luccass Zgłoś #141 Napisano 9 Grudnia 2011 macie co kolega lucass napisał najpierw... ---Cytat (Autorstwa kamilb)--- Ty za to wniosłeś... i z tego co widzę to jak już ucichło to znowu temat drążysz jakbyś sobie chciał nabijać posty, ja zrobiłem program u rogala, Ty gdize indziej, jeszcze jeden w tune up a kolejny w garażu, pier*** że EGR też nie potrzebny, że DPF nie potrzebny, weź się ogarnij i dopiero tutaj pisz i nie pisz że nabijam posty bo ostatnie na czym mi zależy to na ilosci postów na tym forum, popatrz na moja historię na vw-passat.pl a na swoją i dopiero pogadamy dalej :-) sorry za OT ale nie ogarniam kolesia ---Koniec Cytatu--- ty jesteś jak taki rogalik, i wy.... jakbyś poczytał to nic nie pisałem o EGR buraku i się sam ogarnij lapsie *************** kamiś przestań mi tu płakać tylko pokaż gdzie pisałem o EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumianko Zgłoś #142 Napisano 10 Grudnia 2011 (edytowane) eltommyślę ze wiem o jakim passacie piszesz, jeśli to jest prawda co piszesz to zapraszam do firmy BRK - dla ciebie masz ode mnie darmowe hamowanie!, jeśli przyjedziesz pokarze ci logi (jay350) przed wymiana n75 i po wymianie, przed programem i po programie, wydaje mi się ze własne o nim piszesz. a ja ubezpieczam się właśnie takimi sytuacjami w postaci logów, od ponad roku mam dość pokaźna bazę danych jedynie co mi się zgadza to właśnie ten user, ale nie jestem pewien, poza tym moja firma - BRK-tuning ma suport dla osób które zrobiły program u nas, każdy kto ma jakieś pytania zawsze dzwoni i pyta jeśli jest co nie tak z autem lub silnikiem, to jest zupełnie darmowe!!! obojętnie co byśmy robili, czy wjeżdżamy na rolki czy jedziemy na analizę dynamiczna auta. ps. mam logi jay350 proszę o odwiedziny eltom. !! Edytowane 10 Grudnia 2011 przez rumianko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #143 Napisano 11 Grudnia 2011 o znalazłem wykres z mojego chipowania w firmie BRK i co wy na to ??? Uploaded with ImageShack.us ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:39 ---------- jak pisałem już wcześniej ja mogę tylko polecić tą firmę w 100% !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #144 Napisano 17 Grudnia 2011 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]72423[/ATTACH] octavia z niedomagającą przepławką.... p.s wygładzanie wykresów jest WYLĄCZONE Wszyscy doskonale wiedzą o tym ze w EDC16 przepływka ma małe znaczenie...tzn. ma duże ale dla gównie dla EGRa... Można wywalić EGR, przepływkę, DPF, klapy wirowe(np. w Oplu) zrobić odpowiedniego moda i fura będzie latała tak samo jak bez tych dupereli...z ta różnica że bezawaryjność będzie większa. Przepływomierz jako taki nie powoduje dużego ubytku $$$ w portfelu dlatego się go wymienia...gdyby sprawiał takie problemy jak EGR czy DPF to wywalenie przepływki było by tak samo popularne jak wywalenie w.w Edytowane 17 Grudnia 2011 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #145 Napisano 17 Grudnia 2011 kamiś przestań mi tu płakać tylko pokaż gdzie pisałem o EGR? dno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wego Zgłoś #146 Napisano 30 Grudnia 2011 szukam firmy która kompleksowo zajmuję się tuningiem silnika w Passacie b6 1,9 tdi 105 km od programu w kompie po wymiana wtrysków i turbiny i nie pytać dla czego i po co:passatfan pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #147 Napisano 1 Stycznia 2012 a mnie interesuje jakie wtryski podchodzą do BLSa, a do czego pasują od BLSa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #148 Napisano 12 Stycznia 2012 a mnie interesuje jakie wtryski podchodzą do BLSa, a do czego pasują od BLSa Po co chcesz wymieniać wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti 3201 Zgłoś #149 Napisano 11 Maja 2012 Tatę mam hojnego, owszem, ale mam też swój honor i takich prezentów nie przyjmuję. Swojego passata kupiłem od ojca jakieś 2 miesiące temu za 67 tys. po tym jak poprzedniego B5 skasował mi TIR. Moje zdanie jest takie, że skoro kogoś stać na wydanie 91 tyś. pln (1,9 trendline) to pewnie i stać na 99 tyś. (2,0 trendline). Jeżeli go nie stać na taki samochód może zawsze kupić renault albo opla w niższej cenie z silnikiem większej mocy. Wydaje mi się bezsensem kupować nowe auto i zaraz je modernizować, ale jeżeli ktoś chce to oczywiście istnieje taka możliwość i moc można podnieść, niestety nie dołoży się już 6-ki. Bys chłopaku mial troche pojęcia o silnikach to bys wiedział ze nei chodzi tu o kasę i roznice w cenie jakiś tam 8 tys zl czy ile by tam nie bylo a to ze 2.0 tdi 140 KM w porównaniu do niezniszczalnego 1,9 105 KM jest poprostu syfem i wiecznym jedzeniem po warsztatach , bo to wtryski bo to pekajace głowice itd itp .....wiec jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #150 Napisano 8 Lipca 2012 szukam firmy która kompleksowo zajmuję się tuningiem silnika w Passacie b6 1,9 tdi 105 km od programu w kompie po wymiana wtrysków i turbiny i nie pytać dla czego i po co:passatfan pozdrawiam i jak kolego , znalazłeś coś też rozglądam się za czymś takim ale narazie nic ciekawszego od suszarki arl nie widziałem:smutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #151 Napisano 19 Lipca 2012 Pojedź do normalnego tunera i zapytaj się co sądzi o powerboxach czy "mal-electronics" za 50€.TYLKO zmiana mapy ma sens i nie wpływa negatywnie na zużycie silnika (oczywiście odpowiednio użytkowanego). Jak jeździsz firmowymi autami to ci to wszystko zwisa, ale nie polecaj rewelacji za 50€ normalnym użytkownikom. Bzdury kolego piszesz i siejesz propagandę tunerom. Za pomocą rezystorów, diod i kondensatorów Da się zrobić na niektórych dieslach więcej mocy niż jakimkolwiek programem. Sterowniki też mają swoje ograniczenia. I nie wpływa to negatywnie na silnik bardziej niz chiptuning. Zrobić np. afn-a "drutami" na 150 km - żaden problem. Zrobić to chiptuningiem i mapami? - pokaż mi takiego (na seryjnych gratach) Znam obie te metody i żeby je zatosować poprawnie trzeba dużo wiedzy o działaniu silnika poszczególnych dupereli i samego sterownika. Są złe boxy i złe programy i odwrotnie. Maksymalny do osiągnięcia wynik da się zrobić tylko łącząc obie te metody, trzeba pisać soft i kilka rzeczy podciągnąc "drutami". ---------- Dodano o 09:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:03 ---------- Jak tak przeszukuje sieć to własnie dochodzę do wniosku iż program jest zbyt agresywny! pomijając moment i moc max moment przy 2000obr w aucie z dwumasem to nie jest bezpieczne Bo masz źle napisany soft kolego. Ja na ten przykład pomimo dosyć cherlawej dwumasy tak poukładałem sobie mapy że obsolutnie nic jej nie grozi. Ale to trzeba usiąsć, chcieć, kikanaście razy sie przejechać i robic korekty aż będzie ok. Dobrych kilka dni. Inaczej się nie da. Na przykład na moim aucie musiałem wykopać sporą dziurę w mapie przy mniej więcej 2700 obr.min aby uspokoić dwumasę. Samo poprowadzenie momentu poniżej granicy wytrzymałości sprężyn dwumasy od 1800 do 3000 nie pomagało. ---------- Dodano o 09:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:11 ---------- Tylko program u markowego tunera. Żadnych oporników. Spalanie hym zależy jak będziesz jeździł. Mi po programie pali powiedzmy że tyle samo, ale ja wykorzystuje ten program Ogólnie tak zważywszy że jakosc przeciętnego programu jest lepsza od jakości przeciętnego druciarstwa opornikami. Ale jeśli ktoś ma kupić druta z allegro za 300 zł a zrobić program za 700 to sam nie wiem co gorsze dla silnika.... ---------- Dodano o 09:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:22 ---------- Witam,w piątek podniosłem moc w moim passacie 1.9 TDI 105 KM BLS modyfikację wykonała firma www.brk-tuning.pl Ładnie zrobili i z głową. ---------- Dodano o 09:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:25 ---------- A ja bym polecal Tobie odrobine przysiasc nad mapami w nowszych sterownikach (od EDC16 w gore) i wtedy moze by dotarlo ze przeplywka juz taka wazna nie jest jak w starym TDI ...:fajny Dokładnie tak A z ciekawostek.. piszę program dla starego tdi w którym wogóle nie będzie przepływki. Przeciez jest jeszcze map-sensor. ---------- Dodano o 09:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:29 ---------- a i AFN z popsuta przepływka nie pójdzie na 140KM No Fucking Way Pójdzie hehe.... ale soft trzeba trochę przerobić i nie da się na gotowca. ---------- Dodano o 09:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:32 ---------- przepływka do czego by nie była jeśli jest niesprawna to trzeba ją wymienić bo gdyby nie była potrzebna to by jej nie dawali...przebite koło też można co 2 dni pompować, po co sklejać Dają to bo to jedyny pewny sposób na kontrole sterowania egr-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #152 Napisano 15 Października 2014 Dajcie prosze kontakt do Rogala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #153 Napisano 18 Października 2014 Zrobić np. afn-a "drutami" na 150 km - żaden problem. Zrobić to chiptuningiem i mapami? - pokaż mi takiego (na seryjnych gratach) Odgrzeje kotleta Ja mam takiego:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igus26 Zgłoś #154 Napisano 29 Października 2014 (edytowane) tak to sobie wymyśliłem passat 2.0 tdi -cr 110 koni chciałbym podnieść w kreatorze mocy do powiedzmy 140-150 koni. Jakieś wskazówki sugestie od użytkowników aut po chipie , rozmawiałem z człowiekiem z kreatora i określił wstępnie koszt oraz to że mój silnik to nic innego tylko zmulona 140 , powiedział że zrobi "mapowanie" i auto będzie zapitalać jak jednostka 140 konna . proszę o jakieś rozsądne wypowiedzi na ten temat bo z tego co widzę to dużo jest wypowiedzi szanownych forumowiczów ale do silnika 105 konnego. Edytowane 29 Października 2014 przez igus26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #155 Napisano 29 Października 2014 Kreatora Mocy omijaj z daleka. Moim zdaniem koleś nie stroi silnika, tylko wgrywa gotowca. U mnie gotowiec się nie sprawdził więc stwierdził, że mam z silnikiem coś nie tak i spławił mnie bez wyjaśnień. I do tego stówę za hamownie ściągnął. Byłem u Darona i dopiero za czwartym przejazdem udało się zestroić na cacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #156 Napisano 30 Października 2014 tak to sobie wymyśliłem passat 2.0 tdi -cr 110 koni chciałbym podnieść w kreatorze mocy do powiedzmy 140-150 koni. Jakieś wskazówki sugestie od użytkowników aut po chipie , rozmawiałem z człowiekiem z kreatora i określił wstępnie koszt oraz to że mój silnik to nic innego tylko zmulona 140 , powiedział że zrobi "mapowanie" i auto będzie zapitalać jak jednostka 140 konna .proszę o jakieś rozsądne wypowiedzi na ten temat bo z tego co widzę to dużo jest wypowiedzi szanownych forumowiczów ale do silnika 105 konnego. Uderz z tym do Darona:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajonc Zgłoś #157 Napisano 13 Sierpnia 2015 Witam. Szukałem na forum, ale nic nie znalazłem. Nowych tematów nie mogę zakładać, więc piszę tutaj. Czy ktoś ma doświadczenia ze zmianą sprzęgła w BKC na jakieś mocniejsze? Zastanawiam się też czy zestaw np od AWX podejdzie do BKC? Pozdrawiam zajonc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumik Zgłoś #158 Napisano 27 Listopada 2015 Witam! Czy ktoś zna dobrego fachowca na Podkarpaciu, potrzebuje podnieść moc i wywalić DPF , EGR . B6 1,9TDI BXE. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #159 Napisano 27 Listopada 2015 Bxe chyba nie ma dpf... Przynajmniej ja nigdy ie widzialem dpf w bxe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumik Zgłoś #160 Napisano 28 Listopada 2015 W moim jest DPF już musiałem przepalać za pomocą VCDS. - - - - - aktualizacja - - - - - Zna moze ktoś tego gościa?? http://allegro.pl/programowe-wylaczenie-zaworu-egr-wszystkie-diesle-i5528067964.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach