Skocz do zawartości

dziadekblack

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dziadekblack

  • Urodziny 01.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szczerze mówiąć, wolę troszkę głośniej niż problemy pod maską Dla mnie mój TeDeIk jest ich tak cichy w porównaniu z poprzednim 130-konnym z 2002 Kolego przejedź się dieslem z CR innej marki dopiero docenisz ciszę w aucie. Nasze 1.9 to traktory niestety. 2,0 TDI już są cichsze ale dalej to traktory...
  2. Dawno to było dawno... początki common raila. Od tamtych czasów minęło dużo czasu. Jeździłem ostatnio testowym Seatem Exeo 2.0TDI CR no i ****, niby ciszej niż PD ale dalej głośno w porównaniu np z Fordem mondeo 2.0TDCI (ten sam silnik co w Kudze) lub Toyotą Avensis 2.0 D4-d. Kuga auto bardzo ładne i nie będzie miało wiekszych wad jeżeli chodzi o silnik niż diesle innych firm czy to VW czy Opla czy Fiata a Vw TDI daleko do kultury pracy TDCI.
  3. Oj coś mi się zdaje że się mylisz...ale głowy nie dam...
  4. No dobrze, ale w tym przypadku to chyba jest napędzana paskiem rozrządu? czy też nie...? dzięki za sprostowanie...pozdro
  5. pierwszy raz słyszę żeby pompa była na pasku alternatora. pompa wody, moze sie mylę ale w vw jest zawsze na pasku co napędza rozrząd...niech mnie ktos poprawi jak się mylę.
  6. Hajka. ja jestem z elbląga i posiadam kabelek tzn mam go pozyczonego od kolesia bo sobie synchronizacje ustawiałem po wymianie rozrządu. To że mam kabelek to nie znaczy że umiem go wykorzystać w zdiagnozowaniu problemu. Może któryś z kolegów wypowiedziałby się jak zrobić te logi dynamiczne i statyczne to bym pomógł koledze. pozdrawiam ps. chyba że on sam wie jak to zrobić.
  7. Ja też mam silnik PD-130 (AWX) i mam 5 biegów wiec na 100% były i z 5 i 6 biegowymi skrzyniami.pozdro
  8. Witam.podłącze się do tematu bo chyba nie ma sensu zakłądać nowego jak chodzi o podobną rzecz. Po wymianie rozrządu spalanie na biegu jałowym według komputera było duzo większe niż wcześniej. Jak piszecie na forum chodziło o kąt synchronizacji. Podłączyłem VAG-a i dokonałem ustawień i teraz mam idealnie 0 w tej pozycji mówiącej o synchronizacji na biegu jałowym pokazuje 0,5 bez klimy i 0,8 z klimą (wcześniej 0,5 i 0,7).Jak radzicie probować jeszcze trochę przestawić czy zostawić tak jak jest? bo niby jest wartość synchronizacji taka jaka powinna być czyli jak najbardziej zblizona do 0 (moze wczesniej byla tez zla i pokazywal mniejsze spalanie ale byl slabszy choc tego nie odczuwalem)
  9. dziadekblack

    3.0 TDI a5?

    Ja myślę tak że jak kogoś stać na taką furke to nie powinien się przejmować spalaniem.Z powyższego wynika że gdybym mial tyle kasy na A5 to brał bym benzynę bo miał bym za co lać. chyba że ktoś lubi bardziej dźwięk dieselka to inna sprawa.pozdro
  10. dziadekblack

    tylne glosniki w b5

    Też jestem niezadowolony z audio w moim pasku.Wcześniej miałem focusa z oryginalnym zestawem czterech głośników i w porównaniu z tym co przedstawia w tej kwestii vw to można powiedzieć że nie mam audio w samochodzie (choć jest tu 8 głośników)
  11. Daj znać na forum czy zlikwidowałeś i jeżeli tak to w jaki sposób te stuki.pzdr
  12. koledzy ja juz sam nie wiem jakie silniki mają te koła dwumasowe a jakie nie.pewnie znając życie te silniki raz ,miały jedno rozwiązanie a raz drugie w zależności od rocznika lub fabryki w której je składano. Dla wszystkich zastanawiających się nad przejściem z dwumasy na jednomasę polecam link do forum golfa.Są tam naprawdę tacy "magicy" że głowa mała.Poniższy link powinien rozwiać wszelkie wątpliwości co do przejścia na jednomasę. Mnie do tego 100 procentowo przekonał. Jeżeli kiedyś (mam nadzieję że jak najpóźniej lub wcale )zmusi mnie moj passacik do ingerencji w koło zamachowe to zrobie tak jak oni tam radzą. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128380&postdays=0&postorder=asc&highlight=dwumasowe&start=0
  13. ja miałem na myśli seryjny silnik (to że seryjny taki silnik nie ma koła dwumasowego).widzisz sens zakładania koła dwumasowego do silnika który tego nie wymaga?ja nie... nie jest to zbyt wytrzymały element.w odwrotną stronę tak.ludzie zamieniają koła dwumasowe na normalne koła zamachowe "jednomasowe".nie wiem o co ci chodzi jurekw. kolega zapytał o jakieś stukanie ,podejrzewał koło dwumasowe ,ja mu odpowiadam ze w seryjnych ,powtarzam seryjnych silnikach tego typu nie ma koła dwumasowego i może skończmy ten temat bo tym nie pomagamy w rozwiązaniu problemu.
  14. Albo ja tu czegoś nie rozumiem albo nie napisałem zbyt jasno. Ja napisałem ze te starsze silniki na zwykłej pompie 90km nie miały koła dwumasowego, to jak można wymienić coś czego nie ma.
  15. Wiesz na aukcji można sobie napisać co się chce. Ja miałem kiedyś w golfie III 1Z i tam na 100% nie było dwumasy. Tak jak pisałem co do reszty nie jestem na 100% pewien i powtórzę ze po prostu opieram się na artykułach w internecie, gazecie Autoświat (artykuł o gofie IV (90km) i passacie znajomka z 2000roku (nie ma dwumasy). pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności