bzzz
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bzzz
- Urodziny 18.02.1976
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piaseczno
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
bzzz obserwuje zawartość → Mixol jako dolewka do paliwa w TeDIch, "Korbowód wyszedł mu bokiem" 1.9TDI 110PS, Prosił bym o opinie Audi A2 i oraz 2 innych
-
"Korbowód wyszedł mu bokiem" 1.9TDI 110PS
bzzz odpowiedział arkadio → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Widziałem kiedyś coś takiego w F125p. Człowiek wpadł do rowu i na siłę z niego wyjeżdżał. Miał wtedy przez dłuższy czas obroty na maksa. Być może te otworki zrobiły maksymalne obroty na biegu jałowym. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że diesla tak się nie kręci. -
Jest to opinia zasłyszana od jednego z przedstawicieli handlowych z którym miałem okazję kiedyś rozmawiać, twierdził on, że to najbardziej awaryjny pojazd z całej floty jaką posiadała firma (samochody tylko z grupy VW). Powtarzam, nie jest to moja opinia tylko zasłyszana od kogoś, do tego trzeba wsiąść poprawkę, że pojazd był mocno eksploatowany, tzn. normą było że jednego dnia samochód jechał z Opola do Szczecina, następnie znów południe Polski i tak dzień w dzień, silnik diesel.
-
Pewnie, że samo przełożenie głowicy da bardzo skromniutki efekt (niezauważalny), trza by z tego zrobić wielopunkt, ale to już większa kasa.
-
ja mam głowice kompletną od G60 do sprzedania (po taniości bo leży i się kurzy)
-
Temperatutra płynu chłodzącego i masa powietrza
bzzz odpowiedział wojtusp → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
1. temperatura OK 2. zrób pomiar pod obciążeniem, bo z tego co wiem to pomiary na wolnych obrotach nie są miarodajne (w przypadku przepływki) -
Ostatni pompiarz, przy okazji wymiany końcówek zalecił mi dolewanie mixolu co kilka tankowań (ze względu na pompę).Facet wielce doświadczony i znawca tematu, tak na marginesie.
-
Sprawdzałeś wtryski?
-
http://www.i-czesci.pl/home/156-2802/ od 660zł do 1110zł, ale brak kontaktu
-
Ja wymieniałem kpl sprzęgło, co prawda w AFN ale nic poza skrzynią nie było wyjmowane. Z tego co pamiętam nawet nie rozpinałem wydechu. Mi to zajeło pół dnia ( + jedna osoba do pomocy do wyjęcia i włożenia skrzyni) więc wprawny mechanik powinien zdecydowanie poradzić sobie w któtszym czasie.
-
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e925f3d3e0ae09fe.html
-
Ja bym powiedział, że amortyzatory i radze szybko się tym zająć bo polecą opony.
-
Ja osobiście wymieniałem tłoczki i uszczelniacze w swoim Golfie 2, pompa ATE, klp naprawczy jakiejś innej firmy. Niestety po 2 miesiącach pompa znów dawała znać o sobie, kupiłem włoski zamiennik za niewielkie pieniądze i było OK. Znajomy mechanik znający się na rzeczy mówił mi , że taka regeneracja na dłuższą metę się nie sprawdza.
-
Podobną sytuacje miał znajomy w 3BG, zdjął plastikową osłonę podszybia i problem znikł.
-
A może tył przestał hamować i całe hamowanie pojazdu "przejął przód", ma ciężko no i się grzeje