Skocz do zawartości
Smuggler

Poprawa skutecznosci hamulcow??

Rekomendowane odpowiedzi

Ani słowa w tej aukcji o sposobie montażu i zasadzie działania, ciekawe jak to działa...

Mi osobiście wydaje się że większych tarcz, lepszych klocków czy wydajniejszego serwa zastąpić się tą pompką (na coś takiego wychodzi ze zdjęcia) nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to to i ja juz wiem, ale mi chodzi raczej zeby servo bylo mocniejsze jak np w golfie IV. tylko wlasnie nie wiem niby jak to dziala... zaklada sie to na przewod podcisnienia co idzie z kolektora do serva czy co? cholera ich wie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że może być jak piszesz-w efekcie lepsze serwo. Może ktoś się z tym spotkał i się podzieli wrażeniami.

Dziwne tylko że opis aukcji taki skąpy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

drogie to to nie jest, ale mam dyga przed kupieniem takiego ustrojswa. kiedys bylem juz bliski przekladania serva z golfa, ale boje sie ze nie bedzie to pasowalo wiec dalem se siana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nic innego jak zbiornik podcisnienia... puszka na podcisnienie+zaworek jednokierunkowy... zrob sobie eksperyment -> gaz i hamulec na raz i zobaczysz ze jest roznica, chyba ze masz fabrycznie jednokierunkowy ;) u mnie jest fabrycznie jednokierunkowy w B2 wiec duze prawdopodobienstwo ze tez takowy masz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to seryjne hamulce wystarczą i na pewno nie włożył bym żadnego innego wynalazku W końcu chodzi o moje i innych bezpieczeństwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym wtrynił do mojego kpl hamulce z 2,2 benzyniaka :D

1,6d ma pełne tarcze 240 i bebny 200mm a 2,2 mial 257 wentylowane+240 pełne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbiornik podcisnienia+zawor jednokierunkowy. W 3BG nie do zainstalowania, powod: nie ta srednica wezy !! do serva prowadzi waz, zdaje sie 13mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Larson

Kiedys próbowałem tego w Passacie b-5(3BG) ale nie daje odczuwalnej róznicy. Węze da sie jakos dopasowac kolejnymi przejściówkami ale ten zestaw sparwdza sie lepiej w starszych modelach, z wysłużona pompą podcisnienia albo ze zuzytym juz serwem. Dotego nie ma za wiele miejsca. Zdecydowanie więcej dają lepsze tarcze (np Tarox albo EBC) klocki (Ferrodo DS Perf. lub EBC) i płyn o większej temperaturze wrzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takim chinskim szajsem skrocisz sobie droge hamowania moze o 50cm max. przy dobrych wiatrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50cm to tez "COS"....czasem go zabraknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwestia taka ze ma niespecjalny sens jesli w instalacji serwa jest fabrycznie zaworek jednokierunkowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności