Skocz do zawartości
lechu

Sprzęgło Passat G60

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś zmieniał sprzęgło w Passacie G60 Syncro na Luk-a,albo Sachsa nie wzmacnianego? Jeżeli tak, to czy wszystko było ok? Wiem, że kolejne sprzgło nie przeżyje tyle co oryginalne, ale chciałbym, żeby przejeździło ok 150tys.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem, że kolejne sprzgło nie przeżyje tyle co oryginalne, ale chciałbym, żeby przejeździło ok 150tys.

 

 

a czemu ma nie wytrzymac tyle co oryginalne? :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, że oryginalne sprzęgło Sachsa było wzmacniane (nowe kosztuje ok 1100pln). Poza tym w latach 90-tych były znacznie lepsze części:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w intercarsie masz sprzęgło Valeo za ~450 zł, ponadto katalog twierdzi że to to samo sprzęgło co transportera 2,4 D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, że jest to samo sprzęgło, ale jest zwykłe i mocniejsze. A co do Valeo, to napewno nie założę. Rozwazam Luk-a i Sachsa( to słabsze, niewzmacniane).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śmiało zakładaj, jeśli to sprzęgło radzi sobie z autem o dmc 2800 kg to z passkiem luźno da radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja. Zastanawiałem sie tylko czy da radę w napędzie Syncro o takiej mocy( ma terazk 190KM). Ale rzeczywiście jeżeli takie sprzęgło radzi sobie z taką wagą i większym momentem, to poradzi sobie w G60

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma terazk 190KM

 

 

 

 

lepiej poka wykres, bo to interesujace. i tak nuda na forum to wez opisz swojego parcha i co masz podlubane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego LECHU podaj mi konkretne dane twojego silnika ( nr silnika pełny , rok prod, poj. i napęd czy symcro oraz jakie chcesz konkretnie sprzęgło założyć sachs to ci powiem konkret 3 tyg temu miałem wymiane sprzęgła u siebie i jestem na bierząco w tym temacie. MAM TEŻ KATALOG SPRZęGIEł SACHSA

 

Jeśli w twoim opisie są dane twojego auta to po tych danych dam ci konkretne informacje. Będe pisał cały czas o sprzęgle firmy sachs i operował numerami katalogowymi

jeśli masz możliwość zakupu to kup oddzielnie tarcze o nr.katalogowym 1862 393 031 to tarcza od paska 2.9 VR6 SYNCRO ma też fi 228mm i 28 zębów. docisk i łożysko w twoim 1.8 G60 jest taki sam jak w VR6 tarcza w twoim aucie ma słabsze sprężyny drgań skrętmych. a od VR6 jest mocniejsza bo VR6 ma jakieś 180 KM i z tego co wiem to VR6 jest tańszy w utrzymaniu od 1.8 G60 Tak więc

 

docisk nr katalogowy SACHS 3082 231 031

łożysko nr katalogowy SACHS 3151 180 231

tarcza twoja od 1.8 G60 nr katalogowy SACHS 1878 043 141

 

tarcza od VR6 2.9 SYNCRO nr katalogowy SACHS 1862 393 031

fi 228 mm i 28 zębów

 

moja propozycja kup to po tych nr katalogu lub nr katalogowy całego kompletu SACHS 3000 384 001 to od VR6 2.9 SYNCRO

 

i mapewno ci wytrzyma jeśli podniosłeś moc do 190KM

 

dodam że je też dopbierałem u siebie od innego taką tarcze i ciągnie jak głupi. POZDRAWIAM ADAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to silnik mam po remoncie( łącznie z kompresorem) i włożoną kość. Kolega w Corrado ma taką kość, był na hamowni i wyszło mu o ile dobrze pamiętam 195 lub 197 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do sprzęgła, to wziąłem Luk-a, to, które jest również do diesla wg katalogu. Powinno dać radę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie ma sprężyny drgań skrętnych takie same jak w orginale ,gróbsze czy może jedna w drugiej

 

Moim zdaniem od VR6 było by mocniejsze

 

to tak jak ci pisałem załóż komplet od VR6 i bedzie śmigać Pozdro życzę powodzenia przy wyciąganiu skrzyni i reduktora do wału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny ma takie same- dwie większe i dwie podwójne. A skrzynia leży już w piwnicy:) Jeden patent i wychodzi właściwie bez problemu. Robilem to przed domem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem w katalog i jeśli wziąłeś to od transportera T4 to jest takie jak u mnie w pasku 2.0 2E 115KM SYNCRO i jest słabsze od tego z VR6 czyli możesz liczyć się z krótszą żywotnością

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie takie miałem u siebie 2 duże i 2 podwujne . CZYLI KRóTSZY OKRES EKSPLOATACJI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem nie to sprzęgło, które powinienem. Moja tarcza ma 4 podwójne sprężyny. A co do sprzęgła do Vr-a, to cena jest podobna jak tego wzmacnianego do G60.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności