Matyk Zgłoś #21 Napisano 21 Maja 2010 Mam pytanie, czy tym kablem połączę mojego paska z czujnikiem abs z golfa 3 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #22 Napisano 21 Maja 2010 jak są takie same to wiadomo ze da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #23 Napisano 21 Maja 2010 połączę mojego paska z czujnikiem abs z golfa 3 ?? Może tak...ale sam czujnik może nie pasować przy obudowie zwrotnicy...inna średnica lub długość samego czujnika...przymierzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matyk Zgłoś #24 Napisano 21 Maja 2010 (edytowane) Nie mierzyłem > kieruje się tym tematem > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79653 nie wiem czy opłaca się kombinować, znalazłem na allegro nowy czujnik (taki jaki potrzebuje) za 84 zł + przesyłka to wyjdzie mnie 100 zł taką cenę ewentualnie mogę jeszcze dać... (w sklepie powiedzieli mi 310zł) Edytowane 21 Maja 2010 przez Matyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 21 Maja 2010 nie wiem czy opłaca się kombinować, Nie opłaca... znalazłem na allegro nowy czujnik (taki jaki potrzebuje) Zatem w czym problem...? Ja u TEGO gościa ostatnio kupowałem,wyszło niecałe100 zł...czujnik działa aż miło... Tylko kabel jakiś taki plasticzkowy..oryginalny jest bardziej elastyczny-gumowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koszi Zgłoś #26 Napisano 17 Lipca 2010 Witam. Mam taki problem. Od kilku dni zaczęła mi się świecić kontrolka ABS'u. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym zapaleniu silnika gasła i po jakimś czasie znowu się zapalała. Czasem jak odpaliłem autko to od razu się zapalała. Korzystając dzisiaj z okazji że zmieniałem olej podpiąłem sie u kumpla pod kompa i pokazały się błedy: 00285 - czujnik przedni prawy 00290 - czujnik tylny lewy Skasowaliśmy błędy i pojechałem się przejechać. Po chwili kontrolka ABS'u znowu się zapaliła, podłączyliśmy ponownie pod kompa i ponownie te same błędy jednocześnie.Drugi raz to skasowaliśmy błędy o po kilku km znowu te same błędy. Mam więc do was pytanko czy muszę wymienić obydwa czujniki czy może po kodach tych błędów odczytałby ktoś z was czy jest jakaś inna przyczyna która pokazuje obydwa czujniki naraz? Dodam że jakiś tydzień może dwa temu zmieniałem gumy na wahaczach i osłoną przegubu prawego bo popękała i wyrzygało smar na zewnątrz w tym też na czujnik ABS'u którego dotyczy błąd. Odpinałem czujnik od kabla ale w środku był suchy. Czy to może być przyczyną tych błędów? Aha i jeszcze jedno jak jechałem dzisiaj wieczorkiem to ABS nie świecił się ale jak hamowałem to przy końcu hamowania pedał hamulca nagle i gwałtownie podnosił się do góry i włączał się ABS mimo iż nie powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #27 Napisano 17 Lipca 2010 Ksiazkowa oznaka niesprawnego czujnika(czujnikow)....najprosciej sprawdzic omomierzem ,jesli opr jest mniejszy (lub wiekszy) ,czyli inny niz 1-1.4 kohma to czujnik do wymiany....przy niesprawnym lewym tylnym mialem te same objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koszi Zgłoś #28 Napisano 17 Lipca 2010 Ale żeby obydwa naraz? I mierzy się na zapalonym silniku czy nie czy może tylko sam zapłon włączony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #29 Napisano 17 Lipca 2010 a dleczego nie....moze jeden padl we wtorek a drugi w czwartek ...zarowki tez z reguly leca parami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koszi Zgłoś #30 Napisano 19 Lipca 2010 Dzisiaj wziąłem miernik w łapę i dokonałem pomiaru czujników ABS'u i tak oto przedstawiają się wyniki pomiaru: LP - 1112 PP - 1192 LT - nie dało się wykonać pomiaru PT - 1089 00285 - czujnik przedni prawy 00290 - czujnik tylny lewy Z wskazań błędów na komputerze wynikało że do wymiany są czujniki PP i LT a po pomiarach miernikiem okazało się że czujnik PP jest ok. Jest taka możliwość żeby czujnik tylny lewy przez swoje uszkodzenie wskazywał też na błąd czujnika prawego przedniego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dibcio Zgłoś #31 Napisano 19 Lipca 2010 Siema Koszi , Ty tutaj ?? hehe Słuchaj , jeżeli ten czujnik Ci raz tak wskazuje , a później inaczej to możliwe też że jest już na wykończeniu , bo to że miernikiem go sprawdziłeś to w danym momencie może być git , ale jak odpalisz auto i komputer abs'u robi test i koła zaczynają się kręcić itd. , to wtedy komp może chwytać błąd. Więc raczej oba wymienić trzeba i z głowy będzie na dłuuuugi czas , a nie jest to dużo koszt. Mi padł jeden czujnik a za miesiąc drugi , więc widać że lubią padać parami albo w bardzo krótkich odstępach czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LowRiders Zgłoś #32 Napisano 22 Sierpnia 2010 Witam. a co gdy kontrolka ABSu świeci się bez przerwy. Tydzień temu były wymieniane klocki i tarcze z przodu, czy mogło to być przyczyną ? ABS zaświecił się dziś i świeci się podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #33 Napisano 22 Sierpnia 2010 ABS zaświecił się dziś i świeci się podczas jazdy. VAG prawdę ci powie! Gdyby przy wymianie klocków ktoś zwalił robotę (za dużo tam się nie da zepsuć) to by ABS świecił się zaraz po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekkk Zgłoś #34 Napisano 22 Sierpnia 2010 kolego adams tez ma taki problem kontrolka absu sie zapala podczas jazdy i ztego co czytałem to chce kupic vaga oto załanczam linki z allegro ktorego vaga wybrac to ma byc do passata b4 a w przyszłosci słuzyc do golfa 3 bo brat chce kupic wiec chce kupic taki zeby był dla mnie i dla brata oto linki http://allegro.pl/item1184070963_vag_kkl_golf_passat_audi_skoda_interfejs_progr_usb.html http://allegro.pl/item1193251095_vag_kkl_interfejs_golf_iii_iv_passat_audi_com_409.html http://allegro.pl/item1190200659_vag_kkl_golf_iii_iv_passat_b5_progr_pl_usb_v_xp.html ---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:00 ---------- oto jeszcze inne linki http://allegro.pl/item1192822489_vag_com_kkl_interfejs_passat_audi_vw_golf_skoda_pl.html pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DULUŚ Zgłoś #35 Napisano 22 Sierpnia 2010 witam nie chce zakladac nowego watku, wiec sie podepne,u mnie tez swieci na kontrolka od absu pomiezylem czujniki wszystkie wydaja sie ok, styki przelecialem kontaktem przy przednich czujnikach tez,przy pompie podmienilem sterownik z pod sidzenia tylniego dalej to samo, w dodatku brak komunikacji z vag, w piatek sam sie naprawil,dzis juz znowu nie dziala juz nie wime gdzie szukac moze cos doradzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #36 Napisano 22 Sierpnia 2010 witam nie chce zakladac nowego watku, wiec sie podepne,u mnie tez swieci na kontrolka od absu pomiezylem czujniki wszystkie wydaja sie ok, styki przelecialem kontaktem przy przednich czujnikach tez,przy pompie podmienilem sterownik z pod sidzenia tylniego dalej to samo, w dodatku brak komunikacji z vag, w piatek sam sie naprawil,dzis juz znowu nie dziala juz nie wime gdzie szukac moze cos doradzicie sprawdź czy to naprawianie jest zależne od temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekkk Zgłoś #37 Napisano 23 Sierpnia 2010 kolego adams o co chodzi "sprawdź czy to naprawianie jest zależne od temperatury" a co z mim zapytaniem jaki vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #38 Napisano 23 Sierpnia 2010 vag - podpięcie pod komputer i odczytanie błędów a z ta temperaturą, to jak mi pompa klękała to działała jak było jej ciepło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DULUŚ Zgłoś #39 Napisano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) jest mozliwe ze klęka ten silniczek taki jak by?idzie do niego szeroka wtyczka na 4 piny 2 skrajne szerokie i 2 srodkowe waskie,znowu 5 dni dzialal i juz nie dziala zaczyna mnie to coraz bardziej denerwowac ale nie wiem za co sie zlapac juz,nie zwrocilemuwagi zeby ze wzgledu na temperature mu sie cos dzial;/ podpowiedzcie cos madrego nie wiem czy to wazne ale z 2 miesiace temu wymienialem plyn chamulcowy ale do tego czasu wszystko działało jak nalezy ale teraz juz 2 tydzien nie mam absu, i nadal brak kontaktu z vag nie moze sie polaczyc silnik sie laczy a abs nie Edytowane 4 Września 2010 przez DULUŚ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DULUŚ Zgłoś #40 Napisano 9 Września 2010 dodam jeszcze ze dzis sprawdzalem przekazniki 179 i 79 po zdjeciu obudowy z przekaznika 179,i zlaczeniu stykow na wlaczonym zaplonie buczy pod maska pewnie pompka absu ,ale problem jest taki ze po wlaczeniu zaplonu przekazniki sie nie zalaczaja, i brak kontaktu z VAG,do tych przekaznikow ida kable sygnalowe bodajze szaro czarny czerwono brazowy?czy jakos tak z tego co sie dopatrzylem ida one od skrzynki z bezpiecznikami, i eraz moje pytanie co moze byc przyczyna ze te przekazniki nie zalaczaja ma ktos jakis schemat instalacji ABS??I CZY STACYJKA POKAJE SYGNAL??PRZYCZYNA MOZE BYC USZKODZONA WTYCZKA STACYJKI??PODPOWIEDZCIE COS:glaszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach