lechu Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2008 Witam Czy ktoś zmieniał sprzęgło w Passacie G60 Syncro na Luk-a,albo Sachsa nie wzmacnianego? Jeżeli tak, to czy wszystko było ok? Wiem, że kolejne sprzgło nie przeżyje tyle co oryginalne, ale chciałbym, żeby przejeździło ok 150tys. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2008 Wiem, że kolejne sprzgło nie przeżyje tyle co oryginalne, ale chciałbym, żeby przejeździło ok 150tys. a czemu ma nie wytrzymac tyle co oryginalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #3 Napisano 25 Czerwca 2008 Dlatego, że oryginalne sprzęgło Sachsa było wzmacniane (nowe kosztuje ok 1100pln). Poza tym w latach 90-tych były znacznie lepsze części:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 25 Czerwca 2008 w intercarsie masz sprzęgło Valeo za ~450 zł, ponadto katalog twierdzi że to to samo sprzęgło co transportera 2,4 D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #5 Napisano 25 Czerwca 2008 zgadza się, że jest to samo sprzęgło, ale jest zwykłe i mocniejsze. A co do Valeo, to napewno nie założę. Rozwazam Luk-a i Sachsa( to słabsze, niewzmacniane). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 25 Czerwca 2008 śmiało zakładaj, jeśli to sprzęgło radzi sobie z autem o dmc 2800 kg to z passkiem luźno da radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #7 Napisano 27 Czerwca 2008 W sumie racja. Zastanawiałem sie tylko czy da radę w napędzie Syncro o takiej mocy( ma terazk 190KM). Ale rzeczywiście jeżeli takie sprzęgło radzi sobie z taką wagą i większym momentem, to poradzi sobie w G60 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2008 ma terazk 190KM lepiej poka wykres, bo to interesujace. i tak nuda na forum to wez opisz swojego parcha i co masz podlubane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #9 Napisano 30 Czerwca 2008 kolego LECHU podaj mi konkretne dane twojego silnika ( nr silnika pełny , rok prod, poj. i napęd czy symcro oraz jakie chcesz konkretnie sprzęgło założyć sachs to ci powiem konkret 3 tyg temu miałem wymiane sprzęgła u siebie i jestem na bierząco w tym temacie. MAM TEŻ KATALOG SPRZęGIEł SACHSA Jeśli w twoim opisie są dane twojego auta to po tych danych dam ci konkretne informacje. Będe pisał cały czas o sprzęgle firmy sachs i operował numerami katalogowymi jeśli masz możliwość zakupu to kup oddzielnie tarcze o nr.katalogowym 1862 393 031 to tarcza od paska 2.9 VR6 SYNCRO ma też fi 228mm i 28 zębów. docisk i łożysko w twoim 1.8 G60 jest taki sam jak w VR6 tarcza w twoim aucie ma słabsze sprężyny drgań skrętmych. a od VR6 jest mocniejsza bo VR6 ma jakieś 180 KM i z tego co wiem to VR6 jest tańszy w utrzymaniu od 1.8 G60 Tak więc docisk nr katalogowy SACHS 3082 231 031 łożysko nr katalogowy SACHS 3151 180 231 tarcza twoja od 1.8 G60 nr katalogowy SACHS 1878 043 141 tarcza od VR6 2.9 SYNCRO nr katalogowy SACHS 1862 393 031 fi 228 mm i 28 zębów moja propozycja kup to po tych nr katalogu lub nr katalogowy całego kompletu SACHS 3000 384 001 to od VR6 2.9 SYNCRO i mapewno ci wytrzyma jeśli podniosłeś moc do 190KM dodam że je też dopbierałem u siebie od innego taką tarcze i ciągnie jak głupi. POZDRAWIAM ADAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #10 Napisano 30 Czerwca 2008 W sumie to silnik mam po remoncie( łącznie z kompresorem) i włożoną kość. Kolega w Corrado ma taką kość, był na hamowni i wyszło mu o ile dobrze pamiętam 195 lub 197 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #11 Napisano 30 Czerwca 2008 A co do sprzęgła, to wziąłem Luk-a, to, które jest również do diesla wg katalogu. Powinno dać radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #12 Napisano 30 Czerwca 2008 a jakie ma sprężyny drgań skrętnych takie same jak w orginale ,gróbsze czy może jedna w drugiej Moim zdaniem od VR6 było by mocniejsze to tak jak ci pisałem załóż komplet od VR6 i bedzie śmigać Pozdro życzę powodzenia przy wyciąganiu skrzyni i reduktora do wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #13 Napisano 30 Czerwca 2008 Sprężyny ma takie same- dwie większe i dwie podwójne. A skrzynia leży już w piwnicy:) Jeden patent i wychodzi właściwie bez problemu. Robilem to przed domem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #14 Napisano 30 Czerwca 2008 Patrzyłem w katalog i jeśli wziąłeś to od transportera T4 to jest takie jak u mnie w pasku 2.0 2E 115KM SYNCRO i jest słabsze od tego z VR6 czyli możesz liczyć się z krótszą żywotnością Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #15 Napisano 30 Czerwca 2008 dokładnie takie miałem u siebie 2 duże i 2 podwujne . CZYLI KRóTSZY OKRES EKSPLOATACJI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #16 Napisano 1 Lipca 2008 Wziąłem nie to sprzęgło, które powinienem. Moja tarcza ma 4 podwójne sprężyny. A co do sprzęgła do Vr-a, to cena jest podobna jak tego wzmacnianego do G60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach