mielke Zgłoś #301 Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Czyli zwrotnica żeliwna to juz jest nowa technologia? a z którego miesiąca auto ?? P.S. Zawiecha QAP-a jest w podobnej cenie po podobnie jakośćowo Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi506 Zgłoś #302 Napisano 9 Kwietnia 2011 Powiem Ci ze nie pamietam ale pierwsza rejestracja za granica 16.03.2001 moge podac vin ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:33 ---------- Ale chyba 11.200 rok produkcji cos mi świta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #303 Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Powiem Ci ze nie pamietam ale pierwsza rejestracja za granica 16.03.2001 moge podac vin ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:33 ---------- Ale chyba 11.200 rok produkcji cos mi świta to pewnie masz jeszcze taki jak ja czyli grubszy i zwrotnicę żeliwną ale podaj VIN w temacie części ETKA a kloedzy rozszyfrują jaką zawieche masz Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #304 Napisano 9 Kwietnia 2011 za to końcówki poleciały po 10tyś mogę zapytać jak się to objawiło.jaki byłe efekt?bo wydaje mi się że u mnie są końcówki do wymiany ale nie jestem do końca pewien.jak to sprawdzić żeby mieć pewność że to końcówki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #305 Napisano 9 Kwietnia 2011 mogę zapytać jak się to objawiło.jaki byłe efekt?bo wydaje mi się że u mnie są końcówki do wymiany ale nie jestem do końca pewien.jak to sprawdzić żeby mieć pewność że to końcówki? wybite końcówki objawiają się ściąganiem auta "lata po drodze" czasem mogą pukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi506 Zgłoś #306 Napisano 9 Kwietnia 2011 Czyli sworzeń ten grubszy . Bo powiem Ci ze jak skręcam i wjade w dziure to słyszę stuk w lewej i po prawej stronie to chba wachacze wiec nie ma sensu wymieniac pojedynczo tylko cały komplet. Lemforder jest dobry widziałem na allego po 1200zł. Wiadomo drogie sa ale chyba sa bardziej opłacalne niz inne firmy tak myśle. A ty wymieniałeś juz zawieszenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #307 Napisano 9 Kwietnia 2011 Czyli sworzeń ten grubszy . Bo powiem Ci ze jak skręcam i wjade w dziure to słyszę stuk w lewej i po prawej stronie to chba wachacze wiec nie ma sensu wymieniac pojedynczo tylko cały komplet. Lemforder jest dobry widziałem na allego po 1200zł. Wiadomo drogie sa ale chyba sa bardziej opłacalne niz inne firmy tak myśle. A ty wymieniałeś juz zawieszenie? tak ja w lecie zeszłego roku wymieniłem komplet na firmę QAP (brak kasy było na lepsze) i na razie nie narzekam nic nie stuka nie puka od czasu wymiany przejechane mało bo tylko 14tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi506 Zgłoś #308 Napisano 9 Kwietnia 2011 A to spoko ze hula bez zarzutu jesli chodzi o vin to juz znalazłem rok produkcji 7.03.2001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #309 Napisano 9 Kwietnia 2011 Czyli sworzeń ten grubszy . Bo powiem Ci ze jak skręcam i wjade w dziure to słyszę stuk w lewej i po prawej stronie to chba wachacze wiec nie ma sensu wymieniac pojedynczo tylko cały komplet. Lemforder jest dobry widziałem na allego po 1200zł. Wiadomo drogie sa ale chyba sa bardziej opłacalne niz inne firmy tak myśle. A ty wymieniałeś juz zawieszenie? Tak tylko te LEMY to chyba made in china i moga wytrzymac mniej niz MS a wydasz 1200zl,a zato kupisz 2kpl.MS i pochulasz napewno wiecej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi506 Zgłoś #310 Napisano 9 Kwietnia 2011 Bo widze na alegro ze sa po 1200 , 1500 i 1700 ciekawe czym sie różnia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #311 Napisano 9 Kwietnia 2011 Bo widze na alegro ze sa po 1200 , 1500 i 1700 ciekawe czym sie różnia? wykonaniem i ceną te droższe to pewnie już ori skoro koledzy sprzedawcy mają je po 1500 starczy tego nie temat o lemach koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi506 Zgłoś #312 Napisano 9 Kwietnia 2011 oki w sumie to temat o MASTER-SPORT dzieki za rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #313 Napisano 9 Kwietnia 2011 No dobra, przed chwilą zmierzyłem w wahaczu średnicę tego słynnego sworznia-21 mm. To w końcu koledzy starszy, czy nowszy typ zawieszenia? Bo już się pogubiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #314 Napisano 9 Kwietnia 2011 Musisz zmierzyc to co jest ponizej gwintu a nie gwint ,najlepiej odkrec nakretke i pod nakretka zmierz srednice otworu w zwrotnicy jutro ci podam wymiary grubszego sworznia. To jak podasz te wymiary? W ogole to widze, ze te sworznie maja stozkowy ksztalt.. http://allegro.pl/passat-b5-lift-wahacz-prawy-i1511779258.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #315 Napisano 9 Kwietnia 2011 To jak podasz te wymiary? Przed chwilą ja podałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #316 Napisano 9 Kwietnia 2011 Nie mialem odswiezonej strony i nie widzialem, ze napisales.. Na wczesniejszej stronie jeden kolega pisal, ze nowsze maja 16mm, wiec jak u ciebie jest 21mm to masz ten starszy typ. Tylko, ze te sworznie maja stozkowy ksztalt.. wiec wymiary sa dwa, zalezy czy mierzysz na gorze czy na dole.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #317 Napisano 9 Kwietnia 2011 Dolne wahacze maja wlasnie stozkowy sworzen a gorne proste ale miejsza z tym ,a wiec stary typ sworznia : 24,7mm na dole a 20,7 na gorze ,nowy typ 20,5mm na dole i 16mm na gorze .Zwrotnica o nr. 8D0 407 258 nowy typ taki jest u mnie .Wahacz TRW o nr.4B0 407 155 nowy typ, mysle ze wszystko jasne i zrozumiale . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
larifari5 Zgłoś #318 Napisano 9 Kwietnia 2011 Czyli starszy typ sworznia to te tańsze wahacze master sport tak ?? Napisałem w temacie ETKA żeby fachowcy stwierdzili jaki mam typ. Jeśli się nie uda to wtedy pobawię się w mierzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #319 Napisano 9 Kwietnia 2011 Tak te tansze to stary typ z grubszym sworzniem, nawet jak ja zamawialem komplet ruville to zle sie dogadalem z gosciem i wyslal z mi grubszym, a pozniej napisalem mu ze to nie te to mni przeprosil ale napisal ze te na cienki trzeba dokupic poza kompletem i kosztuja 180zl jeden . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
larifari5 Zgłoś #320 Napisano 9 Kwietnia 2011 Obym miał z grubszym. Samochód rok produkcji 2000. Modelowo 2001 po oznaczeniach min. na szybach itp. A propo jak się sprawuje komplet ruville, ile przelatałeś na nich?? Sam wymieniałeś?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach