Smuggler Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2008 http://moto.allegro.pl/item367360031_wzmacniacz_sily_hamowania_firmy_f1z.html Co to jest za dziwne urzadzenie? to jest cos jak drugie servo hamulcow??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 1 Czerwca 2008 Ani słowa w tej aukcji o sposobie montażu i zasadzie działania, ciekawe jak to działa... Mi osobiście wydaje się że większych tarcz, lepszych klocków czy wydajniejszego serwa zastąpić się tą pompką (na coś takiego wychodzi ze zdjęcia) nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #3 Napisano 1 Czerwca 2008 to to i ja juz wiem, ale mi chodzi raczej zeby servo bylo mocniejsze jak np w golfie IV. tylko wlasnie nie wiem niby jak to dziala... zaklada sie to na przewod podcisnienia co idzie z kolektora do serva czy co? cholera ich wie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 1 Czerwca 2008 Wygląda na to że może być jak piszesz-w efekcie lepsze serwo. Może ktoś się z tym spotkał i się podzieli wrażeniami. Dziwne tylko że opis aukcji taki skąpy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #5 Napisano 1 Czerwca 2008 drogie to to nie jest, ale mam dyga przed kupieniem takiego ustrojswa. kiedys bylem juz bliski przekladania serva z golfa, ale boje sie ze nie bedzie to pasowalo wiec dalem se siana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2008 to nic innego jak zbiornik podcisnienia... puszka na podcisnienie+zaworek jednokierunkowy... zrob sobie eksperyment gaz i hamulec na raz i zobaczysz ze jest roznica, chyba ze masz fabrycznie jednokierunkowy u mnie jest fabrycznie jednokierunkowy w B2 wiec duze prawdopodobienstwo ze tez takowy masz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2008 Jak dla mnie to seryjne hamulce wystarczą i na pewno nie włożył bym żadnego innego wynalazku W końcu chodzi o moje i innych bezpieczeństwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #8 Napisano 2 Czerwca 2008 ja bym wtrynił do mojego kpl hamulce z 2,2 benzyniaka 1,6d ma pełne tarcze 240 i bebny 200mm a 2,2 mial 257 wentylowane+240 pełne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #9 Napisano 10 Czerwca 2008 zbiornik podcisnienia+zawor jednokierunkowy. W 3BG nie do zainstalowania, powod: nie ta srednica wezy !! do serva prowadzi waz, zdaje sie 13mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #10 Napisano 10 Czerwca 2008 Kiedys próbowałem tego w Passacie b-5(3BG) ale nie daje odczuwalnej róznicy. Węze da sie jakos dopasowac kolejnymi przejściówkami ale ten zestaw sparwdza sie lepiej w starszych modelach, z wysłużona pompą podcisnienia albo ze zuzytym juz serwem. Dotego nie ma za wiele miejsca. Zdecydowanie więcej dają lepsze tarcze (np Tarox albo EBC) klocki (Ferrodo DS Perf. lub EBC) i płyn o większej temperaturze wrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 10 Czerwca 2008 takim chinskim szajsem skrocisz sobie droge hamowania moze o 50cm max. przy dobrych wiatrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 11 Czerwca 2008 50cm to tez "COS"....czasem go zabraknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #13 Napisano 21 Czerwca 2008 kwestia taka ze ma niespecjalny sens jesli w instalacji serwa jest fabrycznie zaworek jednokierunkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 22 Czerwca 2008 Nie Ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach