grog Zgłoś #41 Napisano 9 Października 2010 Witam - mam od kilku dni Airbag Fehler - bład 588 - za duża rezystancja. Z tego co wyczytałem, może być uszkodzony pierścien pod kierownicą (zerwana taśma), poduszka, lub któraś z wiązek przewodów. Auto ma ESP i ABS i te systemy działają prawidłowo. Czy dobrze kombinuje - że jezeli byłaby zerwana taśma - to z duzym prawdopodobienstwem były by także błędy ESP i/lub ABS. Tak więc w pierwszej kolejności powinienem skupić się wiązce np od tego piersciena do poduszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #42 Napisano 9 Października 2010 Błąd 00588 oznacza trzy możliwe problemu: 1. Poduszka kierowcy, 2. Uszkodzenie/awaria taśmy pod kierownicą - najczęstsza przyczyna, 3. Uszkodzenie okablowania do samego poduchy kierowcy. Oczywiście błąd 00588 to strona kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #43 Napisano 10 Października 2010 Witam - mam od kilku dni Airbag Fehler - bład 588 - za duża rezystancja. 3. Uszkodzenie okablowania do samego poduchy kierowcy. ja właśnie miałem taki błąd i okazała się uszkodzona wiązka od poduchy płaciłem za tą wiązkę w aso coś ponad 80pln z tym, że wtedy ceny były niższe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #44 Napisano 3 Stycznia 2011 Mam problem, wyskakuje mi komunikat airbag fehler. Podłaczyłem vaga i pojawia się błąd: 1578 - Nie znany kod błędu, obwód przerwany - błąd sporadyczny. Nie da się usunąć błędu, ciągle się pojawia. Czy przyczyna może być to że wymieniałem lampkę sufitową od Passata W8 ? Przed weekendem kupiłem lampkę w ASO odłączyłem swoją a że nie miałem czasu podłączyć nowej zostawiłem Passka na parę dni w garażu z odłączoną lampka. Kiedy go odpalałem wyskoczył mi ten błąd.W mojej lampce świecił się na żółto napis aribag. Może te kabelki od tej żółtej lampki trzeba było zmostkować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #45 Napisano 3 Stycznia 2011 Używasz wyjątkowo starej wersji VAG-COMa, skoro nie potrafi zinterpretować błędu 01578. Prawdopodbnie jest to błąd: 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp: Passenger Side (K145) Czy Twój sterownik AirBag ma numer: 6Q0 909 605 A? Jeśli tak, to Twój fejs pomógł go "ubić" i stąd kontrolka o błędzie poduszek. Problem dotyczył aut z lat 2000/2001, ale może ktoś po dzwonku pokusił się o podmianę AirBag sensora na starszy? A tak w ogóle, to przyjrzyj się poduszce po stronie pasażera. Zdejmij prawą zaślepkę po otwarciu drzwi przy konsoli i skontroluj okablowanie. To jest zwykle najczęstszy błąd i problem świecącego AirBaga. Chyba, że masz możliwość deaktywacji poduszki pasażera i to właśnie zrobiłeś. Stąd również może być ten błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #46 Napisano 3 Stycznia 2011 Używasz wyjątkowo starej wersji VAG-COMa, skoro nie potrafi zinterpretować błędu 01578. Prawdopodbnie jest to błąd: Pierwszy raz bawiłem się Vagiem. VW Tool nie chciał się włączyć dopiero Polski Vag zadziałał. Czy Twój sterownik AirBag ma numer: 6Q0 909 605 A? Jeśli tak, to Twój fejs pomógł go "ubić" i stąd kontrolka o błędzie poduszek. Problem dotyczył aut z lat 2000/2001, ale może ktoś po dzwonku pokusił się o podmianę AirBag sensora na starszy? Ale jak mój fejs miał go ubić skoro nigdy wcześniej nie podłączałem Vaga bo nie miałem takiej potrzeby. Dopiero kiedy pojawił się ten błąd. Jakiś czas temu miałem dzwon wystrzeliła poducha kierowcy i boczna poducha w fotelu również kierowcy. Wszystko było naprawione. Sterownik nie był wymieniany tylko naprawiony. A tak w ogóle, to przyjrzyj się poduszce po stronie pasażera. Zdejmij prawą zaślepkę po otwarciu drzwi przy konsoli i skontroluj okablowanie. To jest zwykle najczęstszy błąd i problem świecącego AirBaga. Chyba, że masz możliwość deaktywacji poduszki pasażera i to właśnie zrobiłeś. Stąd również może być ten błąd. Sprawdzałem dzisiaj to okablowanie i wszystko wygląda OK. Również pokrętło jest ustawione na ON. Problem pojawił się po wymianie tej lampki sufitowej. Może w tym leży przyczyna przerwanego obwodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedy Zgłoś #47 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Ta seria sterowników po "ubiciu" miała chyba inne objawy tzn. błędy.sipowitz zauważ że rok produkcji tego Passata to 2004. do: sZuw4X Zapala Ci się kontrolka od wyłączania AIRBAG po przekręceniu zapłonu? Ewentualnie wyłącz poduszkę pasażera i sprawdź czy owa kontrolka się pali. Szczerze powiedziawszy spróbowałbym podłączyć się czymś innym. Bo skoro błąd jest sporadyczny to powinien dać się usunąć. Na moje to lampka nie ma nic wspólnego z systemem SRS. Ale dla spokojnej głowy podłącz starą lampkę i spróbuj wtedy skasować błąd. Edytowane 4 Stycznia 2011 przez speedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #48 Napisano 4 Stycznia 2011 Z tego właśnie co pamiętam to po przekręceniu na OFF też występuje ten błąd. Lampkę już mam przygotowaną będę jutro sprawdzał co się dzieje A możesz mi polecić jakiś program jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #49 Napisano 4 Stycznia 2011 A możesz mi polecić jakiś program jeszcze? VAG-COM 311.2 lub VCDS z kablem HEX-CAN+USB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #50 Napisano 5 Stycznia 2011 No i tak jak przypuszczałem wszystkiemu winna jest stara lampka a dokładnie moduł odpowiedzialny za żółty napis AIRBAG OFF. Po podłączeniu samego modułu od napisu błąd daje się skasować. Tyle osób na forum wymieniało tą lampkę na W8 i nikt nie miał tego problemu co ja? Teraz co z tym zrobić? Mogę zmostkować razem te dwa kabelki od tej lampki? Czy lepiej zaizolować cały moduł taśma i wrzucić gdzieś do środka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #51 Napisano 5 Stycznia 2011 Widzisz, bo zapewne nikt z czytających nie wpadł na pomysł, że w Twoim modelu jest ukryty pstryczek od airbag w lampce. Najprościej sprawdź które piny zwiera pstryczek i zmostkuj je. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #52 Napisano 5 Stycznia 2011 No i tak jak przypuszczałem wszystkiemu winna jest stara lampka a dokładnie moduł odpowiedzialny za żółty napis AIRBAG OFF.Po podłączeniu samego modułu od napisu błąd daje się skasować. Tyle osób na forum wymieniało tą lampkę na W8 i nikt nie miał tego problemu co ja? Teraz co z tym zrobić? Mogę zmostkować razem te dwa kabelki od tej lampki? Czy lepiej zaizolować cały moduł taśma i wrzucić gdzieś do środka? widocznie nikt wymieniający lampkę na wersję w8 nie miał lampki z kontorlką airbag-u możesz w jedną z zaślepek (zamiast klawisza) w konsoli środkowej wrzeźbić ikonkę airbag off z lampki i tam wsadzić tą płytkę z diodami możesz także poszukać również klawisza od sharana z napisem pass airbag of pokazany na TEJ stronce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #53 Napisano 5 Stycznia 2011 Mr. X świetny pomysł tak właśnie zrobię Dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzygit56 Zgłoś #54 Napisano 31 Stycznia 2011 witam wszystkich mam problem z air bakiem pasazera wyskakuje blad zaplonika po wykasowaniu wagiem jest ok ale po przejechaniu kilkadziesiat kilometrow i gdzies na diure wpadne zapala sie znaowu moze ktos podpowie gdzie szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #55 Napisano 11 Stycznia 2013 witam czy moze ktos z was mi podpowiedziec jak i czy jes to mozliwe - sprwdzenie poduszki, sensora, tasme i pasy bezpieczenstaw czy sa sprawne bo kontrolka swieci a vag nie wiele mowi czego szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #56 Napisano 16 Stycznia 2013 góra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #57 Napisano 31 Stycznia 2013 U mnie jeż jest błąd 588. Pojawił się po wymianie nagrzewnicy. VAG pokazuje za wysoką oporność. Wymieniłem taśmę w kierownicy i nic nie pomogło. Taśmę sprawdziłem i nie ma przerwy. Czy jest możliwość że coś się poluzowało w jakiejś kostce? Dokąd prowadzi wiązka od taśmy? W którym miejscu się łączy z czymś innym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #58 Napisano 2 Lutego 2013 Nie wiem co to za czary, ale odłączyłem wtyczkę od sensora na jakieś dwie-trzy godziny i kontrolka zgasła. Może to dlatego że pogmerałem wtyczką, a może Paszczak uznał że dosyć mi nerw popsuł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #59 Napisano 4 Lutego 2013 witam, mam również błąd 588 zbyt duża oporność i nie da się go wykasować , czytałem że często pada taśma , ale ją wymieniłem i dalej bez zmian , nie wiem czy zainwestować w samą wiązkę od poduszki czy razem z poduszką na allegro szukać, bo to kolejna przyczyna może być a nie mam żadnych mierników aby sprawdzić te wiązki , ktoś coś doradzi jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piechu Zgłoś #60 Napisano 21 Lutego 2013 Miałem tak jeszcze w A4. Ten sam feler z kostką pod fotelem. Dobrze przeczyścić kostkę i styki plus popsikać Kontaktem albo podobnym preparatem rozp. tlenki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach