Skocz do zawartości
kserkses

napinacz łańcuszka zmiennych faz rozrządu ?

Rekomendowane odpowiedzi

no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) ....i jestem mile zaskoczony, wiadomo silnik na dotarciu ale co mnie zaskoczyło turbiny prawie nie słychać dopiero przy 4000 obr/min coś zaczyna gwizdać :) a ciągnie już od dołu. Przejechałem na razie 230km i naprawde jestem zadowolony :) cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) ....i jestem mile zaskoczony, wiadomo silnik na dotarciu ale co mnie zaskoczyło turbiny prawie nie słychać dopiero przy 4000 obr/min coś zaczyna gwizdać :) a ciągnie już od dołu. Przejechałem na razie 230km i naprawde jestem zadowolony :) cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł :(

 

 

wyrazy współczucia, ale przynajmniej teraz wiesz co masz.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz silnik na dotarciu to chyba raczej nie powinieneś go wkręcać na pełny bust

przynajmniej przez pare kilometrów ,chyba że znowy chcesz uszczuplić portwel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież nie ciągnę go wysoko, raz mi się zdarzyło do 4000 obr :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i dziś skończyła się moja gehenna ...odebrałem passka od mechanika pełny remont silnika (dół, góra i turbina) cała przyjemność mnie kosztowała 8000zł :(

A nie lepiej było go sprzedać, dołożyć te 8 kółek i kupić coś z końca 2005 roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak i nie .....kto kupi i za jaką kwotę auto z zatartym motorem? ... ja bym nigdy nie kupił no chyba że za pół ceny ...tak więc nie bardzo by było na rocznik 2005 ..no chyba że znalazł by się frajer na paska z zatartym motorem za 30 tys zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czytając temat nie moge doszukać się problemu z moim silnikiem. Padnięty napinacz łańcuszka wydaje dzwięk podobny jak klekot diesla jednak u mnie w tylnej czesci silnika tylko na biegu jałowym słychać jakby cos sie obijało o coś(to tak jakby wrzucic metalową kulke do bębna) , nie jest to dzwięk jednostajny. Przy skręcie kołami na max czy w lewo, czy w prawo dzwięk ustaje, przy włączonej klimie stukanie jest mniejsze.Zajżałem pod spód i nie ma nigdzie śladu zeby cokolwiek było luzne i obijało.Macie jakieś sugestie? Za spostrzeżenia z gory dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności