seler Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2006 jw. ale dzieje sie to tylko przy mocniejszym przyspieszaniu, dzwiek dochodzi jakby z prawej strony, ale ja kierownice mam po prawej terkotanie pojawia sie niezaleznie czy kola skrecone sa w prawo czy w lewo i tylko przy mocnym przyspieszaniu na I i II biegu, gdy w tym samym skrecie zdejme noge z gazu terkotanie milknie. Wewnatrz praktycznie nieslyszalne, dosc wyrazne po uchyleniu okna. Przy ostrym ruszaniu na wprost - cisza. Ot zagadka do rozwiazania. Dla szczesliwego zwyciezcy duzy browarek pozdro seler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2006 Ja stawiam na przegub ( moze żywiec lub lech :611: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2006 Jak przy skręcie terkota to na 100000% padł przegób. Taki objaw to wręcz książkowy przykład uszkodzonego przegubu. Nic innego tak nie terkocze tylko przegub HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pp5585 Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2006 ogolnie zasada szcunku dla przegubow i nie tylko, ze nie powinno sie mocno przyspieszac na mocno skreconych kolach.. Jak ktos jezdzil fiatem uno to jest na to uczulony Ogolnie chyba nie za zdrowo jest skrecac na max kierownica chodzi tu o pompe wspomagania tez... Moja przynajmniej przy mocnym skrecie zaczyna byc slyszalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #5 Napisano 30 Maja 2006 %$#@^&* :646: że też to nie ja napisałem pierwszy odpowiedź... A browarek byłby mój. A tak lipa i muszę sobie sam śmigać do sklepu :614: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seler Zgłoś #6 Napisano 30 Maja 2006 No toscie mnie kurna pocieszyli... Ktos ma doswiadczenia zyciowe z wymiana przegubu na parkingu? Da sie? Czy do wymiany bedzie komplet przegubu czy jakas czesc jego? Odnosnie szacunku do przegubow, to nie dzieje sie przy max skreconych tylko mocno skreconych (np. wyjazd z podporzadkowanej). Z opisu w "Sam naprawiam..." wynikaloby ze teoretycznie daloby sie na parkingu wymienic przegub, nie wiem jak z dostepem do srub przy skrzyni... Zapytam z nadzieja w glosie: czy jest szansa ze to sie wyrobilo cos od strony kola i wymiana jest latwa mila i przyjemna a czesci tanie? Mysl o oddaniu auta do irlandzkiego warsztatu mnie przeraza i to nie tylko ze wzgledu na koszty (wym. czuj. temp 220E... ja to zrobilem w 15min + 30 E za czujnik...) ale glownie z powodu niekompetencji tutejszych mechanikow.... Licze tylko na pocieszajace odpowiedzi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2006 moze z linku sie cos dowiesz :611: i jak najbardziej sam to zrobisz na parkingu http://www.forum.vw-passat.pl/tematy16/przeguby-gdzie-kupic-jakie-dopasowac-vt1153,7.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seler Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2006 Czyli moge rozumiec ze jak polecial to najprawdopodobniej przegub zewnetrzny? Czesci kupie w tutejszym ASO, wbrew pozorom nie sa jakos przerazajaco drogie, za to robocizna.... prosze siadac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 30 Maja 2006 Dokladnie tak jak mowisz-zewnetrzny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mosak Zgłoś #10 Napisano 30 Maja 2006 jaki przebieg?? u mnie pod 80k chyba i sie zaczyna a powod to przeguby offcourse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 30 Maja 2006 ja jutro jade na wymianę przegubu w moim pasiu... dość długo coś juz tam strzelało ale nie było czasu na wymiane... ale trzeba, poszła gumowa osłona, a zaraz po niej rozwalił się przegub, za nowy zapłaciłem 380zł (jakaś włoska firma, ma być w miare dobry, załatwiał mi go moj znajmomy mechanik dlatego taniej) są tańsze i droższe, nawet do 700 zł, a wymiena tez będzie u znajomego mechanika więc tez będzie to pare groszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #12 Napisano 5 Czerwca 2008 Ja podepne sie pod temat: ja skrecjaac w lewo slysze takie jakby skrzypienie (nie to syczenie wspomagania), ale podczas jazdy jest cisza. Mechanik pol roku temu mi mowil, ze niedlugo trzeba bedzie wymienic sworzen (cokolwiek to jest;) czy to jest juz to i trzeba natychmiast wymienic, czy jezzce pojezdze z miesiac i dojade do Polski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tycjan Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2013 Czyli mówicie, że jak na skręconych kołach piszczy to normalka? Pierwszą rzeczą jaka rzuciła mi się na uszy po kupnie Pasia to pisczenie przy skręconych kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2013 Czyli mówicie, że jak na skręconych kołach piszczy to normalka? Pierwszą rzeczą jaka rzuciła mi się na uszy po kupnie Pasia to pisczenie przy skręconych kołach. raczej to nie normalka bo w moim pasku nic nie piszczy przy skrenconych kolach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #15 Napisano 12 Kwietnia 2013 Kolego nie dociskaj kierownicy do oporu. Zostaw centymetr luzu powinno przestać piszczeć. Ja stawiam na pompę wspomagania, a dokładnie słabo naciągnięty pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tycjan Zgłoś #16 Napisano 12 Kwietnia 2013 Dzięki za odpowiedz. Staram się nie trzymać maksymalnie skręconej kierownicy piszczy tylko jak jest w pozycji w której dalej już się nie da. Sąsiad ma również Paska i mówi, że od 5 lat mu piszczy, gdzieś na forum też przeczytałem podobne opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #17 Napisano 12 Kwietnia 2013 Jeździj spokojnie Kolego,bez obaw,ten typ tak ma.Kolega Marcin powyżej ma rację,lecz spokojnie możesz użytkować pojazd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tycjan Zgłoś #18 Napisano 12 Kwietnia 2013 Dzięki Panowie Miłego weekendu, choć w Egu będzie deszczowy ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus13 Zgłoś #19 Napisano 12 Kwietnia 2013 elo pytanko jak hamuje i autko praktycznie staje slysze po lewej stronie takie ala tarcie, robilem przeglad pare dni temu i bylo, niewiem jak to nazwac takie dziwne jakby napinaie sprezyny?niewiem czy klocki odbijaja moze dobrze z lewej strony albo co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach