sledziu Zgłoś #161 Napisano 5 Grudnia 2012 U mnie naa nadkolu tylnym jest dziara/obicie do gołej blachy juz 4 rok, rudej brak. Natomiast pojawił sie purchel na tylnej klapie pod szybą nad znaczkiem vw, auto sporo stoi nie ruszane ( ruszane w weekendy tylko i tak już 2 lata) i woda pod uszczelką szyby zrobiła swoje.. Ernieball, auto sprowadzane masz? Taka rdza wystepuje jak auto pochodzi z bawarii w de, ze względu na intensywne zimy. I najczesciej wlasnie zaczyna chrupac błotniki przednie i okolice relingów. Jak swojego czasu sporo jeździłem po auta na handel to duzo egzemplarzy widziałem z podobnymi ogniskami jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #162 Napisano 5 Grudnia 2012 trzeba było porobić zdjęcia przed i w trakcie malowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernieball Zgłoś #163 Napisano 6 Grudnia 2012 U mnie naa nadkolu tylnym jest dziara/obicie do gołej blachy juz 4 rok, rudej brak. Natomiast pojawił sie purchel na tylnej klapie pod szybą nad znaczkiem vw, auto sporo stoi nie ruszane ( ruszane w weekendy tylko i tak już 2 lata) i woda pod uszczelką szyby zrobiła swoje.. Ernieball, auto sprowadzane masz? Taka rdza wystepuje jak auto pochodzi z bawarii w de, ze względu na intensywne zimy. I najczesciej wlasnie zaczyna chrupac błotniki przednie i okolice relingów. Jak swojego czasu sporo jeździłem po auta na handel to duzo egzemplarzy widziałem z podobnymi ogniskami jak u Ciebie. Auto sprowadzone z Belgii w 2010r. W 2011r zaczęły lekko pojawiać się wykwity. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #164 Napisano 6 Grudnia 2012 Taka rdza wystepuje jak auto pochodzi z bawarii w de, ze względu na intensywne zimy. I najczesciej wlasnie zaczyna chrupac błotniki przednie i okolice relingów. Jak swojego czasu sporo jeździłem po auta na handel to duzo egzemplarzy widziałem z podobnymi ogniskami jak u Ciebie. Tam najwięcej to jest ofert z samochodami uszkodzonymi przez grad Mój akurat przyjechał z północnych Niemiec i ma standardowo zżarte błotniki na rancie, przy przedniej szybie i po podstawami relingów...taki ich już marny urok :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #165 Napisano 6 Grudnia 2012 Grad tyż ale rdzawka częściej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #166 Napisano 22 Grudnia 2012 Po mojemu i z mojego doświadczenia wynika że B5 nie mają blachy ocynkowanej . Audi tak ale nie WV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #167 Napisano 22 Grudnia 2012 Po mojemu i z mojego doświadczenia wynika że B5 nie mają blachy ocynkowanej .Audi tak ale nie WV. Aleś teraz zabłysnął....Jak gwiazda Betlejemska w lecie.... Jeżeli chcesz ,to mogę Ci wysłać zdjęcia stłuczki z zeszłego roku. Został "szary" nalot i nic więcej... Ps.Mam jettę 2 z 90r i też mogę Ci wysłać fotę z 2008 ...prawego błotnika. No chyba że były wersje na różne kraje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #168 Napisano 22 Grudnia 2012 Audi tak ale nie WV. obecnie nowsze audi są tak samo podatne na korozje jak i vw przykład 3 letnie audi A6 a już są widoczne odpryski lakieru na drzwiach(koledzy posiadający modele B6 i mający problemy z korozją widzą o co chodzi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekm11 Zgłoś #169 Napisano 22 Grudnia 2012 A czy nie zależy to także, gdzie samochód był produkowany ? Ja mam model z 2002 (srebrny sedan) i grama rdzy na nim nie uświadczysz- od 2006 roku parkuję nim pod chmurką. Jak go zakupiłem to byłem zainteresowany, gdzie był produkowany i wyszło mi, że w tej samej fabryce co Bentley, czy coś tam takiego luksusowego. Zawsze byłem pod wrażeniem jakości położonego lakieru na moim pasku, naprawdę jest różnica w stosunku do innych Passatów z tego okresu- w miarę upływu czasu widzę w Polsce coraz więcej takich samych jak mój. Dla poprawienia sobie samooceny, he, he, tłumaczyłem sobie, że ten super lakier jest wynikiem przyjętych wysokich standardów, no bo nie będą specjalnie robili gorzej - tak się nie da - oczywiście w stosunku do technologii jak najbardziej się da. Zdaję sobie sprawę, że mogę się mylić. Piszę to także w celu sprawdzenia mojej teorii sprzed lat, bo teraz po zgooglowaniu ciężko dojść do tej informacji, a Wy pewnie macie wiedzę na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
codix2 Zgłoś #170 Napisano 23 Grudnia 2012 Miałem b5 teraz b5fl siostra ma też b5 i niespotkałem się ani z rdzą ani z pęcheżami kompletnie nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #171 Napisano 19 Stycznia 2013 tą cholerną gąbkę każdy powinien usunąć. u mnie jej już nie ma Święta racja, u mnie rok temu zaczęły robić się malutkie purchle na obu przednich błotnikach, a po tej zimie to już trzeba będzie tym się zająć, bo już teraz lakier odpada. Do jakiegoś czasu nie rozglądałem się po ulicach ale od pewnego czasu patrzę po drogach i wiele B5 szczególnie po lifcie ma "zżarte" przednie błotniki... Nieszczęsna gąbka + polskie warunki i mamy z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #172 Napisano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Z tego co wyczytałem gdzieś w necie to od poczatku produkcji wszystkie modele (cale nadwozie-sedan i kombi) pasatta sa pokryte ocynkiem na gorąco na co jest udzielana 11 letnia gwarancja, a od pazdziernika 2000 udzielano 12 letniej gwarancji na ochrone antykorozyjna. To ze rdzerieje nieznaczy, ze nadwozie nie jest ocynkowane, jedna z przyczyn może być ze dana cześć która rdzewieje jest wymieniona na podróbke lub naprawiana. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez seba1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #173 Napisano 21 Stycznia 2013 dobra ale co nam teraz po tej 12 letniej gwarancji w przypadku modelu 3B? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #174 Napisano 21 Stycznia 2013 Nie po gwarancji, tylko po tym, że wszystkie nadwozia były cynkowane, poprzez zanurzanie w kąpieli katalitycznej. Większość wykwitów wynika z dwóch przyczyn: 1. Wady konstrukcyjne - gąbki w przednich nadkolach które chłoną wilgoć, uszczelki wokół okien w klapach kombi itp. 2. Uszkodzenia mechaniczne powłoki cynkowej - czyli wszelkiej maści stłuczki itp itd, które nie zostały prawidłowo naprawione/zakonserwowane, ewentualnie były wystawione na długotrwałe działanie czynników zewnętrznych, co skutkuje utlenianiem wewnątrzkrystalicznym - sama stal zostaje "zainfekowana" rdzą, gdzie powierzchowne zebranie rdzy i zabezpieczenie punktu nie uchroni przed dalszą degradacją materiału. Oczywiście, jakiś odsetek samochodów które rdzewieją, to wady procesu produkcyjnego, czyli źle zabezpieczona karoseria, zanieczyszczenie procesu produkcji itp itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #175 Napisano 21 Stycznia 2013 pitu pitu ja wiem swoje mam go od nowosci i dbam i co z tego jak mam te same problemy z blacha jak w nowszych B6(delikatne gorki na lakierze, nie jak typowa rdza) co prawda zabezpieczylem te miejsca i obserwoje. dodam, ze przy nirmalnych ogledzinach tego sie nie zobaczy, auto musi byc idealnie czyste oraz miec mocna latarke lub halogen dosc obszerny watek jest w dziale B6 na temat tej delikatnej korozji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #176 Napisano 21 Stycznia 2013 Ale pitu pitu co? Co z tego co powiedziałem, to "pitu pitu"? Ja mam swojego od ponad pół roku, auto z 98 i nic się nie dzieje. Nie wiem jak po faceliftingu, może podobny problem jak był w mercedesie z tych lat, że do procesu produkcji przystąpili księgowi i firma zaczęła oszczędzać na wszystkim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #177 Napisano 21 Stycznia 2013 te pitu pitu to faktycznie moglem sobie darowac... ja swoja opinie wyrazilem z perspektywy mego auta, nie wiem jak wyglada korozja w 3B, a baziwac na opiniach innych uzytkownikow nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #178 Napisano 22 Stycznia 2013 w passatach po lifcie nie ma ocynku na masce i tylnej klapie kombi. ja mam swojego paska od 2 lat i tez się z nim nic nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #179 Napisano 22 Stycznia 2013 A maska w polifcie nie jest aluminiowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #180 Napisano 22 Stycznia 2013 Nie jest aluminiowa i u mnie już się czepił szkorbut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach