piter132 Zgłoś #61 Napisano 21 Lutego 2013 już fotel demontowałem i po doginałem styki w kostce i dalej lipa , wsadzałem opornik 2,2ohm przed i za taśmą i dalej lipa i już sam nie wiem co jest z tym błędem , zostaje mi tylko kabel od taśmy do sterownika sprawdzić bo sumie błąd mi się zapalił jak wymieniałem czujnik stopu to może coś tam wzruszyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #62 Napisano 22 Lutego 2013 U mnie znowu to samo. Przejechałem się po dziurach i kontrolka się pali. Na VAGu w blokach pomiarowych, w bolku gdzie można zobaczyć oporność na poszczególnych poduszkach w pierwszym okienku (odpowiedzialnym za poduchę kierowcy) miga na zmianę "correct" i "to high". Czy możliwe, że winna jest sama poduszka? Wymieniłem znowu taśmę i wiązkę, nic nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio 2516 Zgłoś #63 Napisano 1 Marca 2013 witam a ja mam taki problem w czasie jazdy zapalił się air bag zaden komputer nie widzi błędów co to może być prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #64 Napisano 1 Marca 2013 Jeżeli chodzi o złącza na drodze poduszka - sterownik to między poduszkami pasażera i kierowcy w kokpicie i kierownicy jest jeszcze łącznie po lewej i prawej stronie w nogach, za osłonami tam gdzie jest sporo kabli, żółte 2pin złączki. Mi to właśnie na tych łączeniach potrafi coś nie stykać i pokazuje za dużą rezystancję jak ruszę kablami to jest ok. Sugeruje to najpierw sprawdzić niż wymieniać taśmę kierownicy. Kolego Radosławie a czy łączy się w ogóle VAG ze sterownikiem poduszek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #65 Napisano 14 Marca 2013 A w którym miejscu dokładnie jest to złącze? Czy możliwe że mam problem pod fotelem kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #66 Napisano 14 Marca 2013 Nie dawno u mnie się pojawiły dwa błędy mianowicie : 01218 - Side Airbag Igniter Passenger Side N200 33-10 Resistance too Low - Intermittent oraz 01228 - Airbag Cut Off Switch for Passenger Side E224 25-10 Unknown Switch Condition - Intermittent To co oznaczają to wiem . Znalazłem na forum , że wystarczy psiknąć preparatem Kontakt S wtyczki pod siedzeniem i może to pomóc , u mnie nie pomogło . Przejechałem 10km i znowu wywaliło błąd . Co teraz zrobić ? Może lutowanie na stałe ? Co radzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #67 Napisano 15 Marca 2013 Ja wymieniłem już zwijacz na kolumnie kierownicy i było OK kilka dni. Później znów błędy 'resistance too high'. Na oporniku zamiast poduszki kierowcy było OK więc włożyłem inną poduszkę. Na starej miałem właśnie na zmianę 'correct ' i 'resistance too high' a na tej wymienionej niby OK. Jednak od czasu do czasy zapala mi kontrolkę, którą muszę kasować VAG'em. Podany wyżej pomysł ze sprawdzeniem kostki żółtej w lewym słupku jest ciekawy. Sam zastanawiałem się gdzie te kable biegną, więc i tam muszę zaglądnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #68 Napisano 15 Marca 2013 Jeżeli wywala błąd poduszki w kierownicy to pod siedzeniem nie ma co szukać tylko po lewej stronie w nogach kierowcy odkręcić osłonę plastikową, będzie tam multum kostek w tym zaraz na wierzchu żółta. U mnie też co jakiś czas wywala błąd który muszę kasować i na 100% właśnie ma to związek z tą kostką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu1105 Zgłoś #69 Napisano 17 Marca 2013 Mam pytanko czy da się samemu skasować palącą się ciągle kontrolkę od poduszek na pulpicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #70 Napisano 17 Marca 2013 Da się VAG'iem. Lecz jeśli coś jest nie tak, to znów wywali błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #71 Napisano 19 Marca 2013 Mówcie co chcecie, ale u mnie uporałem sie w końcu z błędem. Po wielkich bataliach postanowiłem zajrzeć pod fotel. Okazało się że ktos nieporadnie przekładał już kostkę od poduchy i metoda na skrętkę połączył kable w taki sposób że czarny był teraz dosyć luźny. Po zlutowaniu wszystkiego kontrolka zgasła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #72 Napisano 19 Marca 2013 Nie dawno u mnie się pojawiły dwa błędy mianowicie : 01218 - Side Airbag Igniter Passenger Side N200 33-10 Resistance too Low - Intermittent oraz 01228 - Airbag Cut Off Switch for Passenger Side E224 25-10 Unknown Switch Condition - Intermittent To co oznaczają to wiem . Znalazłem na forum , że wystarczy psiknąć preparatem Kontakt S wtyczki pod siedzeniem i może to pomóc , u mnie nie pomogło .Dodatkowo sprawdziłem kostkę przy nogach pasażera tą żółtą. Przejechałem 10km i znowu wywaliło błąd . Co teraz zrobić ? Może lutowanie na stałe ? Co radzicie ? ponawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #73 Napisano 19 Marca 2013 Podoginac piny pod siedzeniem. Z czasem sie luzuja i chwilowy brak zlacza powoduje blad poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #74 Napisano 19 Marca 2013 ok , spróbuje jak wkońcu śnieg przestanie padać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #75 Napisano 11 Kwietnia 2013 Podoginałem styki itp i dalej to samo . Co teraz można bybyło zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #76 Napisano 16 Lipca 2013 ja w swoim odpiołem aku i też nie pomogło, a po kompa bede mógł podłączyć dopiero we wrześniu. mam nadzieje że do tego czasu nic sie nie wydaży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #77 Napisano 17 Lipca 2013 Nawet jeśli z poduszką już jest OK to błąd w sterowniku pozostanie do wykasowania i odpięcie akumulatora nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel51a Zgłoś #78 Napisano 31 Grudnia 2013 Witam! Mam problem z moim passatem b5 z 1998r. po wpadnięciu w dziure świeci mi kontrolka na desce airbag,mam skaner diagnostyczny u281 i po podłaczeniu jest kod 588=zapalnik poduszki kierowcy, juz 1 wymieniałem tasiemke i żółty kabelek i pól roku było ok a teraz mam kupiona tasiemke ze szrotu i za chony niie moge wykasowac tego błedu podaje sie juz..prosze o pomoc ---------- Dodano o 16:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:11 ---------- dodam tylko ze jak na tej nowej taśnie ze szrotu po obruceniu wtyczek da sie ten bład wykasowac jak tylko podłacze do własciwej kolejnosci znow blad wyskakuje. PROSZĘ O POMOC!!!powoli mnie wykańcza ta usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #79 Napisano 31 Grudnia 2013 Miałem podobnie tylko, że u mnie kontrolka airbag zapalała się sama z siebie. Wymieniłem ten zwijacz pod kierownicą i było jakiś czas OK, Później znów problem z kontrolką. U mnie wywalało w blokach pomiarowych Resistance Too High, czyli zbyt duża rezystancja. Na kilka dni zamontowałem zamiast poduszki opornik, skasowałem błąd i było OK. Ostatecznie wymieniłem poduszkę w kierownicy i jak dotychczas jest OK. Być może masz coś nie tak z kabelkami. Dziwi mnie to co napisałeś na koniec o obróceniu wtyczki. Tego nie rozumiem. U mnie jedyną wtyczkę, którą dało się obrócić była chyba ta w samej poduszce. Taka żółta i do tego rozbieralna. Z tego co pamiętam to wewnątrz jest jakaś mała cewka czy coś w tym stylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel51a Zgłoś #80 Napisano 2 Września 2014 Witam! Znow mam problem z kodem bledu 588. wymieniona tasma, kabelek łączacy tasme z poduszka i wywala blag. Dzis przylutowalem przed tasiemka airbag-u opornik przez chwile bylo dobrze i znow bląd powraca- CO TO MOZE BYC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach