Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

No i założone, z tą róznicą że sterownik STAG 4+, wtryski zielone, reszta bez zmian

 

Stag 300 plus

Wtryskiwacze pojedyncze Hana 2000 niebieskie

Reduktor AC R-01

Filtr FL-02

Zbiornik w koło 650x270 - 70l

Wlew gazu pod klapką obok PB

Przewody Faro13

Wielozawór tomasetto

 

Kolektor ściągany do wiercenia!

Nie widać róznicy benzyna czy gaz.

Schludny montaż, osoba montująca bardzo rzeczowa, regulacja gazu podczas jazdy.

Zakład umieścił fotki z montażu:

passat turbo 1996 (tu się pomylił :) i ujał lat.. znaczy roku )

http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/content/start/

Edytowane przez chrupek1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt?

Jak pojezdzisz to napisz ile spalanie lpg uroslo ci wzgledem benzyny.

Na ile stopni masz ustawione przelaczanie sie, i po jakim czasie/dystansie przelacza sie instalacja?

Zbiornik 70l wszedl bez problemu? Wymagalo to przerobek w pokrywie dywanowej bagaznika, tak jak pisali wczesniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki koszt?

Jak pojezdzisz to napisz ile spalanie lpg uroslo ci wzgledem benzyny.

Na ile stopni masz ustawione przelaczanie sie, i po jakim czasie/dystansie przelacza sie instalacja?

Zbiornik 70l wszedl bez problemu? Wymagalo to przerobek w pokrywie dywanowej bagaznika, tak jak pisali wczesniej?

 

Spalanie po zrobieniu ok. 500km niecałe 12l lpg (baaardzo dynamiczna jazda). Na gaz przechodzi bardzo płynnie, gdyby nie kontrolka od gazu nie wiedziałbym na czym jade. Co do mocy, wógóle nie czuć różnicy.

Przejście na PB na górze to 6000 obr., proces jest szybki nieodczuwalny, powrót na gaz następuje po zminejszeniu obrotów poniżej 6000

Co do przełączania z rana dedykowana temperatura 30C i taka jest ustawiona. Przy obecnych temperaturach przejście na gaz nastepuje bardzo szybko.

Butla w kole 72l, jak pisałem wcześniej, minimalnie 2,5cm wystaje, mi to akurat pasuje i nie przeszkadza (celowo włożyłem wiekszy zbiornik), pływak leciutko pogdgięty, wchodzi 60l :P co przy spalaniu j.w daje dystans 500km ;d na butli

Koszt: 2900

Jak narazie jestem zadowolony.

Nie mniej 500km wydaje mi się małym dystansem żeby móc coś wiecej powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przejście na PB na górze to 6000 obr., proces jest szybki nieodczuwalny, powrót na gaz następuje po zminejszeniu obrotów poniżej 6000
POdobno na tym zestawie, powinno LPG dzialac do odcinki. Czemu ci przelacza na pb? Tym bardziej, ze silnik seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
POdobno na tym zestawie, powinno LPG dzialac do odcinki. Czemu ci przelacza na pb? Tym bardziej, ze silnik seria.

 

jednak co benzyna to benzyna :)

hm... gazownik pytał czy chcę do odcięcia, jak narazie ustawione jest na 6tys. ale w sumie może i ustawić na odcięcie... w końcu graty bez problemu wydolą.

Wtedy nie przyszło mi to do głowy, powiem szczerze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obecnych temperaturach przejście na gaz nastepuje bardzo szybko.
Mozesz napisac dokladniej? ;)

 

Dzisiaj przy zewn. temp. 2,5C, silnik pochodzil na jalowym ok 1min. W tym czasie z 4C zagrzal sie do 21C. Ruszylem i po ok 500m mial juz 40C.

Po calym dystansie 3,5km i dwoma postojami na swiatlach zagrzal sie do 71C. Ogrzewanie na 19C.

Jazda spokojna. Spalanie wg kompa 17,7l/100 ;) Automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mozesz napisac dokladniej? ;)

 

Dzisiaj przy zewn. temp. 2,5C, silnik pochodzil na jalowym ok 1min. W tym czasie z 4C zagrzal sie do 21C. Ruszylem i po ok 500m mial juz 40C.

Po calym dystansie 3,5km i dwoma postojami na swiatlach zagrzal sie do 71C. Ogrzewanie na 19C.

Jazda spokojna. Spalanie wg kompa 17,7l/100 ;) Automat.

 

A ja powiem tak, po odpaleniu rano bez 'chodzenia na jałowym' jak to napisałeś, wyjazd z podwórka (może ujechałem ze 200m) i już było na gazie.

Wybacz, nie prowadzę dzienniczka małżeńskiego jak ty z zapisem temperatur :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja powiem tak, po odpaleniu rano bez 'chodzenia na jałowym' jak to napisałeś, wyjazd z podwórka (może ujechałem ze 200m) i już było na gazie.

Wybacz, nie prowadzę dzienniczka jak ty z zapisem temperatur

Dzienniczka tez nie prowadze, tylko korzystam z opcji rozbudowanego panela klimatyzacji ;). Te twoje 200m, daje mi podstawe do myslenia, ze u mnie z nagrzewaniem sie silnika dalej jest cos nie tak ;(.

Auto stalo pod chmurka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzienniczka tez nie prowadze, tylko korzystam z opcji rozbudowanego panela klimatyzacji ;). Te twoje 200m, daje mi podstawe do myslenia, ze u mnie z nagrzewaniem sie silnika dalej jest cos nie tak ;(.

Auto stalo pod chmurka?

 

Stało pod chmurką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzienniczka tez nie prowadze, tylko korzystam z opcji rozbudowanego panela klimatyzacji ;). Te twoje 200m, daje mi podstawe do myslenia, ze u mnie z nagrzewaniem sie silnika dalej jest cos nie tak ;(.

Auto stalo pod chmurka?

Co do przełączania na lpg możesz mieć wszystko ok, kwestia jaki czujnik jest wybrany w programie, u mnie samochód dzisiaj przerzucił na lpg po około 10secundach od odpalenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do przełączania na lpg możesz mieć wszystko ok, kwestia jaki czujnik jest wybrany w programie, u mnie samochód dzisiaj przerzucił na lpg po około 10secundach od odpalenia
To ja juz nie wiem o co chodzi. Najnizasza temp przelaczenia o jakiej czytalem to byla 24C, ale w praktyce czesto bywa za niska, objawiajac sie nierowna praca silnika, i zalecane min to 30C.

 

Nie wiem jak masz u siebie ustawiona instalke, ale jesli nawet te 24C, to jest to niemozliwe zeby silnik przy dzisiejszych. temp. zewn. po calonocnym staniu osiagnal juz taka temp w czasie 10sek. Chyba, ze twoja instalka jest jakos inaczej sterowana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja juz nie wiem o co chodzi. Najnizasza temp przelaczenia o jakiej czytalem to byla 24C, ale w praktyce czesto bywa za niska, objawiajac sie nierowna praca silnika, i zalecane min to 30C.

 

Nie wiem jak masz u siebie ustawiona instalke, ale jesli nawet te 24C, to jest to niemozliwe zeby silnik przy dzisiejszych. temp. zewn. po calonocnym staniu osiagnal juz taka temp w czasie 10sek. Chyba, ze twoja instalka jest jakos inaczej sterowana ;)

Kwestia jaki masz reduktor i jakie wtryski, niektóre tego nie przyjmują, co do temp, przełączania to kwestia jaka instalacja, nawet i 10stopni można ustawić , ja mam 30stopni ale czujnikiem jest oszukany bo wybrany jest inny w programie , dzisiaj znów odpaliłem ruszam i na lpg jakieś 10sec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem u paru gazownikow.

Zaden z nich nie zaproponowal mi gratow polecanych na forach, czyli: elektronika Stag 300plus, wtryski: hana niebieskie lub matrixy HD 544, reduktor: Magic III lub AC01 lub Scorpion GT.

 

Proponowali natomiast:

1. STag300plus, listwa OMVL (czy jakos tak), reduktor Silver. Cena 2600zl. Z wtryskami Hana +500zl.

Jak podjechal klient na przeglad do niego, to powiedzial ze tez montuje w 90% przypadkachwtryski valteki. Jak powiedzialem, ze opinia na forum jest taka, ze nie sa onne najlepszym wyborem, to sie lekko wkurzyl i powiedzial ze na forach sie nie znaja. Jego klienci sa zadowoleni i robia duze przebiegi na nich bez koniecznosci czyszczenia.

 

2. Agis lub jakis Tech, Wtryski Hana (nie powiedzial dokladnie jakie) badz Valtec, reduktor Artic AT-0 (czy jakos tak). Cena 2700-3300 w zaleznosci na jakie graty sie zdecyduje.

Landi Renzo za ok 3200,m aczkolwiek zaznaczyl ze ostatnimi czasy jakosc LR sie pogorszyla, bo ma klientow ktorzy po 20kkm przyjezdzali z zawalona listwa.

Odnosnie valtecow, to miwl ze wiekszosc monterow nie wie o tym ze trzeba je kalibrowac po zalozeniu, i ze na rynku sa dostepne podroby, co wplywa na ich negatywna opinie.

 

3. Kompletna instalka Diego za 2600 oraz komplet Lovato za 2800zl. Landi Renzo tez 3200. Na koncie zagazowanych maja m.in. Porsche Cayenne i Volvo V70 2Turbo na Lovato.

 

 

Zaden z nich nie sciaga kolektora do nawiercania. Wystarcza niskie obroty, smar na wiertlo i odkurzacz.

 

I badz tu panie madry.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jericho

Mogę ci powiedzieć omijaj te zakłady z daleka , bo po tym co napisałeś to widać że zostali w przedszkolu z instalacjami,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Jericho: stąd kolego biorą się takie a nie inne opinie o instalacjach gazowych jak większość z nich jest montowana przez takich właśnie druciarzy!

Poza tym zdecyduj się:

 

Zaden z nich nie zaproponowal mi gratow polecanych na forach, czyli: elektronika Stag 300plus,

 

a zaraz potem:

 

Proponowali natomiast:

1. STag300plus,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj bylem u paru gazownikow.

Zaden z nich nie zaproponowal mi gratow polecanych na forach, czyli: elektronika Stag 300plus, wtryski: hana niebieskie lub matrixy HD 544, reduktor: Magic III lub AC01 lub Scorpion GT.

 

Proponowali natomiast:

1. STag300plus, listwa OMVL (czy jakos tak), reduktor Silver. Cena 2600zl. Z wtryskami Hana +500zl.

Jak podjechal klient na przeglad do niego, to powiedzial ze tez montuje w 90% przypadkachwtryski valteki. Jak powiedzialem, ze opinia na forum jest taka, ze nie sa onne najlepszym wyborem, to sie lekko wkurzyl i powiedzial ze na forach sie nie znaja. Jego klienci sa zadowoleni i robia duze przebiegi na nich bez koniecznosci czyszczenia.

 

2. Agis lub jakis Tech, Wtryski Hana (nie powiedzial dokladnie jakie) badz Valtec, reduktor Artic AT-0 (czy jakos tak). Cena 2700-3300 w zaleznosci na jakie graty sie zdecyduje.

Landi Renzo za ok 3200,m aczkolwiek zaznaczyl ze ostatnimi czasy jakosc LR sie pogorszyla, bo ma klientow ktorzy po 20kkm przyjezdzali z zawalona listwa.

Odnosnie valtecow, to miwl ze wiekszosc monterow nie wie o tym ze trzeba je kalibrowac po zalozeniu, i ze na rynku sa dostepne podroby, co wplywa na ich negatywna opinie.

 

3. Kompletna instalka Diego za 2600 oraz komplet Lovato za 2800zl. Landi Renzo tez 3200. Na koncie zagazowanych maja m.in. Porsche Cayenne i Volvo V70 2Turbo na Lovato.

 

 

Zaden z nich nie sciaga kolektora do nawiercania. Wystarcza niskie obroty, smar na wiertlo i odkurzacz.

 

I badz tu panie madry.

 

Proponują Ci swoje gdzie mają pewnie większy zarobek na gotowych zestawach, niż na częściach które muszą kupić oddzielnie, mi też próbowano w Warszawie wcisnąć to co 'oni' uważają za dobre w cenie najmniej 2900 za byle co...

Niech się nauczą że to klient płaci i wymaga... Bo z takim podejściem jak teraz to daleko nie zajdą. Jak ja za coś płace i widze że ktoś mnie nie słucha to mu poprostu dziękuję.

Daj namiary na ten 'zakład'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech się nauczą że to klient płaci i wymaga... Bo z takim podejściem jak teraz to daleko nie zajdą.

Daj namiary na ten 'zakład'.

 

Bez obaw. Teraz są spore kolejki i bardziej opłaca się instalować gotowce na które mniej czasu trzeba poświęcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez obaw. Teraz są spore kolejki i bardziej opłaca się instalować gotowce na które mniej czasu trzeba poświęcić.

 

Do fiata pandy może i można pchać valteki w gotowym zestawie, ale nie do turbo, więc kto nieco poczytał, napewno będzie omijał z daleka taki zakład.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym zdecyduj się:,,<BR>a zaraz potem:
Chodzilo mi o to , ze nie polecali calych zestawow, takich jak forach.

 

---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

 

Bo z takim podejściem jak teraz to daleko nie zajdą.
No nie wiem czy nie zajda, bo na razie prosperuja od paru lat i na brak klientow nie narzekaja. U tego pod nr terminy z 2 tyg wyprzedzeniem. Starszy Pan siedzacy w biurze (wlasciciel), a od fizycznej roboty ma pracownikow. W piatki aut nie przyjmuje, bo jak cos wyjdzie w praniu, to czesci nie zdarzy zamowic, i auto bedzie uziemione na weekend, a on do takich syt. nie dopuszcza.

 

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:15 ----------

 

Co do przełączania na lpg możesz mieć wszystko ok, kwestia jaki czujnik jest wybrany w programie, u mnie samochód dzisiaj przerzucił na lpg po około 10secundach od odpalenia
Ty chyba piszesz o silniku 2.0 w B3 na instalacji I lub II generacji?

 

---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

 

Do fiata pandy może i można pchać valteki w gotowym zestawie, ale nie do turbo, więc kto nieco poczytał, napewno będzie omijał z daleka taki zakład.
Jeden z forumowiczow z lpg-forum polecil mi nowy model valtecow t34.

Zacytuje kolege:

"nie ma co w nich regulowac, one sa szybsze od matrixow, 0,9ms na cykl wymiata a valteki t30 z czego pamietam maja 3ms na cykl, z czyszczeniem zadnych problemow, regeneracja nieoplacalna, listwa ma wystarczyc na 100tys km i kosztuje 320zl brutto "

 

Kolega jezdzi Octavia 1.8T na instalacji:

"butla w kolo 53l stako, wielozawor tomassetto, rurki farko 8mm jak rowniez rurka tankowania faro 8mm, elektronika solaris, wtryski valtek t34, filtr czaja02 z map sensorem uwaga!! boscha!! bardzo wazne, reduktor tomasetto model malo znany przez pana "mariana" jak rowniez valteki t34

Reduktor LPG Tomaseto Model AT-09 Artic"

 

i dalej pisze:

"odel AT-09 Artic jest to topowa wersja reduktora przeznaczonego na zespoły sekwencyjnego wtrysku.

Wyposażony w zespół filtrujący i zawór solenoid na wlocie. W porównaniu do wersji podstawowej model ten ma również dodatkowe podgrzewanie wstępne płynnego LPG we wlocie, co daje wyższy przepływ i wyższą temperaturę na wyjściu.

Wersja Artic przeznaczona jest dla silników o mocy od 120 do 240 KM o możliwości pracy w temperaturze o 25 °C niższej od standardowych reduktorów.

Ciśnienie w wylocie jest regulowane od 0,9 do 1,8 bara

zajebista sprawa z temepratura oraz cisnienie mam 1,7bar na wolnych a nie spada ponizej 1.5bar :) "

 

Dodam, ze nowe valteci wsadzil na dniach, a wczesniej jezdzil na:

"pierwsze byly hana 2000 zielone, od poczatku byly z nimi problemy auto przebieralo, zalozylem inny komplet bylo lepiej ale po czasie sie pogarszalo, pozniej byly valteki czerwone braklo mu mocy i do momentu rozgrzania auto chodzilo bardzo kiepsko (mimo ich dokladnej kalibracji), pozniej byly med'y ale zachowywaly sie jak klepiace popychacze zaworow, pozniej zalozylem valteki zolte i myslalem ze jestem w 7 niebie do wczoraj kiedy wsadzilem valteki t34 zapomnialem co to jazda na benynie a auto spala w trasie przy 130km/h 8,7l lpg shoooock, one sa mega szybkie wiec dlatego pewnie takie fajnie chodza...aha w miedzyczasie byly jeszcze magic-jety ale jeden padl :( polecam ci nie kombinowac, ja nie sluchalem opinii bo kazdy swoje chwali, wszyscy chwalili hana 2000 a widzisz problem z nimi byl, ja przerobilem chyba wszystko - mam porownanie w praktyce....".

I tyle ;)

 

---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:24 ----------

 

Daj namiary na ten 'zakład'.
1. to polecany gdzies tam w necie GT Gas instalation na ul. Tenisowej 5. Wizualnie zaklad odstrasza.

http://www.mechanik-szczecin.eu/

 

2. To Autkogaz na ul. Wernyhory 17.

http://www.autkogaz.pl/pol/index.php

 

3. To Car-Line tez na ul. Wernyhory 17.

http://www.car-line-szczecin.pl/kontakt.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JerichoAkurat B3 dałem zonie tam jest sekwencja , a ja teraz jeżdżę VW T4 2,5 b i też sekwencja pod maską i jako ciekawostkę dodam że mam dwie nagrzewnice przód i tył ,przód bez zaworu bo klimatronika posiadam więc silnik dłużej się grzeje, tak jak pisałem kwestia odpowiedniego oszukania kompa , a co do valtek34 niestety ale do matrix się nie może równać a reduktor Arctic to badziew, ale twoja sprawa i twoje pieniądze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności