Skocz do zawartości

rjarosz

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rjarosz

  • Urodziny 06.04.1971

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stalowa Wola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. A jakiego rodzaju miałeś luzy? W moim Pasku czuję stuki (na kierownicy) trzymając kierownicę przy energicznym ruszaniu nią w prawo i lewo oraz przy przejeżdżaniu przez małe nierówności (np. tory kolejowe). Maglownicę mam nową, niedawno wymienioną. Serwis Skody zdiagnozował luzy na połączeniu wałka (tego z krzyżakiem) z elementem regulacji kolumny kierowniczej. Czy wymiana tego krzyżaka coś da?
  2. Ok. 2 tygodnie temu to założyłem. A, więc po kolei : mój samochód 1999r., 3B, 1,8T, silnik APU. Całość składa się z trzech elementów : podszybie (wg serwisu : osuszacz), osłona na komorę grodziową (ważne z jakim otworem na zbiorniczek płynu hamulcowego - owalny lub prostokątny) oraz klapka na akumulator. Nowe podszybie jest niezbędne, gdyż posiada wycięcie, w które mocuje się osłonę na komorę. Plastikową osłonę na filtr kabinowy po prostu się ściąga (z góry osłania go teraz osłona na komorę). I teraz na reszcie jest czysto w kanałach odpływowych.
  3. Mam pytanie, jak dużo trzeba dokręcać tę śrubę od regulacji i w którą stronę. Próbowałem, ale ciężko idzie. Mam stuki na kierownicy, które czuć podczas szybkiego kręcenia kierownicą jak i podczas jazdy na drobnych nierównościach.
  4. A w którym miejscu znajduje się mocowanie kolumny kierowniczej?
  5. To chyba raczej nie drążki bo te były wymieniane razem z "maglownicą". Przekładnie wymieniłem dlatego, bo serwis VW zdiagnozował te stuki, jako pochodzące właśnie z "maglownicy" (kupiłem samochód od swojej firmy i nie ja za to płaciłem). Efektem tego jest to, że mam nową "maglownicę" a stuki pozostały.
  6. Od pewnego czasu pojawiły się odczuwalne na kierownicy stuki. Pojawiają się one w czasie jazdy po drobnych nierównościach (na moim parkingu wyłożonym takimi płytami z otworami) oraz przy energicznym kręceniu kierownicą w lewo i prawo, zarówno przy włączonym jak i wyłączonym silniku. "Maglownica" wymieniona, zawieszenie ok. "Fachowcy" z serwisu VW stwierdzili, że stuki pochodzą z kolumny kierowniczej i najlepiej jak ... bym jeździł z kierownicą wysuniętą max do kierowcy, bo wtedy nie stuka!? Nigdy więcej tego serwisu!!! Pomocy, skąd mogą pochodzić te stuki.
  7. rjarosz

    kod klimatronica

    Zgadza się, tylko obroty wiatraka powinny mieć odzwierciedlenie na kreskach na wyświetlaczu. A u mnie one stoją w miejscu ( nie zwiększają się ani nie zmniejszają).
  8. Dzisiaj robiłem samodziagnozę klimatronica i pokazał mi się błąd 4b6. Może któryś z kolegów wie o co chodzi? Objawy mam takie : ustawiam tryb Auto i temp. np 22 st. Po uzyskaniu we wnętrzu podanej temp. obroty wiatraka zmniejszają się natomiast na wyświetlaczu cały czas pokazują się cztery kreski. Pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności