Misio Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2008 Witam. Chciałbym zamontować do swojego paka jakis mocniejszy motorek. Aktualnie mam 1,8 RP w doskonałym stanie ale wolałbym wiecej mocy. Jaki sielniczek byscie proponowali zeby za duzo nie przerabiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #2 Napisano 22 Maja 2008 a moze TURBINKA??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2008 O jaką turbinke chodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #4 Napisano 22 Maja 2008 chodzi mi o doładowanie tego silnika soft turbo bez wymiany tłoków itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #5 Napisano 22 Maja 2008 Jakby to wyglądało?? Z tym silnikiem nie idzie nic zrobić. Jest na monowtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2008 Glowica od 1.8 ma wielopunktowym i masz ponad 100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #7 Napisano 26 Maja 2008 Czytałem ze mozna zalozyc glowice od G60 ma wieksze zawory. Ale jak duza roznica bedzie podczas jazdy no i kąd wziąść taka głowice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #8 Napisano 7 Czerwca 2008 moto.allegro.pl. kup glowice, wyremontuj i masz jak nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieter25 Zgłoś #9 Napisano 7 Czerwca 2008 niewarta skórka za wyprawke przy zmianie glowicy od wielopunkta ida dalsze przeróbki instalacji elektrycznej pompy paliwa sterownika silnika itp. po wymiane samej głowicy z g 60 co bedzie cie kosztowac ok 1200 zł przybyloby ci teoretycznie ok 4 KM .zostaw sobie ten silnik jaki masz a napewno odwdziczy ci sie przebiegiem z rzedy 500 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #10 Napisano 8 Czerwca 2008 Na 4 KM to nie warto sie bawic z tym pełnym wtryskiem wiem ze duzo pracy,ale moze i to by było dobre. Mój silniczek chodzi jak zegarek ale troszke mocy by sie przydało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieter25 Zgłoś #11 Napisano 8 Czerwca 2008 mozesz tanej i skuteczniej wykonac polerowanie układu dolotowego i wylotowego ,katalizator tez moze troche blokowac swobodny przepływ gazów wylotowych ,mozesz troche przerobic mape sterownika choc zwiekszy to spalanie jesli nie masz instalacji gazowej załóż filtr stozkowy (zmniejszy zywotnosc silnika bo nie jest tak dokładny w oczysczaniu powietrza) oczywiscie pamietaj ze stozek ma byc załozony w odpowiednim miejscu.po takiej przeróbce uzyszkasz ok 104 KM (SPRAWDZONE NA HAMOWNI) wiem bo sam miałem takiego paska z silnikiem RP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzzz Zgłoś #12 Napisano 8 Czerwca 2008 ja mam głowice kompletną od G60 do sprzedania (po taniości bo leży i się kurzy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #13 Napisano 8 Czerwca 2008 na 4 KM nie warto sie bawic w glowice od G60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieter25 Zgłoś #14 Napisano 9 Czerwca 2008 ja pisałem teoretycznie ok 4KM moze przybyc nawet 10 KM ale nie ma zadnej pewnosci.czasem mozesz ino wyrzucic kase w bloto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzzz Zgłoś #15 Napisano 9 Czerwca 2008 Pewnie, że samo przełożenie głowicy da bardzo skromniutki efekt (niezauważalny), trza by z tego zrobić wielopunkt, ale to już większa kasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Martinez77 Zgłoś #16 Napisano 21 Sierpnia 2008 wsać do niego 1,8t to zobaczysz jak pójdzie. cały silnik dostaniesz za 2,5 tys i masz z głowy. ja w przeróbki silnika bym się nie bawił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #17 Napisano 21 Sierpnia 2008 Też rozmyślam nad 1.8T, tylko się zastanawiam czy podejdzie to bez większych przeróbek typu łapy silnika skrzynia itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2008 skoro do golfa MK2 czy MK1 pakują, to do passata B3 chyba też da radę zapiąć jakiś poprzeczny 1.8T (od A3/golfa 4/leona itd). Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach