Skocz do zawartości
adamo88

zapalajaca sie kontrolka ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, czy tym kablem

1043150351

połączę mojego paska z czujnikiem abs z golfa 3 ??

czujnik-abs-przod-prawy_216.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak są takie same to wiadomo ze da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
połączę mojego paska z czujnikiem abs z golfa 3 ??

Może tak...ale sam czujnik może nie pasować przy obudowie zwrotnicy...inna średnica lub długość samego czujnika...przymierzałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mierzyłem > kieruje się tym tematem > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79653

nie wiem czy opłaca się kombinować, znalazłem na allegro nowy czujnik (taki jaki potrzebuje) za 84 zł + przesyłka to wyjdzie mnie 100 zł :)

taką cenę ewentualnie mogę jeszcze dać... (w sklepie powiedzieli mi 310zł)

Edytowane przez Matyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy opłaca się kombinować,

Nie opłaca...

znalazłem na allegro nowy czujnik (taki jaki potrzebuje)

Zatem w czym problem...?

Ja u TEGO gościa ostatnio kupowałem,wyszło niecałe100 zł...czujnik działa aż miło...

Tylko kabel jakiś taki plasticzkowy..oryginalny jest bardziej elastyczny-gumowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam taki problem.

Od kilku dni zaczęła mi się świecić kontrolka ABS'u. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym zapaleniu silnika gasła i po jakimś czasie znowu się zapalała. Czasem jak odpaliłem autko to od razu się zapalała.

Korzystając dzisiaj z okazji że zmieniałem olej podpiąłem sie u kumpla pod kompa i pokazały się błedy:

 

00285 - czujnik przedni prawy

00290 - czujnik tylny lewy

 

Skasowaliśmy błędy i pojechałem się przejechać. Po chwili kontrolka ABS'u znowu się zapaliła, podłączyliśmy ponownie pod kompa i ponownie te same błędy jednocześnie.Drugi raz to skasowaliśmy błędy o po kilku km znowu te same błędy.

Mam więc do was pytanko czy muszę wymienić obydwa czujniki czy może po kodach tych błędów odczytałby ktoś z was czy jest jakaś inna przyczyna która pokazuje obydwa czujniki naraz?

Dodam że jakiś tydzień może dwa temu zmieniałem gumy na wahaczach i osłoną przegubu prawego bo popękała i wyrzygało smar na zewnątrz w tym też na czujnik ABS'u którego dotyczy błąd. Odpinałem czujnik od kabla ale w środku był suchy. Czy to może być przyczyną tych błędów?

 

Aha i jeszcze jedno jak jechałem dzisiaj wieczorkiem to ABS nie świecił się ale jak hamowałem to przy końcu hamowania pedał hamulca nagle i gwałtownie podnosił się do góry i włączał się ABS mimo iż nie powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ksiazkowa oznaka niesprawnego czujnika(czujnikow)....najprosciej sprawdzic omomierzem ,jesli opr jest mniejszy (lub wiekszy) ,czyli inny niz 1-1.4 kohma to czujnik do wymiany....przy niesprawnym lewym tylnym mialem te same objawy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby obydwa naraz?

I mierzy się na zapalonym silniku czy nie czy może tylko sam zapłon włączony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dleczego nie....moze jeden padl we wtorek a drugi w czwartek ;)...zarowki tez z reguly leca parami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wziąłem miernik w łapę i dokonałem pomiaru czujników ABS'u i tak oto przedstawiają się wyniki pomiaru:

LP - 1112

PP - 1192

LT - nie dało się wykonać pomiaru

PT - 1089

 

00285 - czujnik przedni prawy

00290 - czujnik tylny lewy

 

Z wskazań błędów na komputerze wynikało że do wymiany są czujniki PP i LT a po pomiarach miernikiem okazało się że czujnik PP jest ok.

Jest taka możliwość żeby czujnik tylny lewy przez swoje uszkodzenie wskazywał też na błąd czujnika prawego przedniego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema Koszi , Ty tutaj ?? hehe :P

Słuchaj , jeżeli ten czujnik Ci raz tak wskazuje , a później inaczej to możliwe też że jest już na wykończeniu , bo to że miernikiem go sprawdziłeś to w danym momencie może być git , ale jak odpalisz auto i komputer abs'u robi test i koła zaczynają się kręcić itd. , to wtedy komp może chwytać błąd. Więc raczej oba wymienić trzeba i z głowy będzie na dłuuuugi czas , a nie jest to dużo koszt.

Mi padł jeden czujnik a za miesiąc drugi , więc widać że lubią padać parami albo w bardzo krótkich odstępach czasu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

a co gdy kontrolka ABSu świeci się bez przerwy.

Tydzień temu były wymieniane klocki i tarcze z przodu, czy mogło to być przyczyną ?

ABS zaświecił się dziś i świeci się podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ABS zaświecił się dziś i świeci się podczas jazdy.

 

VAG prawdę ci powie! Gdyby przy wymianie klocków ktoś zwalił robotę (za dużo tam się nie da zepsuć) to by ABS świecił się zaraz po wymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego adams tez ma taki problem kontrolka absu sie zapala podczas jazdy i ztego co czytałem to chce kupic vaga oto załanczam linki z allegro ktorego vaga wybrac to ma byc do passata b4 a w przyszłosci słuzyc do golfa 3 bo brat chce kupic wiec chce kupic taki zeby był dla mnie i dla brata oto linki

http://allegro.pl/item1184070963_vag_kkl_golf_passat_audi_skoda_interfejs_progr_usb.html

http://allegro.pl/item1193251095_vag_kkl_interfejs_golf_iii_iv_passat_audi_com_409.html

http://allegro.pl/item1190200659_vag_kkl_golf_iii_iv_passat_b5_progr_pl_usb_v_xp.html

 

---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

 

oto jeszcze inne linki

http://allegro.pl/item1192822489_vag_com_kkl_interfejs_passat_audi_vw_golf_skoda_pl.html

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam nie chce zakladac nowego watku, wiec sie podepne,u mnie tez swieci na kontrolka od absu pomiezylem czujniki wszystkie wydaja sie ok, styki przelecialem kontaktem przy przednich czujnikach tez,przy pompie podmienilem sterownik z pod sidzenia tylniego dalej to samo, w dodatku brak komunikacji z vag, w piatek sam sie naprawil,dzis juz znowu nie dziala juz nie wime gdzie szukac moze cos doradzicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam nie chce zakladac nowego watku, wiec sie podepne,u mnie tez swieci na kontrolka od absu pomiezylem czujniki wszystkie wydaja sie ok, styki przelecialem kontaktem przy przednich czujnikach tez,przy pompie podmienilem sterownik z pod sidzenia tylniego dalej to samo, w dodatku brak komunikacji z vag, w piatek sam sie naprawil,dzis juz znowu nie dziala juz nie wime gdzie szukac moze cos doradzicie

 

sprawdź czy to naprawianie jest zależne od temperatury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego adams o co chodzi "sprawdź czy to naprawianie jest zależne od temperatury" a co z mim zapytaniem jaki vag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vag - podpięcie pod komputer i odczytanie błędów

 

a z ta temperaturą, to jak mi pompa klękała to działała jak było jej ciepło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest mozliwe ze klęka ten silniczek taki jak by?idzie do niego szeroka wtyczka na 4 piny 2 skrajne szerokie i 2 srodkowe waskie,znowu 5 dni dzialal i juz nie dziala zaczyna mnie to coraz bardziej denerwowac ale nie wiem za co sie zlapac juz,nie zwrocilemuwagi zeby ze wzgledu na temperature mu sie cos dzial;/ podpowiedzcie cos madrego nie wiem czy to wazne ale z 2 miesiace temu wymienialem plyn chamulcowy ale do tego czasu wszystko działało jak nalezy ale teraz juz 2 tydzien nie mam absu, i nadal brak kontaktu z vag nie moze sie polaczyc silnik sie laczy a abs nie

Edytowane przez DULUŚ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze ze dzis sprawdzalem przekazniki 179 i 79 po zdjeciu obudowy z przekaznika 179,i zlaczeniu stykow na wlaczonym zaplonie buczy pod maska pewnie pompka absu ,ale problem jest taki ze po wlaczeniu zaplonu przekazniki sie nie zalaczaja, i brak kontaktu z VAG,do tych przekaznikow ida kable sygnalowe bodajze szaro czarny czerwono brazowy?czy jakos tak z tego co sie dopatrzylem ida one od skrzynki z bezpiecznikami, i eraz moje pytanie co moze byc przyczyna ze te przekazniki nie zalaczaja ma ktos jakis schemat instalacji ABS??I CZY STACYJKA POKAJE SYGNAL??PRZYCZYNA MOZE BYC USZKODZONA WTYCZKA STACYJKI??PODPOWIEDZCIE COS:glaszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności