszcza że piszesz o mulistej jeździe to obstawiam że masz ociupinkę nagaru nazbierane tam gdzie go byc nie powinno duzo masz najechane w taki sposob?? Edytowane 9 Lutego 2010 przez Cinek... poprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #30 Napisano 9 Lutego 2010 na zegarach jest już 187000 więc mogło rzeczywiście się trochę syfu zebrać, powiedz mi jeszcze bo nie wszystko ogarniam o co chodzi z tym n75 i n18 (już się gdzieś z tym spotkałem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek... Zgłoś #31 Napisano 9 Lutego 2010 o co chodzi z tym n75 i n18 elektrozawory n75 sterujacy turbiną i N18 od Egr-a czesto jak padają to dają takie objawy a ze mamy takie same motory to pisze ci to co znam z autopsji - w szukarce masz pełno wątków na ten temat o którym piszesz więc nie chcę zamulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #32 Napisano 9 Lutego 2010 wielkie dzięki za odpowiedź na mojego posta bo już myślałem że nikt się nie odezwie, jutro sobie posprawdzam co i jak. Aktualnie czytam wątek o czyszczeniu turbiny mam nadzieje że nie będe musiał tego robić. Jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #33 Napisano 10 Lutego 2010 Kolego Marcin_e36. A syczy Ci jak dajesz gazu i dymi na czarno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #34 Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) Znalazłem przyczynę mojego (ponownego)problemu z utratą mocy w AVF-ie. Podczas pompowania kół na stacji benzynowej nie gasiłem silnika i w momencie jak podłączałem wąż sprężarki do wentylka to słyszałem syczenie obok koła. Wsadziłem rękę pod auto i tu Eureka, powietrze dmuchałe z Intercoollera na moją dłoń Następnego dnia połozyłem sie pod auto i stwierdziłem, że uszkodzona jest opaska na Intercoollerze, która łączy plastikowy wlot od strony turbiny, z tej opaski wyszedł także oring. Teraz czeka mnie wymiana, także na dniach zamontuję nowy Inter, a zdjęcia wsadzę na forum:) Edytowane 2 Marca 2010 przez zadzior13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loncia82 Zgłoś #35 Napisano 13 Marca 2010 witam w moim passacie 110 km silnik afn jest taki przypadek jedzie super do 2,500 póżniej jest dziura gdzieś do 2,800 a póżniej idzie super coto może być POMÓŻCIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #36 Napisano 13 Marca 2010 Znalazłem przyczynę mojego (ponownego)problemu z utratą mocy w AVF-ie. Podczas pompowania kół na stacji benzynowej nie gasiłem silnika i w momencie jak podłączałem wąż sprężarki do wentylka to słyszałem syczenie obok koła. Wsadziłem rękę pod auto i tu Eureka, powietrze dmuchałe z Intercoollera na moją dłoń Następnego dnia połozyłem sie pod auto i stwierdziłem, że uszkodzona jest opaska na Intercoollerze, która łączy plastikowy wlot od strony turbiny, z tej opaski wyszedł także oring. Teraz czeka mnie wymiana, także na dniach zamontuję nowy Inter, a zdjęcia wsadzę na forum:) Było to może obok przedniego prawego koła? Też wczoraj pompowałem powietrze i coś mi tam "popykiwało" za nadkolem. Lecz z mocą jak na razie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #37 Napisano 13 Marca 2010 witam w moim passacie 110 km silnik afn jest taki przypadek jedzie super do 2,500 póżniej jest dziura gdzieś do 2,800 a póżniej idzie super coto może być POMÓŻCIE turbo do czyszczenia albo łapie lewe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loncia82 Zgłoś #38 Napisano 13 Marca 2010 czyściłem całe turbowyzmieniałem wężyki i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 13 Marca 2010 to zrób logi i sprawdź przepływkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #40 Napisano 15 Kwietnia 2010 Było to może obok przedniego prawego koła? Też wczoraj pompowałem powietrze i coś mi tam "popykiwało" za nadkolem. Lecz z mocą jak na razie ok. Kolego Seweryn, chodzi mi o to, że za kołem dmuchało z uszkodzonego Intercoolera I WŁASNIE DMUCHAŁO ZA LEWYM PRZEDNIM KOŁEM (patrząc z perspektywy kierowcy siedzacego za kierownicą). Uszkodziłem zapewne Intercooler gdy prakowałem w zaspach śniegu, zmrożona górka śniegu zrobiła swoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach