Gość keruj-64 Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2008 Witam co to u lichA ZA BŁĄD 19561???Proszę znawcówo odpowiedź...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2008 Intake Manifold Flap, change-over Valve (N239) Short to Ground Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2008 19561 - zawór N239 przelączania klapy kolektora ssącego - przerwa lub zwarcie z masą (lub z "plusem") - przerwa w ciagłości przewodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11961 Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2009 Witam. Byłbym ci wdzięczny jakbyś określił w którym miejscu znajduje się w Passku b5 2000 r. 1.9 tdi 115 konny silnik ATJ. Z góry dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2009 Ten elektrozawór znajduję się na obudowie filtra powietrza, obok wtyczki do przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11961 Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2009 Witam. Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze pytanko, czy ten zawór może źle działać przez np. zabrudzony filtr powietrza ? A może orientujesz się jak go sprawdzić, czy faktycznie jest do wymiany - np. jakie napięcia powinny wychodzić przy poprawnie działającym elektrozaworze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #7 Napisano 30 Października 2009 Mam jeszcze pytanko, czy ten zawór może źle działać przez np. zabrudzony filtr powietrza ?A może orientujesz się jak go sprawdzić, czy faktycznie jest do wymiany - np. jakie napięcia powinny wychodzić przy poprawnie działającym elektrozaworze . Zabrudzony filtr nie ma z tym nic współnego. Zmierz czy pojawia się napięcie we wtyczce, którą się wpina na elektrozawór, w momencie gaszenia silnika. Jeśłi się pojawi napięcie, a nadal nie działa klapa gasząca, widać jak porusza się siłownik podciśnieniowy podczas gaszenia, to oznacza że elektrozawór jest walnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11961 Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2009 Witam. Dzieki za info. ale elektrozawór mam sprawny (35 ohm - granica to od 30 - 40 ) poza tym po odłączeniu wtyku i ponownym jego podłączeniu silnik lekko przygasa ale nadal później chodzi. Sorki za głupie pytanie o tym filtrze powietrza ale już sam nie wiem czego się złapać. Jutro zrobię jeszcze raz dokładne logi i mam nadzieję że coś się wyjaśni - bo w przeciwnym razie dostanę chyba nerwowstrząsu . Wiem, że samochód zapali niezależnie od temperatury tylko to "kręcenie" strasznie mnie drażni - poza tym jak autko zachowuje się niezgodnie z normą należ mu pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zaspany_troche Zgłoś #9 Napisano 7 Grudnia 2010 Mam pytanko z jakiego programu lub książki sa te zrzuty odnośnie gdzie znaleźc dany wtyk itp co wsadził kolega "denek75" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinczarny Zgłoś #10 Napisano 14 Lipca 2011 moze mi ktos pomoze mam silnik ahf 110 koni i mam problem z klapa gaszaca szukam jest tego duzo na google ale u mnie to wyglada w ten sposob ze jak silnik jest zimny klapa gaszaca dziala jak juz sie nagrzeje gdy gasze juz wtedy zatrzesie silnikiem i widac ze silowink od klapy nie drgnie jak na zimnym silniku wszystkie przewody podcisnienia sa nowe gruszka napewno sprawna zawor egr czysty dodam jeszcze ze ostatnio gdy np na cpn zgasilem auto to nie moglem go odpalic krecil i wogole nie lapal czy mozeliwe ze klapa byla zamknieta i dlatego podlaczajac kabelek czesto mialem blad n239 klapy gaszacej jakos tak moze ktos wie co z tym nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 18 Lipca 2011 Wymień zawór N239 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach