mkpol Zgłoś #501 Napisano 4 Lutego 2017 Jak w Szczecinie to zagadaj do forumowicza WESO. Nie wiem jak z wymianą, ale na pewno nie wciśnie ci podróbek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzieju43 Zgłoś #502 Napisano 4 Lutego 2017 Już go szukam, dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #503 Napisano 4 Lutego 2017 Nie ma problemu z czujnikami przy wymianie, zderzak możesz opuścić tylko i nie musisz odłączać nawet wężyka od płynu do spryskiwaczy. Nie ma żadnego problemu z wymianą , jak masz garaż to zrobisz to samemu przy odrobinie pojęcia o ściągnięciu zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzieju43 Zgłoś #504 Napisano 4 Lutego 2017 Właśnie organizuję kumpla do pomocy, mam garaż w podziemiu budynku. Wymieniałeś już sam żarniki? Jakie możesz polecić, może być allegro byleby sprzedawca zaufany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #505 Napisano 4 Lutego 2017 Widziałem, jak u mnie lampę wyciągał mechanik, i ja też tak później robiłem, że zderzak nie był opuszczany, tylko odchylany z jednej i z drugiej strony. To znaczy wszystkie śruby/wkręty oczywiście były wykręcane. W przypadku czujników parkowania w grillu, będzie trzeba je wyjąć lub rozłączać, bo grill jest zdejmowany najpierw. Ale czujniki to prosta sprawa - uchwyty mają po dwa zaczepy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #506 Napisano 4 Lutego 2017 Właśnie organizuję kumpla do pomocy, mam garaż w podziemiu budynku. Wymieniałeś już sam żarniki? Jakie możesz polecić, może być allegro byleby sprzedawca zaufany. Po co Ci allegro, jeśli jesteś ze Szczecina to masz na miejscu kolegów z forum weso i elemenateur, mają swoje sklepy z częściami. Ja kupiłem od tego drugiego żarniki General Electric, miał w dobrej cenie i przede wszystkim kupując od nich nie zastanawiasz się czy kupujesz podróbę czy oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #507 Napisano 4 Lutego 2017 Kolego, kilka postów wyżej podałem link do gościa od którego brałem żarniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzieju43 Zgłoś #508 Napisano 4 Lutego 2017 I bardzo dobrze, że są takie osoby na forum, podejrzewam że skorzystam o ile odpowiedzą na pytanie (pw), gorzej kto mi to wymieni? - - - - - aktualizacja - - - - - Poszukam twoje wpisu zatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #509 Napisano 4 Lutego 2017 Z tym odchylaniem zderzaka to ja bym był ostrożny. Widziałem już taki, który po takim zabiegu miał popękany lakier w niektórych miejscach. Nie wiem czy lakier był ori czy zderzak powtórnie malowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewelunia2007 Zgłoś #510 Napisano 1 Marca 2017 Witam. Może to nie do końca ten temat ale może mi ktoś pomóc w temacie wymiany żarnika? Passat b7 bixenon. Tam są takie blaszki po każdej stronie zaplonnika i stary żarnik wyszedł przez pociagniecie do siebie ale nowy coś ma opór żeby wejść. Jak to powinno być? Ten cały zarnik wchodzi tylko właśnie na wcisk czy coś trzeba przekrecic, ściągnąć ? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewelunia2007 Zgłoś #511 Napisano 1 Marca 2017 (edytowane) Żarnik w bixenonie skrętnym w Passacie b7 wchodzi w takie blaszki które trzymają cały zaplonnik z każdej strony. Dodatkowo od dołu 2 blaszki mocno dociskają sam plastik który otacza bańkę żarnika i to dlatego miałem problem żeby wskoczył na swoje miejsce. Aby te blaszki na dole poluzować należy znaleźć z tyłu za tymi blaszkami od mocowania zaplonnika pierścień z wystającą łopatką i przesunąć go do góry. Ten pierścień obracając się po obwodzie zwalnia na dole te blaszki i wtedy spokojnie żarnik wchodzi głębiej na miejsce. Potem wystarczy zablokować tym pierścieniem obracając go w przeciwną stronę. I ot cała filozofia. Może to trochę zawiłe ale ogólnie bardzo proste i w tej chwili gdybym miał podejść do tematu to wymiana żarnika w lampie to max 2 minuty oczywiście bez żadnych narzędzi. Temat wymiany ogarnięty. Edytowane 1 Marca 2017 przez ewelunia2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnowak5615 Zgłoś #512 Napisano 14 Marca 2017 Witam. wymieniałem kiedys xenony z swoim passacie b6 i zdejmowałem zderzak. Teraz przepalił sie lewy (po str kierowcy). Dzwoniłem do majstra, który sie ogłasza ze wymiania. Powiedział że z lewą stroną nei ma problemu i nie ma koniecznosci zdejmować zderzak. Komus sie udało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #513 Napisano 14 Marca 2017 Ja bez zdejmowania zderzaka wyjmuję lampę. Ale parę śrubeczek odkręcić trzeba i zderzak poluzować koniecznie. Po lewej łatwiej, bo zbiorniki od spryskiwaczy nie przeszkadzają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #514 Napisano 15 Marca 2017 Może ktoś by przygotował jakiś tutorial. Już kilka razy słyszałem, że da się bez zdejmowania zderzaka, ale nikt nic konkretnego nie napisał co i jak. Ja bez zdejmowania zderzaka wyjmuję lampę. Ale parę śrubeczek odkręcić trzeba i zderzak poluzować koniecznie. Po lewej łatwiej, bo zbiorniki od spryskiwaczy nie przeszkadzają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #515 Napisano 15 Marca 2017 Może ktoś by przygotował jakiś tutorial. Już kilka razy słyszałem, że da się bez zdejmowania zderzaka, ale nikt nic konkretnego nie napisał co i jak. Myślę, że to proste. Chodzi przecież o zasadę. Rysunki są i zdjęcia też łatwo znaleźć. Więc grilla ściągasz, następnie wszystkie wkręty z dołu. Z osłony nadkola wkręty od przedniej strony, żeby dostać się do tych dwóch nieszczęsnych nakrętek na klucz nr 10, które dociągają śruby zderzaka do błotnika - to na rysunku musisz znaleźć i uzbroić się w długi nasadowy klucz z dość głębokim gniazdem. Jak już zaczniesz odchylać zderzak, to pod lampą jest jeszcze plastikowy uchwyt ustalający który jest na trzy wkręty - trzeba go odkręcić i wyjąć, bo zasłania jedną z trzech nakrętek klosza. Lampa ostatecznie wychodzi nie tak łatwo do przodu, ale manewrując obracając, da się wyciągnąć. Trzeba próbować. Świadomość, że ktoś tak zawsze robi, pomaga nie poddać się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #516 Napisano 15 Marca 2017 Więc grilla ściągasz Dlaczego tyle osób pisze, że trzeba ściągnąć grill??? Trzeba tylko odkręcić śruby w górnej części grilla-to wszystko. Grill zostaje zawsze na zderzaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #517 Napisano 15 Marca 2017 Dlaczego tyle osób pisze, że trzeba ściągnąć grill??? Trzeba tylko odkręcić śruby w górnej części grilla-to wszystko. Grill zostaje zawsze na zderzaku. Ale piszemy o wyciągnięciu lampy bez zrzucania zderzaka. A wtedy bez odkręcenia grilla ja nie potrafię. Chyba, że masz lepszy sposób? A ile to grill ściągnąć?! Na górze wkręty te, co widać i dwa na dole pod rejestracją. W opcji z parktronikiem dochodzi odpięcie dwóch wtyczek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #518 Napisano 15 Marca 2017 I dodajcie jeszcze, ze ta procedura dotyczy B6 z ksenonami bo w B7 nic nie trzeba odkrecac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #519 Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) I dodajcie jeszcze, ze ta procedura dotyczy B6 z ksenonami bo w B7 nic nie trzeba odkrecac Dobrze. Więc dodaję: Chodzi o B6 z ksenonami To jest model, gdzie żeby zmienić żarnik xenon, trzeba wyjąć całą lampę. A nie jest prosto, bo nakrętki zasłania nakładka zderzaka i jeszcze uchwyt ustalający tą nakładkę (ten poniżej lampy, co się trzyma na 3 śruby) Edytowane 16 Marca 2017 przez atmosferyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #520 Napisano 16 Marca 2017 Ale piszemy o wyciągnięciu lampy bez zrzucania zderzaka. A wtedy bez odkręcenia grilla ja nie potrafię. Chyba, że masz lepszy sposób?A ile to grill ściągnąć?! Na górze wkręty te, co widać i dwa na dole pod rejestracją. W opcji z parktronikiem dochodzi odpięcie dwóch wtyczek . Ja osobiście zawsze demontowałem zderzak, nie bawiłem się w półśrodki, ale nie demontowałem grilla. Ale mój kolega odchylał zderzak, aby wyciągnąć lewy reflektor i nie demontował grilla-robił to wszystko przy mnie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach