adametronics Zgłoś #21 Napisano 24 Maja 2008 A wałsnie ze to pokazuje na chwilowym taakiej gafy to bym nie popełnił. Czyli ze co ze mam cosik popsute:confused: A jesli tak to co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #22 Napisano 24 Maja 2008 Jeżeli chodzi o spalanie przy 120 powinien spalić coś ok 6l śmiem twierdzić że nawet poniżej. Mój w trasie spalił 6.3l, 120 jechałem tylko jak były ograniczenia, a normalnie to 160-190 czasami ponad 200km/h Dokładnie tak samo mówił mi kolega który jeździ Superb'em. To coś w takim razie mi nie balgla.Ręce opadają Może to rzeczywiście kwestia regulacji pompek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #23 Napisano 24 Maja 2008 A wiec poczytałem troche bo sie zaniepokoiłem ze dyskutujecie o spalaniu na biegu jałowym. W instrukcji passata jest napisane wyraznie ze nie ma mowy o tym aby komputer pokazywał chwilowe spalanie na biegu jałowym. Pokazuje tylko ostatnio zarejestrowaną wartość Co do twoich wskazan jesli sa bledne pomaga restart komputera Czyli przytrzymaj przycisk reset na manetce na 2 sekundy i w tedy sprawdz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #24 Napisano 24 Maja 2008 Witam dołącze się do tematu ponieważ mój AJM na jałowym pokazuje od 3,3 do 9l czy może być za to winny czujnik od temp. cieczy w chłodnicy? (pytam bo mi świruje raz pokazuje 90 a raz 0 stopni) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #25 Napisano 24 Maja 2008 Witam dołącze się do tematu ponieważ mój AJM na jałowym pokazuje od 3,3 do 9l czy może być za to winny czujnik od temp. cieczy w chłodnicy? (pytam bo mi świruje raz pokazuje 90 a raz 0 stopni) czytaj powyzej:D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2008 A wiec poczytałem troche bo sie zaniepokoiłem ze dyskutujecie o spalaniu na biegu jałowym. W instrukcji passata jest napisane wyraznie ze nie ma mowy o tym aby komputer pokazywał chwilowe spalanie na biegu jałowym. Pokazuje tylko ostatnio zarejestrowaną wartość Co do twoich wskazan jesli sa bledne pomaga restart komputera Czyli przytrzymaj przycisk reset na manetce na 2 sekundy i w tedy sprawdz Pozdrawiam Troszkę się z tą tezą nie zgodzę ponieważ jeśli zwalniam silnikiem (automat) to mam spalanie 0l/km czyli komputer tak czy inaczej powinien mi właśnie to pokazywać, a wcale tak nie jest.Po zatrzymaniu pokazuje mi raz 3,3 kiedy indziej 8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2008 W sumie tez to zauwazylem ale tak jest napisane w instrukcji wiec sam nie wiem co o tym myslec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #28 Napisano 26 Maja 2008 dzisiaj sprawdziłem u siebie synchronizacje było -1.7 zrobiłem na 0, żywszy jakiś czy mi się wydaje.........dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #29 Napisano 26 Maja 2008 dzisiaj sprawdziłem u siebie synchronizacje było -1.7 zrobiłem na 0, żywszy jakiś czy mi się wydaje.........dzięki Tzn, co dokładnie zrobiłeś?? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #30 Napisano 27 Maja 2008 W sumie tez to zauwazylem ale tak jest napisane w instrukcji wiec sam nie wiem co o tym myslec. Jeśli chodzi o synchronizację wtrysku to u mnie Vag pokazuje: -0.3 , 0.0 , 0.3 i czasem 0.5 i tak w kółko - czyli jest git. Co do wyświetlania spalania na biegu jałowym to właśnie tak jest, że jeśli jedzie się i pokazuje, np. 6l/100km, puści się pedał gazu to pokazuje 0.0l/100km, a jak wyłączę na luz i jeszcze się auto toczy to przez chwile pokaże 6l/100km, a pochwili spadnie na, np. 2.8l/100km, w zależności jak długo jeszcze jadę na luzie. Jeśli wyłączę na luz i się prawie natychniast zatrzymam to na biegu jałowym pokaże mi te 6l/100km lub zmiejszy się na np. 5.8l/100km. Podsumowując, jest OK, tak działa sterownik wyświetlacza - pewnie chodzi o małą prędkość przesyłania danych między sterownikiem silnika a sterownikiem wyświetlacza. Dane nie są wyświetlane w czasie rzeczywistym, tylko z małym opóźnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur24 Zgłoś #31 Napisano 5 Czerwca 2008 Witam Jeżeli jest źle ustawiona synchronizacja wtrysku , to może dymić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #32 Napisano 5 Czerwca 2008 B5(3B) nie pokazują chwilowego spalania na postoju ... bo co to ma być za wskazanie ilośc litrów / 100km (przecież auto wtedy stoi i nie robi ani metra) wasze liczniki poprostu nie posiadają tej funkcji. O ile sie nie myle to B5 (3BG) - przynajmniej te z którymi sie spotkalem pokazują ilość litrów / h (wskazanie jak najbardziej poprawane) jak tylko auto sie zatrzyma. U mnie przed wymianą rozrządu pokazywało 0.7-0.8L przy wyłączonych odbiornikach. Po wymianie rozrządu wskazania wachają sie od 0.5-0.6L przy wyłączonych odbiornikach. Sprawdze jeszcze wieczorem jakie są wskazania VAG i porównam z logami które robilem kiedys przed wymianą rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylvek1986 Zgłoś #33 Napisano 19 Czerwca 2008 Założyłem nowy temat ale poleciał do kosza, bo nie poszukałem:) Wiec sie dołącze, u toszke inaczej: wymieniłem rorząd, wszystkie duperele, olej, rolke napinacza klimy i wyglada to tak:(części oryginalne) na biegu jałowym w miejscu: 0,9-1,0:/ (wcześniej 0.6-0.7) na tempomacie przy 100 km/h na prostej drodze 7.0-7.5 a wcześniej 5.7-6.4. Ogólnie po zrobieniu 110 Km tej samej trasy co kiedyś teraz mam 7.5 a wczesniej 6.5 o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadekblack Zgłoś #34 Napisano 23 Lipca 2008 Witam.podłącze się do tematu bo chyba nie ma sensu zakłądać nowego jak chodzi o podobną rzecz. Po wymianie rozrządu spalanie na biegu jałowym według komputera było duzo większe niż wcześniej. Jak piszecie na forum chodziło o kąt synchronizacji. Podłączyłem VAG-a i dokonałem ustawień i teraz mam idealnie 0 w tej pozycji mówiącej o synchronizacji na biegu jałowym pokazuje 0,5 bez klimy i 0,8 z klimą (wcześniej 0,5 i 0,7).Jak radzicie probować jeszcze trochę przestawić czy zostawić tak jak jest? bo niby jest wartość synchronizacji taka jaka powinna być czyli jak najbardziej zblizona do 0 (moze wczesniej byla tez zla i pokazywal mniejsze spalanie ale byl slabszy choc tego nie odczuwalem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #35 Napisano 29 Lipca 2008 w jakim bloku pomiarowym w VAG'u pokazuje tą synchronizacje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarro_1 Zgłoś #36 Napisano 30 Lipca 2008 Witam !! z waszych wypowiedzi wynika że jezeli zmiania się rozrząd to tylko z komputerem. Innego wyjscia niema. Czy dobrze rozumiem ? A i dodatkowo wymiana filtrów i oleju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #37 Napisano 30 Lipca 2008 jak ktos nieumiejetnie wymienia to po wymianie jest potrzebne sprawdzenie, jak dobrze wszystko bedzie zablokowane podczas wymiany to nie ma potrzeby podpinania kompa, chyba że do sprawdzenia czy poprzednio bylo złożone perfekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarro_1 Zgłoś #38 Napisano 3 Sierpnia 2008 Dokładnie to samo powiedzieli mi 2-aj mechanicy. Odebrałem autko narazie powiem tylko tyle że nie dymi , odpala jak odpalało, po mieście spala tyle samo - przynajmniej komputer tak pokazuje. Ale i tak sprawze go na wagu przy najbliższej okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #39 Napisano 26 Września 2008 Na początek się przywitam bo piszę swój pierwszy post. Miałem to samo po wymianie rozrządu czyli spalanie wyższe o jakieś 0,2 litra na postoju. Okazało się że była źle ustawiaona synchronizacja wtrysku wag grupa 4, pozycja nr 4 powinna być w okolicy zera, ja miałem około + 3,5 do +4. Więc musisz kolego podjechać do swojego mechanika i powiedzieć aby ustawił ci to na zero. A ustawia się to tak że luzuje się trzy śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przekręca w prawo lu w lewo, skeca odpala motor i sprawdza vagiem aż do osiągnięcia zamierzonego efektu czyli do osiągnięcia w tej grupie vaga 0.Po tej operacji wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam. Mialem tam wynik wahajacy sie od -2.2 do -3.3 mechanik poluzowal te sruby, przekrecil, i juz nie odpalil:636: I probujemy usatwien i cos nie chce odpalic wcale:confused: Co teraz? Bo samochod unieruchomiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #40 Napisano 26 Września 2008 niech poprawnie złoży rozrząd ... jak silnik (PD) nie chce odpalić po wymianie rozrządu tzn że osoba która zabierała się za wymiane nie powinna się do tego zabierać ... złożyć trzeba rozrząd na znakach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach