kserkses Zgłoś #41 Napisano 8 Sierpnia 2008 no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) ....i jestem mile zaskoczony, wiadomo silnik na dotarciu ale co mnie zaskoczyło turbiny prawie nie słychać dopiero przy 4000 obr/min coś zaczyna gwizdać a ciągnie już od dołu. Przejechałem na razie 230km i naprawde jestem zadowolony cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #42 Napisano 9 Sierpnia 2008 no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) ....i jestem mile zaskoczony, wiadomo silnik na dotarciu ale co mnie zaskoczyło turbiny prawie nie słychać dopiero przy 4000 obr/min coś zaczyna gwizdać a ciągnie już od dołu. Przejechałem na razie 230km i naprawde jestem zadowolony cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł wyrazy współczucia, ale przynajmniej teraz wiesz co masz.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertgreenford Zgłoś #43 Napisano 9 Sierpnia 2008 jak masz silnik na dotarciu to chyba raczej nie powinieneś go wkręcać na pełny bust przynajmniej przez pare kilometrów ,chyba że znowy chcesz uszczuplić portwel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #44 Napisano 9 Sierpnia 2008 przecież nie ciągnę go wysoko, raz mi się zdarzyło do 4000 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #45 Napisano 9 Sierpnia 2008 no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł A nie lepiej było go sprzedać, dołożyć te 8 kółek i kupić coś z końca 2005 roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #46 Napisano 10 Sierpnia 2008 i tak i nie .....kto kupi i za jaką kwotę auto z zatartym motorem? ... ja bym nigdy nie kupił no chyba że za pół ceny ...tak więc nie bardzo by było na rocznik 2005 ..no chyba że znalazł by się frajer na paska z zatartym motorem za 30 tys zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr.82 Zgłoś #47 Napisano 2 Października 2010 Witam Czytając temat nie moge doszukać się problemu z moim silnikiem. Padnięty napinacz łańcuszka wydaje dzwięk podobny jak klekot diesla jednak u mnie w tylnej czesci silnika tylko na biegu jałowym słychać jakby cos sie obijało o coś(to tak jakby wrzucic metalową kulke do bębna) , nie jest to dzwięk jednostajny. Przy skręcie kołami na max czy w lewo, czy w prawo dzwięk ustaje, przy włączonej klimie stukanie jest mniejsze.Zajżałem pod spód i nie ma nigdzie śladu zeby cokolwiek było luzne i obijało.Macie jakieś sugestie? Za spostrzeżenia z gory dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach