Gość LKR 63GT Zgłoś #41 Napisano 18 Czerwca 2008 Czym szlifowałeś? Drobnym papierem ściernym?Drugie pytanie- kupiłem krócieć z dwoma otworami na czujniki i zaślepkę do kompletu. Po założeniu oringu i zaślepki nie mogę założyć zawleczki blokującej, bo zaślepka wystaje ~1mm nad miejscem gdzie ma wejść zawleczka. Czy zeszlifować zaślepkę na rancie czy też delikatnie przyciąć oring? U mnie wszystko weszło idealnie jeżeli chodzi o czujniki, a zeszlifowałem podstawę króćca i już mówię dlaczego, gdy go położyłem na równej powierzchni to środek był lekko wypukły około 1 mm więc położyłem go na papierze ściernym i tarłem nim aż cała powierzchnia się wyrównała (od otworu mocującego do otworu) zrobiłem tak dlatego że one pękają więc żeby nie było zbędnych naprężeń po przykręceniu, u mnie zdało to egzamin i jak narazie jest wszytko w porządku. Co do oryginału to w sklepie mi powiedzieli za ten element 50zł jest co prawda dwa razy drożej ale myślę że lepiej zainwestować w oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #42 Napisano 18 Czerwca 2008 a ja dzisiaj wymieniłem na drugą sztukę ten oryginał jak sie okazało po wydłubaniu oringu była przerwa pomiędzy rowkiem a tulejką aluminiową, sprzedawca otworzył drugie pudełko i to samo było dopiero trzecia sztuka była ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #43 Napisano 30 Czerwca 2008 Kolego Adrian Lkr63gt Jak Bedziesz Miał Jakiś Problem Ze Swoim Paskiem To Daj Znać Zajmuje Się Vw Od Kilkunastu Lat Mieszkamy W Tym Samym Mieście Jeżdze Paskiem B3 Kombi Lkr 81mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #44 Napisano 14 Listopada 2008 Witam, U mnie ten boczny króciec też zaczął cieknąć. Narazie profilaktycznie uszczelniłem z zewnątrz czerwonym silikonem. Kupiłem nowy króciec oryginalny VW za 24 zł, model firmy febi był za 10 zł w Krakowie. Mam pytanie, na wyłapanie jakiej ilości płynu muszę się nastawić przy wymianie ? Bo rozumiem, że z całej nagrzewnicy zleci płyn i część z bloku. Macie jakieś patenty na szybkie i bezbolesne wymienienie tego elementu. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bulli Zgłoś #45 Napisano 16 Listopada 2008 Wymieniałem u siebie i mam dla Was takie oto rady: Jak cieknie króciec,to nowy oryginalny króciec,koniecznie nowe o-ringi(te od czujników też),żadnego silikonu i bardzo ważna rzecz-dokręcanie z wyczuciem!!! I nawet nie próbować szlifować króćca papierem ściernym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #46 Napisano 16 Listopada 2008 Witam, U mnie ten boczny króciec też zaczął cieknąć. Narazie profilaktycznie uszczelniłem z zewnątrz czerwonym silikonem. Kupiłem nowy króciec oryginalny VW za 24 zł, model firmy febi był za 10 zł w Krakowie. Mam pytanie, na wyłapanie jakiej ilości płynu muszę się nastawić przy wymianie ? Bo rozumiem, że z całej nagrzewnicy zleci płyn i część z bloku. Macie jakieś patenty na szybkie i bezbolesne wymienienie tego elementu. Z góry dzięki za pomoc. robisz tą operacje na zupełnie zimnym silniku najlepiej rano gdy sinik ostygnie w nocy wtedy wyciek płynu będzie minimalny 100-200g płynu może wycieknie, jak już będziesz miał wyjęty stary króciec to sprawdź jakimś patyczkiem lub suwmiarką głębokość otworów w bloku silnika i porównaj głębokość z wkręcana śrubą, w moim przypadku śruba była minimalnie dłuższa i stąd brały się przecieki, nie miałem akurat krótszych śrub pod ręką więc dałem po podkładce pod łeb śruby i od takiego prostego zabiegu kłopoty z przeciekającym króćcem zakończyły się raz na zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2008 Wymieniałem u siebie i mam dla Was takie oto rady:Jak cieknie króciec,to nowy oryginalny króciec,koniecznie nowe o-ringi(te od czujników też),żadnego silikonu i bardzo ważna rzecz-dokręcanie z wyczuciem!!! I nawet nie próbować szlifować króćca papierem ściernym. Silikon czerwony można dać, na pewno nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #48 Napisano 17 Listopada 2008 Dziękuje za rady. Niestety czas mnie gonił jak również dostęp do kanału i garażu więc wykonałem tę operację dwa dni temu. Moje spostrzeżenia: Za wymianę zabrałem się po godzinie postoju samochodu przy temperaturze około 7`C przy otwartej klapie i odkreconym zbiorniczku wyrównawczym. Po odkręceniu króćca wyskoczyło około 1 - 1,5 litra płynu i złapałem jego większość pod samochodem. Wąż od nagrzewnicy dałem odrazu do góry i tam gdzieś zaczepiłem więc z tej strony nic nie wyleciało. Ogólnie króciec wygladał w miarę ok. Niestety oring był mocno spłaszczony i twardy, także nie było praktycznie za wiele uszczelnienia. Wyczyściłem blok silnika, nałożyłem silikon czerwony obok oringa i założyłem króciec. Jak narazie trzyma, brak wycieków. Dzięki za pomoc, życzę powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach